Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Oliven, redikker og ketshup u/sukker

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-07, 17:00   #1
hildabakk
Medlem
 
hildabakk sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 79
hildabakk er ny på veien

Oliven, redikker og ketshup u/sukker

Noen som vet om disse produktene er tillatt i fase 1:
oliven, redikker og ketshup u/sukker.

De står ikke i lista.

__________________
Har lest boka til Skaldemann og South Beach. Gikk ned mye på SB første gang jeg gjorde det, men ikke 2. og 3. gang. Gikk opp masse under graviditeten. Har prøvd med generell lavkarbo i perioder. Ønsker HELST å gå på ketolyse, men klarer ikke den karbotellingen. Men www.spisdegslank.no var vellykket - helt til de begynte å kutte ut flere av mine favoritter. Nå tenker jeg bare generell lavkorbo.
hildabakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Generell lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 21:09   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Oliven, redikker og ketshup u/sukker

Hei du !
Velkommen tilbake ! Hvordan har det gått med deg ?
Såvidt jeg husker gikk du på en "spesialdiett" etter ketolysekuren. Funket det for deg ?

Ser du er over på South Beach nå. Det er jo en lavkarbo/lavfett variant som har stor tilhengerskare.

Til spørsmålene dine:


Tomater og tomatsaus/juice er OK fase en, da er også ketchup uten sukker OK.

Oliven er OK, max 15 pr dag.

Redikker (alle typer) er også OK.

Det står iallefall i den amerikanske utgaven av boka.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:38   #3
hildabakk
Medlem
 
hildabakk sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 79
hildabakk er ny på veien

Sv: Oliven, redikker og ketshup u/sukker

Jeg har bare vært på south beach hele tiden jeg... ikke såååå lett å følge med?

Vel vel, jeg har bare den norske utgaven. Men nå er det en stund siden jeg har sett i den. Har bare laget meg min egen liste på word som jeg pleier printe ut og ha i veska -og på kjøleskapet. Kanskje noen punkter har fallt ut?

__________________
Har lest boka til Skaldemann og South Beach. Gikk ned mye på SB første gang jeg gjorde det, men ikke 2. og 3. gang. Gikk opp masse under graviditeten. Har prøvd med generell lavkarbo i perioder. Ønsker HELST å gå på ketolyse, men klarer ikke den karbotellingen. Men www.spisdegslank.no var vellykket - helt til de begynte å kutte ut flere av mine favoritter. Nå tenker jeg bare generell lavkorbo.
hildabakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Generell lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 00:28   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Oliven, redikker og ketshup u/sukker

Opprinnelig lagt inn av hildabakk, her.

Jeg har bare vært på south beach hele tiden jeg... ikke såååå lett å følge med?

Neeei, det er visst ikke det. Når det er rundt 1/2 tusen medlemmer skal det noe til. Hun jeg husket hadde samme avatar som deg, og lignende navn. Sorry !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
oppskrift på ketshup snoopygirl Annen mat 6 09-01-05 22:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no