Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Se resultatene: Hvor mange k får du i deg pr dag?
0-10 9 9,47%
10-15 13 13,68%
15-20 28 29,47%
20-30 18 18,95%
over 30 27 28,42%
Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-10, 16:30   #1
Gwen
Medlem
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 397
Gwen er på en erverdig vei

Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Jeg bare lurer på hvor snittet ligger i denne gjengen på hvor mange karber dere ligger på ca pr dag?

Gwen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Ketolyse - usikker Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 18:27   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

15-20g, hvorav de aller fleste kommer fra grønnsaker. Er forsiktig med fløte, rømme og cottage cheese. Jeg følger ikke Skaldeman 50+ slavisk noe mere..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 00:15   #3
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Ideelt skulle jeg vært nede i 15-20, men realistisk er jeg nok oppe i 20-30...

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 11:45   #4
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

10-15. prøver å ligge på mellom 13 og 15. karbene kommer fra grønsaker, egg og meieriprodukter.

__________________
Jeg SKAL klare dette!
Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 12:20   #5
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

10-15 karbo pr dag er det jeg steber etter. Noen dager over.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 12:30   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Det varierer, men det er nok en plass mellom 20 og 50

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 12:54   #7
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

10-15 tenker jeg, men tror jeg går ned mere nå jeg får i meg litt mere så jeg skal prøve meg på 15-20

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 17:43   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

10-15 tenker jeg, men tror jeg går ned mere nå jeg får i meg litt mere så jeg skal prøve meg på 15-20

Det er jo ofte det folk erfarer!

Mange tror de er flinke som ligger lavest mulig, men hvordan skal de få i seg nok vitaminer og mineraler da?
Men dette er noe man må finne ut av for egen del!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 17:48   #9
Heksa
Medlem
 
Heksa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 54
Heksa er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Rundt 15-20. Jeg registrerer ikke nå om dagen, men registrerte nettopp i en periode. Da så det ut til at vekttapet stagnerte helt om jeg lå på 15 eller lavere, men at det løsnet på oppimot 20.

Heksa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og lavkarbo i varierende grad Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 17:56   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Jeg teller ikke karber.. men får hvertfall i meg 30-60 hver dag

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:02   #11
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Opprinnelig lagt inn av kitt, her.

mange tror de er flinke som ligger lavest mulig, men hvordan skal de få i seg nok vitaminer og mineraler da?
Men dette er noe man må finne ut av for egen del!

vitaminer.jpg

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:07   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Nå spiser jeg ikke appelsiner eller epler eller lever, så jeg så ikke helt relevansen.
Vet at vi får i oss nesten alt vi trenger fra div kjøtt og egg og ost etc, men dr. Torkil sier vi skal spise grønnsaker for våre 15g karbohydrater, så da er det det jeg anbefaler videre!

Men som sagt, dette er noe man må finne ut av selv. Noen velger ekstremvarianten tilnærmet null karber, andre går for "Bedre uten brød"- varianten med 72 karber og noen andre mener alt under 150 får være lavkarbo nok!

Ingen tvang her!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:31   #13
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Som regel 10-15. Jeg lå på 20-25-30 en periode, og gikk ikke ned i den perioden. Vet ikke om det var tilfeldig, men med en gang jeg gikk ned til 10-15, så gikk jeg ned igjen. Den perioden jeg har gått ned mest var da jeg hadde helt dilla på egg og bacon og spiste det til frokost, lunsj og middag. Men man kan jo ikke holde på sånn lenge...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:33   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Jeg ligger på rundt 50. Det er utopi for meg å ligge under 20. Da får jeg tunnellsyn, blir svimmel og megavondt i hodet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 20:59   #15
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Ang karbohydrater så tror jeg det spiller veldig liten rolle om man spiser f.eks 10-30-50 gram daglig, eller om karbene kommer fra korn, grønt e.l. (Karbohydrater er ikke essensielle, kun brennstoff)

Hele poenget er at vi har hatt et altfor stort overforbruk av karbo i så mange år at vi har bltt syke og overvektige av det. Så ved å kutte drastisk ned på karboinntaket, så vil de aller fleste oppleve helseforbedringer og vektnedgang. (el oppgang for de som er undervektige)

Det har etterhvert blitt veldig mange lavkarbo-filosofier, kun med små forskjeller i hvordan de skal gjennomføres. De aller fleste av disse kan vise til gode resuktater. Antall gram vi spiser av karbohydrater i de forskjellige diettene, fasene osv er ikke det som er utslagsgivende for det endelige resultatet. Det kan nok i enkelte tilfeller påvirke noe, spes pga at det er individuelle forskjeller for hvor mye karbohydrater vi tåler. Men for sluttresultatet har det ingen ting å si. Det er heller ingen ting som tyder på at de som tilbakefører karbohydrater i kosten oppnår en bedre helse enn de som ikke gjør det.

Et menneske kan godt leve et sundt og langt liv så og si helt uten karbohydrater. Det er ikke noe problem å leve hele livet kun på fugl, fisk, kjøtt, osv uten å få noen som helst form for mangelsykdommer.

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 21:11   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Ang karbohydrater så tror jeg det spiller veldig liten rolle om man spiser f.eks 10-30-50 gram daglig, eller om karbene kommer fra korn, grønt e.l. (Karbohydrater er ikke essensielle, kun brennstoff)

Jeg er enig i det første der, men ikke det siste. Det finnes flere type karbohydrater kategorisert etter hvor raske de er (monosakkarider, disakkarider og polysakkarider), og de fra f.eks korn, frukt eller sukker taes opp fortere og gir høyere blodsukker, enn det fra grønnsaker. Så det spiller en rolle hvor de kommer fra.
For min egen del er jeg enigi det første du sier. Jeg lever stort sett på omtrent null karber. Formmessig merker jeg null forskjell på om jeg spiser en haug grønnsaker eller ikke .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 22:55   #17
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Et menneske kan godt leve et sundt og langt liv så og si helt uten karbohydrater. Det er ikke noe problem å leve hele livet kun på fugl, fisk, kjøtt, osv uten å få noen som helst form for mangelsykdommer.

Mhm!

Fra Bedre Uten Brød:
Tabell 9.2 De beste matvarekildene til vitaminer:
A (betakaroten):
Lever, egg, gule og grønne frukter og grønnsaker, melk og melkeprodukter

B1 (tiamin):
Hvetekim, gjær, lever, nøtter, fisk, fjærkre, bønner, kjøtt

B2 (riboflavin):
Hele korn, bladgrønt, innmat

B6 (pyridoksin):
Fisk, fjærkre, kjøttvarer, lever, grønnsaker, hele korn, bananer

B12 (kobalamin):
Kjøttvarer, lever, egg, melk, fisk, ost

Biotin:
Gjær, innmat, belgfrukter, egg

Folat:
Bladgrønt, kjøttvarer, sitrusfrukter, helmelksprodukter, lever, korn

Niacin (B3):
Kjøtt, fjærkre, fisk, melkeprodukter, peanøtter, ølgjær

Pantotensyre:
Kjøttvarer, helekorn, belgfrukter

C (askorbat):
Sitrusfrukter, grønnsaker, tomater, poteter

D (ergokalsiferol):
Fiskelevertran, eggeplommer, kjøttvarer, beriket melk

E (tokoferoler):
Vegetabilske oljer, grønne grønnsaker, innmat, egg, nøtter

K (fyllokinon og menakino):
Kjøttvarer, soyabønner, fisk, hvetekim, eggeplommer, bladgrønt


Tabell 9.3 De beste matkildene til mineraler
Fosfor:
Fisk, kjøtt, fjærkre, egg, hele korn

Jern:
Kjøttvarer, fisk, bladgrønt

Jod:
Sjømat, salt tilsatt jod

Kalium:
Kjøttvarer, grønnsaker, frukt

Kalsium:
Melk og meieriprodukter, mørkt bladgrønt

Kobber:
Østers, nøtter, innmat, belgfrukter

Krom:
Ølgjær, kornblandinger med hele korn, muslinger

Magnesium:
Nøtter, bladgrønt, hele korn

Mangan:
Nøtter, hele korn, grønnsaker, frukt

Selen:
Sjømat, nøtter, kjøttvarer, hele korn

Sink:
Kjøttvarer, lever, egg, sjømat, hele korn

Også viktig å påpeke at A, D, K og E er fettløselige. Så selv om gulrot inneholder mye A og betakaroten, så får man ikke mye av det i seg ved å knaske på en gulrot. Men gulrot + fet dip, da går det inn. Ikke det at jeg spiser gulrot lenger, men som ett eksempel.

Og visste du at rød/gul paprika inneholder fire ganger så mye c-vitamin som appelsin per 100g? 35g gul/rød paprika dekker dagsbehovet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 01:37   #18
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det finnes flere type karbohydrater kategorisert etter hvor raske de er (monosakkarider, disakkarider og polysakkarider), og de fra f.eks korn, frukt eller sukker taes opp fortere og gir høyere blodsukker, enn det fra grønnsaker. Så det spiller en rolle hvor de kommer fra..

Ja, er enig i det.. Det jeg mener er at det ikke spiller så veldig stor rolle hvor de kommer fra fordi andelen karbo er så liten. (Men i et såkalt "normalt" kosthold med høy GI har det selvfølgelig større betydning). En frisk person tåler en viss mengde karbohydrater selv om de skulle komme fra brød, poteter, eller sukker... (Unntakene skyldes som regel insulinresistens, glutenallergi, laktoseintoleranse osv..)
Ellere sagt på en annen måte: Sukker og poteter er ikke farlig i seg selv. Det er mengden som avgjør..

Misforstå meg ikke.. jeg vet at grønnsaker er sunnere enn sukker men de er kanskje ikke så viktige som vi liker å tro Men jøss.. grønnsaker er godt, og perfekt til lavkarbomat

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 11:04   #19
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

De fleste ligger på mellom 15 og 20 k pr dag. Jeg regnet på hvor mye grønnsakskarber jeg får i meg daglig og kom fram til ca 15,5 karber som er ca 136 kcal. Det er masse grønnsaker.
3 dl issalat, 1,5 dl brokkoli/blomkål, 1/2 dl løk,1 dl squash, 1/2 dl aubergine og 1/2 dl sukkererter.

Jeg ligger på 18 om dagen.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 12:19   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

En av grunnene til at jeg kutta ut ketolyse var at jeg synes det er skikkelig kjipt å ikke få spise så mye grønnsaker jeg vil

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 12:33   #21
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Jeg teller ikke og det varierer veldig! Har nå økt inntaket noe, for å se om formen og vekten trives bedre med litt mer kh.
Tipper jeg før lå rundt 15-25, nå 20-50. I snitt.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 13:23   #22
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Det spiller vel lite trille om en ligger på null eller 100 karbo, så lenge kroppen og hodet fungerer på det. De to delene er imidlertidig ikke så enige alltid Jeg BURDE ligge på 5, men ligger mer på 15-20. Det er så forbasket godt med litt MYE blomkål og brokkoli til lunch eller middag. Ellers opplevde jeg det samme som kanutten da jeg startet på STRIKT lavkabo. Ekstrem smerte i ben, tåkesyn, vondt i armer, hukomelse (hva var nå det igjen?) svettetokter, hjerteklapp(ubehahahahagelig), svimmelhetsafall, leddsmerter. Et sant helvete i en uke. Men så lenge en er forberedt og vet hvorfor, går det greit. Tror de fleste greier det, når de vet det er midlertidig. Blir som en fødsel kanskje? Det går jo over en gang.. Sier jeg, som er mann

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 13:38   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Blir som en fødsel kanskje? Det går jo over en gang.. Sier jeg, som er mann

Haha ja Kan nok sammenlignes med en fødsel.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 14:00   #24
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Haha ja Kan nok sammenlignes med en fødsel.

Bare så det er sagt, min beundring for dere kvinner som føder (ofte igjen og igjen) er grenseløs. Ikke søren om jeg hadde utsatt meg for noe sånt
Ikke at jeg er skapt for det...

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 14:05   #25
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber om dagen ligger du på?

Så ille er det ikke

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange måltider spiser du om dagen? charlot Lavkarbo generelt 18 09-04-10 14:43
Hvor mange ganger om dagen spiser man? eplekake Spørsmål og svar 2 19-02-09 11:56
Hvor mange karbs om dagen? linnkri Spørsmål og svar 2 04-04-08 20:04
Hvor mange karber ligger dere på? stinasol Lavkarbo generelt 12 11-11-06 15:28
Hvor mange ganger om dagen? Hyper Spørsmål og svar 16 23-09-06 19:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no