Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Alpha Lipoic Acid - Anti Aging Compound

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-07, 00:55   #1
Sondre
Medlem
 
Sondre sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Innlegg: 161
Sondre har en fantastisk aura rundt segSondre har en fantastisk aura rundt seg

Alpha Lipoic Acid - Anti Aging Compound

http://biosingularity.wordpress.com/...ging-compound/

Beklager den engelske teksten, men synes dette var veldig interessant. Jeg måtte reise personlig til USA for å få importert noen kosttilskudd som inneholdt ALA. Finnes det noen gode alternativer som kan kjøpes i Norge for jeg begynner å gå tom og det er ikke lovlig å importere via post.

Dette er veldig spennende, bare så synd at vi lever i et land hvor staten ikke ønsker å tilgjengeligjøre produkter som gjør at vi får et bedre liv.

Sondre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ray & Terry's Longevity Program - www.fantastic-voyage.net - Leve lenge: http://longevus.blogging.no Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 21:46   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Alpha Lipoic Acid - Anti Aging Compound

Bumper denne, siden jeg lurer på å få tak i ALA.....har bestilt før (fra England) og fått igjennom tollen. Men er det ulovlig?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 00:34   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Alpha Lipoic Acid - Anti Aging Compound

Hei,
Dette er et svar fra 2006, så jeg ville kanskje kontaktet Tollen, www.toll.no og sjekket.

ALA (Alpha Lipoic Acid) er klassifisert som et legemiddel. Fra EØS kan en innføre 3 måneders forbruk av varen. Ved verdi over kr. 200,-, må det betales merverdiavgift ved innførselen.
Opplysninger om mengde av varen samt dosering, må være oppgitt ved innførselen.
Anne-Gunn Humblen
Førstetollinspektør/senior inspector of Customs
Toll- og avgiftsseksjonen Trondheim distriktstollsted

http://www.iform.no/pub/art.php?id=266

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 00:46   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Alpha Lipoic Acid - Anti Aging Compound

Hei,
Ser at dette er antioksidanter i tablettform og det har jo vært mye diskutert i media i det siste pga anklagene mot effekten av VitaePro. Forskning viser at antioksidanter i konsentrert for ikke er bra for kroppen. Vitae Pro saken ble tatt opp av NRK’s programm FBI.

”…men det som er hovedinntrykket fra den ganske omfattende forskningslitteraturen når det gjelder mennesker er at rene antioksidanter har dårlig effekt i supplementer – enkelte har dårlig effekt på mennesker.”
http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6469026

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Importere kosttilskudd utenfra EØS ikke mulig? Sondre Kosttilskudd 15 16-02-07 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no