Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Pukka te

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-11, 20:21   #1
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Pukka te

Høsten er her, og det er klart for te på kveldstid igjen.

I dag har jeg kjøpt meg Pukka Te. Veldig glad i vanilje så jeg kjøpte det men fikk med smaksprøver på andre, så nå skal jeg drikke en som heter Relax.

Noen som kan anbefale andre typer Pukka?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 20:30   #2
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Pukka te

Smaken er jo som baken, men jeg har mitt teskrin fullt av Pukka-te og liker godt flere av dem. Love og Night time er blant mine favoritter. Oppdaget forresten at iherb også selger denne teen så nå kommer det småpakker med te i posten også.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 21:06   #3
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

I Pukka
Jeg liker After Dinner veldig godt. Smaken på Night time syns jeg også er veldig god, men det prikker sån i panna mi når jeg drikker den Og så liker jeg godt en med ingefær og den med vanilje og kamomille.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 23:26   #4
Stabukken
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 69
Stabukken er på en erverdig vei

Sv: Pukka te

Jeg har prøvd de fleste, men favoritten er og blir detox

Stabukken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 23:35   #5
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Jeg liker og har god virkning av Cleanse-teen, men jeg ble skuffet over Love og Licorice Cinnamon ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 23:37   #6
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Pukka te

Den grønne mintteen :hjerter:

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 07:55   #7
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Pukka te

Var veldig god den relax i går, hadde suketter i så den ble kanskje litt for søt for min gane, men gleder meg til å prøve en ny en i morra

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 08:24   #8
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Pukka te

Jeg drikker de fleste Pukkateene med cocosa i. Det tok litt tid å venne seg til det, men nå er det en selvfølge at det skal være oppi koppen.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 10:19   #9
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Jeg drikker de fleste Pukkateene med cocosa i. Det tok litt tid å venne seg til det, men nå er det en selvfølge at det skal være oppi koppen.

Cocosaen går i kaffen, er redd for at kokkos-smaken skal ta helt overhånd over selve smaken på te'en.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 11:10   #10
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Pukka te

Elsker te! Hvilke av disse Pukka teene er søte på smak ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 11:22   #11
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Elsker te! Hvilke av disse Pukka teene er søte på smak ?

Denne med vanilje og kamomille er søt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 11:25   #12
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg liker og har god virkning av Cleanse-teen, men jeg ble skuffet over Love og Licorice Cinnamon ...

Den lakristeen har jeg siklet på en stund, men har enda ikke funnet den i noen av helsekostene jeg har vært innom. Hvorfor ble du skuffet?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 11:26   #13
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Denne med vanilje og kamomille er søt



Denne har jeg kjøpt og gleder meg til å prøve den!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 11:38   #14
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Den lakristeen har jeg siklet på en stund, men har enda ikke funnet den i noen av helsekostene jeg har vært innom. Hvorfor ble du skuffet?

Jeg syntes den smakte som Choco-teen til Yogi Grei nok altså, men ikke helt det jeg forventet ...

Men jeg tenkte faktisk på - kan ta med et par poser til deg, så får du prøve den Kan ta med Love også. Jeg kjøpte for øvrig på Yogamatters

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 12:00   #15
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Det hadde vært supert, Frøy

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 12:11   #16
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Jeg liker cleanse-teen som iste. Og den som heter three ginger har jeg hatt mye glede av, skjønt nå har jeg funnet en annen ingefær-te på nærmeste tyrkersjappe jeg liker bedre.

Ellers synes jeg egentlig pukka-teene smaker rimelig tamt. Eskene er finere enn smakene, stort sett.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 12:13   #17
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg liker cleanse-teen som iste. Og den som heter three ginger har jeg hatt mye glede av, skjønt nå har jeg funnet en annen ingefær-te på nærmeste tyrkersjappe jeg liker bedre.

Ellers synes jeg egentlig pukka-teene smaker rimelig tamt. Eskene er finere enn smakene, stort sett.

Tar gjerne mot anbefalinger!

Vi har ikke "tyrkersjapper" her i området bare sånn til opplysning

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:22   #18
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Har aldri hørt om Pukka te... Men elsker gode teer! Er de i vanlige helsekoster? Har stort sett bare funnet de fra London Fruit Company...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:23   #19
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Pukka te

Jeg har ihvertfall kjøpt på helsekost.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:31   #20
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Har aldri hørt om Pukka te... Men elsker gode teer! Er de i vanlige helsekoster? Har stort sett bare funnet de fra London Fruit Company...

Jeg har kjøpt min på en Chabby Chick butikk, men du får de sikkert hos helsekosten å

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:32   #21
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Jeg har ihvertfall kjøpt på helsekost.

Okay Skal til Oslo i morgen, da finner jeg det kanskje der

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:45   #22
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg liker cleanse-teen som iste. Og den som heter three ginger har jeg hatt mye glede av, skjønt nå har jeg funnet en annen ingefær-te på nærmeste tyrkersjappe jeg liker bedre.

Ellers synes jeg egentlig pukka-teene smaker rimelig tamt. Eskene er finere enn smakene, stort sett.

Jeg er tilbøyelig til å være enig ... Cleanse-teen bruker jeg fordi den funker litt som basete for meg, renser ut slaggstoffer fra musklene så jeg blir mindre sliten og hjelper mot syreproblemer når det er et issue. Men smaksmessig synes jeg "ordentlig" myntete på ferske eller tørkede blader er utrolig mye bedre!

Ble litt sur på Yogamatters for øvrig, for de hadde bare pakket forsendelsen min (øyepute + te) i plast, og tepakkene var blitt klemt og så ikke så fine ut lenger. Jeg skulle jo ha dem til pynt i tehylla mi!


Sist redigert av Huldr : 22-09-11 kl 12:49.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 17:21   #23
Jewel1985
Nytt Medlem
 
Jewel1985 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skedsmo
Innlegg: 3
Jewel1985 er på en erverdig vei

Sv: Pukka te

Mine favoritter er Morning Time (rooibos, mmm!) og Harmonise

__________________

Jewel1985 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 18:43   #24
Minaa
Juniormedlem
 
Minaa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 33
Minaa er på en erverdig vei

Sv: Pukka te

Jeg bestiller fra nettsiden til Pukka, det er rimeligere enn Iherb:
http://www.pukkaherbs.com/

Sist bestilte jeg 8 pakker, frakten ble på drøyt 6 pund og totalt inkludert frakt ble det 218,- kr. I butikken koster en pakke 49,-

__________________


Minaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 18:57   #25
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Pukka te

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.


Ellers synes jeg egentlig pukka-teene smaker rimelig tamt. Eskene er finere enn smakene, stort sett.

Det er sikkert derfor jeg liker dem så godt da Jeg er ikke så begeistra når det blir for mye smak. Roobios f.eks. syns jeg er altfor stram i smaken. Liker sterk mat, men ikke sterk te

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar

Emneord
pukka te, te


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Te fra pukka! Student84 Spørsmål og svar 1 07-02-11 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no