Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-09, 07:18   #376
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Grasrotandel?
Det aner jeg ikke hva er en gang. Altså, jeg måtte spørre for å i det hele tatt tolke lottokupongen, jeg

Du kan gi en andel av det beløpet du tipper til et lag/forening Tror det er 5% av det du tipper for som da går til den foreninga Fin måte å støtte på

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 16-09-09, 07:26   #377
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Du kan gi en andel av det beløpet du tipper til et lag/forening Tror det er 5% av det du tipper for som da går til den foreninga Fin måte å støtte på

Ah, det er vel noe å tenke på senere i tilfelle, jeg lever så vidt med en hårtust over fattigdomsgrensa (no kidding), og har sånn sett nok med å støtte meg selv (ikke har jeg vunnet noe så langt heller )
Men fin ordning, da! Her på Løkka er det f.eks flere panteatuomater som man kan trykke på en annen knapp så gir man pengene sine til en eller annen ungdomsforening e.l, det hare jeg gjort et par ganger.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-09-09, 08:02   #378
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nei, du støtter ikke 5% ekstra, men av tippebeløpet går 5% til et lag eller en forening du har valgt. Hvis du ikke velger noe, går de 5% bare rett til Norsk Tipping.
De er allerede inkludert i tippebeløpet da.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-09-09, 08:28   #379
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Nei, du støtter ikke 5% ekstra, men av tippebeløpet går 5% til et lag eller en forening du har valgt. Hvis du ikke velger noe, går de 5% bare rett til Norsk Tipping.
De er allerede inkludert i tippebeløpet da.

Åh, sånn, ja!
Men da så! Jeg har faktisk tenkt til å tippe denne uka også, føler meg heldig
Så, fortell meg om Grasrota di, Viclin!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-09-09, 09:27   #380
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er kjempekjekt. Før gikk jo overskuddet til noe Norsk Tipping valgte. Nå kan man velge selv hva man vil gi sitt overskudd til.
Vi har foreløpig 4 Grasrotgivere og fikk utbetalt den nette sum av 378 kroner nå nettopp. Vet andre som får mange tusen fordi de har mange Grasrotgivere. En utrolig kjærkommen inntekt.

Sender deg PM, jeg.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-09-09, 09:29   #381
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Det er kjempekjekt. Før gikk jo overskuddet til noe Norsk Tipping valgte. Nå kan man velge selv hva man vil gi sitt overskudd til.
Vi har foreløpig 4 Grasrotgivere og fikk utbetalt den nette sum av 378 kroner nå nettopp. Vet andre som får mange tusen fordi de har mange Grasrotgivere. En utrolig kjærkommen inntekt.

Sender deg PM, jeg.

Ja, nice!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-09-09, 13:03   #382
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har alt jeg trenger til raita, UTENOM mynte.... Og det er jo liksom det som gjør raita til raita da. Noen som vet om det smaker gymsokk av en dressing med resten oppi?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-09-09, 13:42   #383
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om det er best så spise når man er sulten og kun da, eller til faste tider??
I begynnelsen så spise jeg til faste tider, mens nå så er jeg ikke sultet på disse tidene. Så nå spiser jeg når jeg er sulten og det er jo ikke flere enn 2-3 ganger om dagen

Blir forundret av det jeg

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 16-09-09, 13:47   #384
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er best å spise når man er sulten, 2-3 ganger dagen er utmerket det

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-09-09, 22:45   #385
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ireile79, her.

Jeg lurer på om det er best så spise når man er sulten og kun da, eller til faste tider??
I begynnelsen så spise jeg til faste tider, mens nå så er jeg ikke sultet på disse tidene. Så nå spiser jeg når jeg er sulten og det er jo ikke flere enn 2-3 ganger om dagen

Blir forundret av det jeg

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Det er best å spise når man er sulten, 2-3 ganger dagen er utmerket det


Jepp jepp, spis når du er sulten!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 17-09-09, 09:53   #386
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ble bare litt bekymret siden jeg spiste flere ganger tidligere.... * innprentet med 5-6 små måltider om dagen" veldig uvant med 2-3 ganger om dagen...

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 17-09-09, 10:00   #387
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, det er rart hvordan "ekspertene" har fått en til å tro at man ikke skal følge sultsignalene som jo er der av en grunn, men klokka liksom! For det er jo naturlig, det gjorde sikkert urmennesket også

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-09-09, 10:16   #388
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Helt sikkert!! Jeg lurer på en annen ting også jeg da.... Er det noen som vet om man kan bruke vanlig kokosfett i butikken til å "fete" seg opp på?? Istedenfor dyre cocosa....

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 17-09-09, 13:51   #389
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ireile79, her.

Helt sikkert!! Jeg lurer på en annen ting også jeg da.... Er det noen som vet om man kan bruke vanlig kokosfett i butikken til å "fete" seg opp på?? Istedenfor dyre cocosa....

Vi har vel konkludent med at delfiafettet er varmebehandlet og dermed ikke egnet. Dette har vært diskutert her i forumet fra tid til ennen og noen sendte også e-post til produsenten som aldri svarte.
Et par linker.
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19945&highlight=delfiafett
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=816&highlight=delfiafett

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 17-09-09, 14:07   #390
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk! Da går delfia'n i søpla når jeg kommer hjem!!!

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 17-09-09, 16:08   #391
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det tror jeg ikke du behøver. Disse linkene er ganske gamle. Det finnes nyere linker om Delfiafett her på forumet, som i hvert fall har beroliget meg.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 19-09-09, 15:10   #392
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor lenge kan koteletter ligge i kjøleskapet etter at de er tint opp?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-09-09, 15:49   #393
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I hvert fall 2-3 dager, ville jeg tro.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 19-09-09, 15:49   #394
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hvor lenge kan koteletter ligge i kjøleskapet etter at de er tint opp?

Det kommer ann på hvor lang holdbarheten var før de ble fryst.... lukt og ta på dem, lukter de vondt eller lukter det bare blod? Er de litt slimete å ta på etter at du har tørket av dem med kjøkkenpapir- så kast dem.... Unner ingen å bli matforgiftet......

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-09-09, 15:50   #395
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sunfrid, her.

Det kommer ann på hvor lang holdbarheten var før de ble fryst.... lukt og ta på dem, lukter de vondt eller lukter det bare blod? Er de litt slimete å ta på etter at du har tørket av dem med kjøkkenpapir- så kast dem.... Unner ingen å bli matforgiftet......

Men det er jo så slankende
Haha, neida. De har ligget siden onsdag kveld og lukter fint og er slimfrie, hurra! Da blir det biffsnadder på en fyllesyk stakkar!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-09-09, 19:08   #396
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg driver med ting jeg ikke kan, dvs strikking

Og i oppskrifta står det "2 r sm"?? Jeg har klart å tyde det til 2 rette masker sammen. Men sammen hvordan da? Som når man feller?
Noen som kan forklare?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-09-09, 19:16   #397
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har noen lest "Tyvene" av Knut Faldbakken? Er den bra?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 20-09-09, 21:02   #398
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg driver med ting jeg ikke kan, dvs strikking

Og i oppskrifta står det "2 r sm"?? Jeg har klart å tyde det til 2 rette masker sammen. Men sammen hvordan da? Som når man feller?
Noen som kan forklare?

Ja, som når man feller om du med det mener at du rett og slett tar pinnen gjennom to masker i stede for en og så strikker den/de helt som vanlig rettstrikk!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 21-09-09, 17:02   #399
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ja, som når man feller om du med det mener at du rett og slett tar pinnen gjennom to masker i stede for en og så strikker den/de helt som vanlig rettstrikk!

Den setningen der hadde jeg litt problemer med å forstå
Men jeg tror du strikker to masker, og så tar du den første og dra over den andre, så du får én mase og et mellomrom. Men kanskje ikke, for da ville det kanskje stått "felle av". Haha, dette var det mye hjelp i
Men se HER! Denne siden er i det hele tatt genial, og jeg har hatt mye hjelp av f.eks hekleskolen (om den enn er litt treig i blant av en eller annen grunn).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 21-09-09, 17:25   #400
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

min tur! et spørsmål jeg trur er til alle, for jeg lurer på:

hvor mange gram proteiner spiser dere ca hver dag?
(vet de fleste ligger på 1g pr kg kropsvekt, men merker selv jeg ligger på minst 2!)

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e .
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 7 (0 medlemmer 7 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no