Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg vurderer ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-08, 17:19   #1
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Jeg vurderer ...

å starte på ketolysekuren...har lest en del på disse sidene og venter nå på boka til Torkild. Men føler overhodet ikke at jeg har helt oversikt enda, eller rettere sagt NOK oversikt enda, men det blir vel bedre når jeg får lest boka.

Hvis dere skulle skrevet en "start-på-ketolysekur-handleliste, hva hadde den inneholdt?

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 17:22   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: vurderer

Hei.

Dette har jeg alltid i hus:

I mitt kjøleskap: Smør, fløte, soyamelk, rømme, creme fraishe, cottage cheese,fete oster, skinke, bacon,egg,baconost på tube, blomkål,brokkoli,squash,aubergine,fersk sjampinjong, hvitløk,løk,salat,agurk,tomat,paprika.

I fryseren er alltid: Kyllingfilet,kyllingvinger,laksefilet,mer bacon , nakkekoteletter, kjøttdeig.

I tørrvareskapet: Linfrø, diverse nøtter og andre frø, krydder og tørka urter, johannesbrødkjernemel,soyaprotein, bakemix, seltin, buljongterninger av forskjellige slag.

+ kaldpressa oljer: rapsolje og olivenolje


Sist redigert av Gerd : 15-03-08 kl 18:30. Årsak: Skriveleif
Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 18:23   #3
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg vurderer ...

Wow! Ikke mye jeg kan legge til den listen der nei. . . Bortsett fra kaldpresset olivenolje. (Min favoritt.)

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 18:30   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg vurderer ...

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Wow! Ikke mye jeg kan legge til den listen der nei. . . Bortsett fra kaldpresset olivenolje. (Min favoritt.)

Jeg mente olivenolje ja Soyaolje er ikke noe særlig...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:47   #5
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg vurderer ...

Tusen takk, det var kjempenyttig!
Mye godt på den lista, så dette må jeg nok bare prøve!

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 16:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no