Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-08, 16:01   #51
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Jeg har erfart dette på ketolysekuren (kombinert med stort inntak av kosttilskudd som Omega-3 + masse annet i tillegg til ketolysetablettene + en sykketur på en mil noen ganger i uka):

Fordeler:
- vekttap uten forsakelser/lidelse/raseri/frustrasjon/inntak av kunstig dritt (stor forskjell fra andre kurer som f.eks. GR)
- null luft i magen (som har vært et stort problem om kvelden)
- magen er mindre og kroppen lettere
- problemer med skjell og kløe i hodebunnen er borte
- problemer med tørr hud på kroppen er borte
- vesentlig mindre smerter i leddene
- utrolig mye mer energi (som dessverre har dabbet litt av etterhvert)
- oppblomstring av seksualitet (både kvantitet og kvalitet)
- jevnt blodsukker, slipper svingninger
- spare penger fordi vi aldri kan handle tull & tøys på matbutikken
- mindre slitasje på sofaen
- bedre fysisk form
- lettere til sinns

Ulemper:
- de første ukene fikk jeg søvnproblemer, var så oppgira
- har ikke "eksplosjonsenergi" til krafttak (men dem var det ikke så mange av før, heller )
- bruker altfor masse tid på blogging og lavkarboforum

Har dessverre ikke merket at "damehormonene" gjør seg mindre gjeldende enn før. Jeg er akkurat like satt ut og gubben er akkurat like dum - 2 ganger i måneden!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/




Sist redigert av Løvetann : 15-10-08 kl 01:51. Årsak: tilføyelse om damehormoner og luft i magen
Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 20:49   #52
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Mer energi, bedre hud og sterkere negler her også. Har vært tørr, sår i øynene. Det er også bedret. Mindre oppblåst i magen. Ja, det ser ut til at jeg har de samme positive virkningene som de fleste andre her.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 20:48   #53
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

En liten negativ ting fra meg - i tillegg til den klassiske ånden, har jeg fått mye tannstein! Det kom veldig fort og ganske mye. Noen fler som har det slik? Eller kanskje det er en tilfeldighet.....
Jeg går og kjenner på det helt tiden - jeg får ta meg en tur til tannlegen for å renske litt opp

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 22:21   #54
Stellamor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 197
Stellamor er på en erverdig vei

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Har bare gått på kuren noen dager, så har ikke merket så mye endringer, men vil gjerne ha renere hud og føle meg mer opplagt

__________________


Stellamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 09:08   #55
Oban
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 148
Oban er på en erverdig vei

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Jeg har lagt merke til at det er litt lettere å drikke mye vann når jeg er i ketose. Selv har jeg aldri hatt et naturlig stort væskeinntak, men det er lettere på "presse i seg" vann i ketose.
Og så blir det mange flere turer på do - spesielt irriterende om natten.

__________________



Min journal
Oban er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 15:04   #56
Sari
Juniormedlem
 
Sari sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 23
Sari er på en erverdig vei

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Bare positive ting, men jeg har visst begynt å miste litt hår... *iiik* Har nok ikke noe med kuren direkte, men heller at kroppen mister fett.. Eller.. Ikke så mye da, men mer enn før. Andre som opplever dette?

__________________


Sari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/ketolyse - der omkring.. Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 20:34   #57
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Sari, her.

Bare positive ting, men jeg har visst begynt å miste litt hår... *iiik* Har nok ikke noe med kuren direkte, men heller at kroppen mister fett.. Eller.. Ikke så mye da, men mer enn før. Andre som opplever dette?

Å miste hår er helt naturlig og alle opplever det. Mengden som forsvinner varierer veldig også periodevis hele livet. Håravfallet styres nesten alltid innefra - dvs. livsstil og spesielt sykisk. Sliter du med stress kanskje?

Maten vi på ketose spiser virker for de fleste faktisk positivt på håret
Så jeg tror at ditt håravfall skyldes andre faktorer, kan det stemme tror du?

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 15:57   #58
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Har vært på helsesjekk hos legen. I følge han er jeg fryktelig sunn, jeg er full av alle de vitaminer han klarer å måle, blodtrykket er 120/60(lavere enn før), kolestrolet er 5,5 og har godt med jern. Bare stas altså, også jeg som var litt engstelig for kolestrolet mitt.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 16:48   #59
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Skippy, her.

Har vært på helsesjekk hos legen. I følge han er jeg fryktelig sunn, jeg er full av alle de vitaminer han klarer å måle, blodtrykket er 120/60(lavere enn før), kolestrolet er 5,5 og har godt med jern. Bare stas altså, også jeg som var litt engstelig for kolestrolet mitt.

Gratulerer, Skippy! Et kjemperesultat - det er så viktig, syns jeg, at vi ikke bare fokuserer på vekt. Helsen er minst like viktig - og da takler vi bedre å havne på disse uønskede platåene (Jer er nemelig der nå)

Dette er jo bare helt fantastisk

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 17:30   #60
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Ny bivirkning oppdaget! Gnagsår av for vid BH rundt ryggen

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 19:10   #61
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Skippy, her.

Ny bivirkning oppdaget! Gnagsår av for vid BH rundt ryggen

Uff, da - dette var da en hyggelig bivirkning!! Selv om såret sikkert er vondt nok

Kast bh'en på bålet og tenn på!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 19:36   #62
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

En forandring jeg har glemt å ta med er tørre og sprukne føtter med uhemmet vekst av træler. Nå er føttene mine (nesten) som barneføtter igjen

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 10:20   #63
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Sånne silkepoter har jeg jaggu ikke merket mye til, er værre enn før. Men så blir jo føttene brukt mer enn før også. Kan være noe der, kanskje på tide med nye sko?

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:16   #64
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Hei
Dette var en artig tråd som mange bør få med seg. Ketolysekluren er en slanbkekur, men mange -ikke alle- opplever positive endringer i tilleg med energi, hud,hår, menstruasjon, barnløshet, energi, sexlyst etc.
Verdt å ta med, kanskje spesiellt om det går litt sent med vekttapet innimellom.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 13:54   #65
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Dette var en artig tråd som mange bør få med seg. Ketolysekluren er en slanbkekur, men mange -ikke alle- opplever positive endringer i tilleg med energi, hud,hår, menstruasjon, barnløshet, energi, sexlyst etc.
Verdt å ta med, kanskje spesiellt om det går litt sent med vekttapet innimellom.
Vennlig Hilsen
Torkil

Så hyggelig at du syns det!

Siden jeg er på det berømte "platået" nå, så er det viktig å kunne fokusere på noe annet enn vektap - for ikke å miste motivasjonen.
Riskikoen for å sprekke eller hoppe av kuren (som så mange ganger før....) er stor dersom fokuset kun blir en sammenligning i vekttap

Noen flere som har erfaringer de ønsker å dele med oss andre?

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 15:06   #66
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Selv om jeg bare er fire dager inni kuren må noe ha skjedd...sitter faktisk her og vurderer om jeg skal lage middagen ferdig.....til i morgen! *ler*

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 19:11   #67
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

En uke på kuren å jeg sover mye bedre å er mere opplagt om morgenen.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:38   #68
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Dytter denne litt igjen jeg, mange nye kan ha god hjelp av å lese denne
Og kanskje bidra med sine erfaringer.
I tider der hvor vekten står stille, er det viktig å fokusere på alt det andre positive som skjer med kroppen.

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 15:36   #69
dynamitt
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 31
dynamitt er på en erverdig vei

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Mange fine observasjoner om forandringer i kroppen.

Karbohydrater er hovedårsaken til så mye elendighet

Forandringer i blodsukker gir forandringer i humør, energi osv. Hvorfor tror du "ekspertene" forteller oss at vi skal spise lite og ofte? Jo, for at blodsukkeret skal holdes kunstig i live.

Med fettrik kost så er blodsukkerforandringene tilnærmet borte. Kroppen får det den helst vil forbrenne, nemlig fett. Den blir glad, vi blir glade. Cellene friskere, vi blir friskere, immunforsvaret blir sterkere.

Med mye karbohydrater i kosten blir dette god næring til bakterier vi ikke vil ha. Det blir mer slimdannelser, mer gjæring i kroppen, mer astma- og allergiplager.

dynamitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert dynamitt Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 15:50   #70
Susse
Medlem
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 47
Innlegg: 111
Susse er på en erverdig vei

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Jeg har ikke holdt på så lenge,men merker overskuddet ! Før var jeg helt dau etter jobb og alt var et ork, nå lager jeg middag, mens jeg hjelper ungene med lekser. Kjempedeilig. Den oppblåste magen er helt borte, det samme er den evige fisingen....hehe. Mindre vann i beina, noe jeg har slitt med siden ungdommen.
Jeg er ekstremt plaget med PMS, og dessverre like humørsyk som før. Forskjellen er at nå har jeg ikke mage som jeg var 20 uker på vei rett før mens. Det gjør i allefall godt for selvfølelsen selv om jeg er like lite til å ha i hus som jeg pleier. Huff.

__________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22778
Susse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 15:51   #71
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Dytter denne litt igjen jeg, mange nye kan ha god hjelp av å lese denne
Og kanskje bidra med sine erfaringer.
I tider der hvor vekten står stille, er det viktig å fokusere på alt det andre positive som skjer med kroppen.

Veldig glad for at du dyttet på denne! Legger denne tråden rett inn i mine favoritter. Skal sørge for å lese den med jevne mellomrom, for her er det mye inspirasjon å hente

Skriver under på:
- bedre og renere hud
- sterkere negler
- blankere hår
- hormonbalansen begynner så smått å bli "riktigere"
- bedre søvnkvalitet
- behov for mindre søvn
- slutt med søthunger
- jeg kontrollerer maten, maten kontrollerer ikke meg
- om ikke mer energi, så ihvertfall jevnere energi
- mindre dårlig samvittighet
- oppløftende å vite at man er på rett vei vektmessig (langt igjen)
- menstruasjonsmertene er bortevekk
- mindre vann i kroppen

Negativt:
- dårlig ånde
- syns fortsatt det er vanskelig i sosiale sammenhenger
- har mensen 2 ganger i måneden i motsetning til kanskje hver 2. eller 3. mnd før. Men det stabiliserer seg vel etterhvert...
- Bruker aaalt for mye tid på lavkarbo.no

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 18:45   #72
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Sitat:

- Bruker aaalt for mye tid på lavkarbo.no

....er DET negativt da?

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 19:15   #73
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Dette var en fin tråd!
Her er mine erfaringer:

-Opplagt nesten uansett (og det er ikke bare-bare alltid, med en på 7 mnd og en på snart 3 år, som ganske ofte er oppe om natta for tiden...*baaah*)
-God fordøyelse
-Flott hud! Jeg ser jo nydelig ut
-Kroppen føles "fastere" på et vis.

På trening er jeg ikke like energisk, musklene orker mindre - i hvertfall på styrkesiden. Kardio går greit føler jeg. Men sånn i det daglige kjennes det ut som om jeg "kjenner" musklene mine mer - at de liksom er mer fremtredende (haha...ønsketenkning...), de virker veldig bra f.eks. når jeg går tur med minsten i barnevogna

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Svar

Emneord
ketolyse


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kropp Frøya Generell diskusjon 3 22-06-07 23:48
Min kropp er så utrolig dum Nynne Generell diskusjon 11 23-02-07 23:23
Måling av kropp (cm) ThomasEdison Generell ernæringsdebatt 8 18-06-06 22:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no