Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Passer bacon og kylling sammen på pizza?

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-09, 12:14   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Passer bacon og kylling sammen på pizza?

Blir middag fra fryser i dag - men har bare bacon, kyllingfileter og svinefileter der.. Og svin er vel ikke så godt på pizza?

Men passer kylling og bacon sammen egentlig?

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:14   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Passer bacon og kylling sammen på pizza?

Ja, kylling og bacon passer godt sammen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:16   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Passer bacon og kylling sammen på pizza?

Supert - da blir det hjemmelaget pizza i dag!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:20   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Passer bacon og kylling sammen på pizza?

Kylling og bacon på pizza er jo en kjent kombi, det er jo som å spørre om tomatsaus og ost passer sammen på pizza. Kjempegodt. Luksuskylling fra Pizzabakeren er faktisk en av mine favoritter, den er med kylling og bacon.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:22   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Passer bacon og kylling sammen på pizza?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kylling og bacon på pizza er jo en kjent kombi, det er jo som å spørre om tomatsaus og ost passer sammen på pizza.

Iik, excuse my idiot.. ehm.. idioticy?

Jeg tenkte på det da jeg postet, at.. eh, er ikke det en vanlig kombo på restauranter liksom?

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:29   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Passer bacon og kylling sammen på pizza?

Fnis. Egentlig passer alt sammen på pizza, bare man liker det. Pizza er en sånnen ting man kan slenge på alt man har lyst på, egentlig. Åh, nå fikk jeg lyst på pizza! Med kylling, mozarella og blåmugg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:30   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Passer bacon og kylling sammen på pizza?

Jeg syns scampi/reker og kylling på pizza er nyyyydelig

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 13:13   #8
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Passer bacon og kylling sammen på pizza?

Jeg vil ha rødløk, purre, soltørket tomat, marinert biffkjøtt/kylling eller kjøttdeig og masse Norvegia på. Hvem vil lage?
Gjerne bacon også forresten...

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 18:52   #9
Inger85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 24
Inger85 er på en erverdig vei

Sv: Passer bacon og kylling sammen på pizza?

jeg pleier å steke kylling og løk, krydre med salt, pepper,oregano, mye spisskummin,litt paprika chili og hvitløk og blande i ett par spiseskjeder kremet kokosmelk. Topper dette med stekt bacon, rå cashewnøtter, pesto, ev.mais og ost--FANTASTISK! Testet ut dette en gang samboeren min spurte om det ikke gikk an å lage en pizza uten å bruke tomatsaus, og det har vært en favoritt siden

Inger85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low carber Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kylling med bacon og sopp i fløtesaus Miramax Middag 13 02-03-11 09:41
Noen som kan hjelpe meg med en oppskift på saus som passer til kylling? Nitja Ketolysekuren 5 09-01-09 21:14
Nammenam - kylling med bacon og fløte Marilyn Oppskrifter 5 04-12-08 19:53
Linsemos-form med kylling og bacon Iset Middag 1 15-08-06 18:23
Karen B's kylling med bacon, fløte og timian Nille Middag 1 25-03-05 23:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no