Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

For de som vil lese ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-10-07, 13:44   #1
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

For de som vil lese ...

her er meg og datteren min http://www.sol.no/

www.ibergen.no

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 13:53   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: for de som vil lese..



Har lest det i dag, og hjertet gråter for deg og vesla di, Sylvia.

Det er umenneskelig at dere skal bli behandla på denne måten.

Du viser en stor styrke når du gjør dette....

Håper virkelig at det ordner seg for dere

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 14:13   #3
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: for de som vil lese..

Signèrer Gerd!

Jeg ønsker og håper inderlig og av hele mitt hjerte at dette ordner seg for dere. Jeg har så vondt av det tragiske dere har opplevd, og dette med huset bare MÅ ordne seg, slik at du slipper denne bekymringen på toppen...

Jeg krysser fingrene og ber om at dette går bra.

Du er ofte i tankene mine Sylvia!!

Stor klem fra meg.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 14:38   #4
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: For de som vil lese ...

Signerer også Gerd. Dette var virkelig sterkt å lese. Håper det ordner seg for dere!

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 14:56   #5
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: For de som vil lese ...

Signerer bare de over mg Sylvia. Har dere i tankene mine.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 15:22   #6
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: For de som vil lese ...

Håper det ordner seg for dere, virkelig. Du er sterk.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 15:52   #7
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: For de som vil lese ...

tårene bare renner.... håper virkelig at dette ordner seg for dere

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 16:32   #8
Toyo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 202
Toyo er en juvelToyo er en juvelToyo er en juvel

Sv: For de som vil lese ...

Synes det var noe kjent med deg...tårene renner for deg, så utrolig trist å miste mannen sin på den måten! Og alt som det førte med seg! Dette fortjener du ikke!

Håper så indelig at det vil bli en løsning på det, krysser alt jeg har for deg.Klem til deg!

Toyo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt år og nye muligheter!:D Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:50   #9
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: For de som vil lese ...

Tusen takk dere Jeg håper jo litt på at vi kan få litt hjelp men har ikke helt den store troen på at det skal ordne seg ang huset men det som er viktig oppi det hele er også at det sitte andre mennesker der ute som sitter i noenlunde samme situasjon og det er viktig å få fokus på at systemet ikke fungerer som det burde i disse tilfellene,det er synd,synd å tenke på at kompetente mennesker tar selvmord og mister barna sine rett og slett fordi det ikke er noe system til å følge opp å ta vare på mennesker som opplever stor sorg...ivertfall i mitt tilfelle finnes det ikke noe støtte/hjelp/krise team osv... vet at det er blandt annet sånne hjelpe apparater for etterlatte ved selvmord(leve) etterlatte ved kreft osv men her har det altså ikke vært noe (og jeg har virkelig prøvd å ringe og prøve å få hjelp selv også... jeg må ialefall klare meg for sarah sin skyld.. elsker henne så høyt og selv om hvert sekund er et evig savn og smerte etter Tor Magne så må jeg tenke på henne og prøve å fokusere på at ting kansje kan bli bedre etterhvert...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 20:16   #10
Changes
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 52
Innlegg: 46
Changes er ny på veien

Sv: For de som vil lese ...

Kondolerer.

Først nå, når jeg så bildene, skjønte jeg at han var en "bekjent" av meg. Jeg kan fortelle deg at han kjøpte rekebaguett, og pepsi, flere ganger i uken hos meg.

Når han kom inn døren, begynte jeg å smøre baguetten. Utrolig sympatisk mann. Alltid hyggelig.

Vi kalte han bare for "den hyggelige sørlendingen".

Dette var bare trist. Selv om jeg ikke kjente han personlig, og omgikk ham, føler jeg at jeg har mistet noe.

Changes

Changes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse, skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 20:20   #11
Changes
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 52
Innlegg: 46
Changes er ny på veien

Sv: For de som vil lese ...

Og det var kun reker og majones, om jeg husker rett.



Jeg ønsker deg alt godt, og håper du greier deg fint videre.

Changes

Changes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse, skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 20:39   #12
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: For de som vil lese ...

hehe,dette høres kjent ut ja :-D han snakket om noen baguetter
men han sa aldri hvor han kjøpte de...uansett så sa han at de var kjempe gode han var en fantastisk mann og far...aldri vært vond mot noen,altid gjennomtenkt og fornuftig,jeg så sånn opp til han og har lært så utrolig mye av han på de årene vi fikk sammen...elsker han mer enn ord kan si... takk for at du delte dette med meg,det var godt å høre de tingene du skriver..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 20:54   #13
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: For de som vil lese ...

*snuuuuuufs*

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 22:23   #14
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: For de som vil lese ...

Kjære deg.
Jeg hørte masse om den forferdelige ulykken av folk i Vennesla. Vi leste om den i Fædrelandsvennen og det var helt forferdelig. Det var sikkert mange i Vennesla som kjente ham, selv om det var mange år siden han flyttet derfra.
Jeg ønsker deg alt godt videre Ta godt vare på deg selv.

Dilly

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 00:39   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: For de som vil lese ...

Jeg har ikke så mange ord å komme med.. Jeg kan kanskje sette meg litt inn i, det savnet du føler og litt inn i den jobben med det å overleve.. Men samtidig føler jeg meg trist..
Trist over at medmennekeligheten i full grad ikke er for dem som trenger det..

Det offentlige burde også være på plass.. Jeg er kristen jeg, om ikke akkurat så veldig praktiserende, men jeg tror på dette " Ikke en spurv til jorden, uten at Gud vil" Beklager hvis det støter deg, men jeg tror på det... Og jeg ønsker deg alt pågangsmot!!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 01:41   #16
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: For de som vil lese ...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Homeopati BiB Generell diskusjon 3 17-07-08 19:04
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no