Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Veldig positiv "bivirkning"

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-09, 14:20   #1
Kakeåndsen
Medlem
 
Kakeåndsen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 81
Kakeåndsen er ny på veien

Veldig positiv "bivirkning"

Ketolysekuren har virkelig forbedret huden min.

Fra å hatt veldig blandingshud med veldig tørre partier som ingen krem i verden ville hjelpe på, funker ansiktshuden min med kun en lett dagkrem. Færre kviser, men mer fregner...

Og fiskeskjellene på leggene er helt borte!

Herlig

__________________
Kakeåndsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 15:33   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Veldig positiv "bivirkning"



Så bra da, har merket at eg har mindre kviser enn før, men nå har det dukket opp endel tørre partier på kroppen og det liker eg heller dårlig

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 03:09   #3
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Veldig positiv "bivirkning"

jeg begynner å se på tørr hud, utslett, kviser som en "allergi"-reaksjon. Så da må du jo være på rett vei og spiser mer av det du tåler fint og mindre av det du ikke har så godt av.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 19:05   #4
Kakeåndsen
Medlem
 
Kakeåndsen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 81
Kakeåndsen er ny på veien

Sv: Veldig positiv "bivirkning"

Glemte også å nevne at rynkene mine har blitt mindre. Eller, jeg er "bare" 31 år, så det er jo begrenset med rynker. Men smilerynkene og sinnarynken er mye mindre markant enn de var. Så i stedet for å se eldre ut nå når jeg har gått ned i vekt, ser jeg yngre ut

__________________
Kakeåndsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 11:48   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Veldig positiv "bivirkning"

Hei
Huden trives ikke med lite fett og mye sukker, da eldes den fortere, dessuten vil overvekt /fedme ofte gi hormomforandringer som medfører uren hud. Ketolysekuren reverserer begge deler og gir hos mange bedre hud. I starten kan det dog være forverrelse, men det gir seg for de fleste.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 11:24   #6
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Veldig positiv "bivirkning"

Apropos bivirkninger!
I forrige helg var jeg en tur i Bergen, for å se igjen venner og kjente på et gjenforeningstreff for folkehøgskolen min.
Jeg ankom torsdag, og sov hos en kompis. Den kvelden ble det servert taco og jeg spiste litt tortillalefser og regnet med at siden det var bare litt, så gikk det bra.
Det gjorde det ikke!:P
Dagen etter gikk jeg rundt med en så intens hodepine at jeg ble kvalm, og det fikk meg til å tenke.

Etter at jeg la om kostholdet sliter jeg ikke med hodepine lenger! Før fikk jeg det nesten av ingenting, nå kan jeg få det kun om jeg får i meg for lite væske eller om noen bruker kraftig parfyme(er allergisk >_<)

Så yay for lavkarbo !

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 12:28   #7
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Veldig positiv "bivirkning"

Jeg har det litt motsatt for tiden, har flere veldig tørre partier i ansiktet, og noen fete( haka og nesen)...har også fått noen kviser, og det er ikke ofte jeg har det. Jeg drikker mye vann, så det er ikke derfor. Men jeg har nå vært i ketose i 1 mnd, så da satser jeg på det Torkil sier, og at det går over etter en stund!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:00   #8
sidn
Juniormedlem
 
sidn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 23
sidn er på en erverdig vei

Sv: Veldig positiv "bivirkning"

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Jeg har det litt motsatt for tiden, har flere veldig tørre partier i ansiktet, og noen fete( haka og nesen)...har også fått noen kviser, og det er ikke ofte jeg har det. Jeg drikker mye vann, så det er ikke derfor. Men jeg har nå vært i ketose i 1 mnd, så da satser jeg på det Torkil sier, og at det går over etter en stund!


Samme erfaring her... Særlig ansiktshuden har blitt verre etter jeg begynte. Huden var egentlig helt ok før. Satser imidlertid på at det er forbigående, og at bedringen ikke er langt unna.

__________________


sidn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:18   #9
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Veldig positiv "bivirkning"

Jeg har motsatt erfaring etter tre uker.. Huden føles glattere og de tørre vinterneglene er blitt blanke... Får håpe det varer.

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:49   #10
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Veldig positiv "bivirkning"

Hørte i dag at lavkarbomat er anbefalt for folk med psoriasis og atopisk eksem. Det høres veldig logisk ut. Jeg har hatt atopisk hele livet, men bare på hendene etter jeg ble voksen. Håper dette hjelper, for jeg sliter med sår og sprekker, spesielt nå på vinteren...

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 20:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 11:59
VANNMELON, veldig godt, kan den anbefales som "ketolyse mat"? matti Ketolysekuren 8 15-07-08 18:11
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 15:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 02:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no