Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Kan jeg drikke....

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-04, 10:44   #1
Mocca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 43
Innlegg: 24
Mocca er på en erverdig vei

Kan jeg drikke....

eplejuice?
Lager frokost nå, med omelett med mais og salami i og godt med smør i pannen, + jeg har salat til.

Men kan jeg drikke eplejuice?

Ellers er det vel eg. bare vann som gjenstår eller?

Mocca er avlogget   Svar med sitat
Gammel 15-01-04, 11:28   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Hei Mocca!

På introduksjonsdietten kan du ikke drikke eplejuice.... Unntaksvis går det, men da må karbene derfra være inkludert i dagstotalen på 20g...

Drikke Vann, farris, urte te, litt kremfløte eller koffeinfri kaffe... Vann er det beste, for når du er i introduksjonen foregår det en enorm utrensning i kroppen.

Ser du har mais i omeletten, det er ikke tillat da mais er høyglykemisk og inneholder stivelse. Salami kan inneholde sukker...

Til omelett er purre, løk, paprika, bacon godt... (Bare noen forslag)

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 15-01-04, 11:32   #3
Mocca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 43
Innlegg: 24
Mocca er på en erverdig vei

Snakk om feil start. drakk eplejuice, hadde salami og mais i omeletten.


Da holder jeg meg til vann og så skal jeg prøve å holde meg unna ulumskheter...

Godt jeg har dere....... ellers hadde det ikke fungert...

Mocca er avlogget   Svar med sitat
Gammel 15-01-04, 11:41   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Ikke så farlig...

Du bare utsetter starten med 1 måltid.

Har du sikret det ketostix? Begynn å måle i kveld, også hver kveld videre. Begynner nok å skifte farge i morgen tenker jeg...

Lykke til!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 15-01-04, 12:18   #5
Mocca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 43
Innlegg: 24
Mocca er på en erverdig vei

Keostic kjøpes på apoteket? med andre ord jeg har dem ikke enda.... Men hva koster de og hvor lenge holder de? altså hvor mange....
Tenkte jeg skulle ta en tur på apoteket idag.


Kjenner at jeg har vondt i hodet idag....... har så lyst til å spise havreflarn og en sjokoladekjeks jeg har her.... men virker som viljestyrken min er sterkere nå (allerede) enn med Libra-kostholdet..... har tatt en kjeks, men la den tilbake etter litt....

Mocca er avlogget   Svar med sitat
Gammel 16-01-04, 00:50   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mocca

Keostic kjøpes på apoteket? med andre ord jeg har dem ikke enda.... Men hva koster de og hvor lenge holder de? altså hvor mange....
Tenkte jeg skulle ta en tur på apoteket idag.

Ja de kjøpes på apoteket. De koster ca 90 kr, og det er vel ca 50 stk i...
Må ha ketostix! De er bare så gøye!

Opprinnelig lagt inn av Mocca

Kjenner at jeg har vondt i hodet idag....... har så lyst til å spise havreflarn og en sjokoladekjeks jeg har her.... men virker som viljestyrken min er sterkere nå (allerede) enn med Libra-kostholdet..... har tatt en kjeks, men la den tilbake etter litt....

Så flink du er! Stå på, det blir lettere!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 16-01-04, 01:01   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mocca

Kjenner at jeg har vondt i hodet idag....... har så lyst til å spise havreflarn og en sjokoladekjeks jeg har her.... men virker som viljestyrken min er sterkere nå (allerede) enn med Libra-kostholdet..... har tatt en kjeks, men la den tilbake etter litt....

Flink du er!!!

Drikk masse vann (minimum 1,5liter)! Så kommer nok hode seg... For tidlig til at du kan skylde det på dietten... Uansett så kommer det seg når du går i ketose....

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no