Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-09-12, 21:52   #1
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Kom over denne artikkelen:
Heart Surgeon Speaks Out On What Really Causes Heart Disease


Han hevder at prosessert mat, stappet full med bl.a. omega 6 er vår største fiende både i forhold til overvekt og hjertesykdommer og bekrefter (nok en gang) at det ikke er kolesterol som forårsaker hjertesykdommer. Han bekrefter vel det jeg selv har ment i mange år om denne overprosesserte maten som mange lever av og spiser seg syke på.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 16:01   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Flott link Lillemy
Denne skal vises til et par skeptikere som jeg kjenner: gjett om jeg gleder meg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 19:04   #3
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Flott link Lillemy
Denne skal vises til et par skeptikere som jeg kjenner: gjett om jeg gleder meg

He he he jeg har plastra den over hele facebook og mange har faktisk likt og delt den.

Fikk faktisk en sur kommentar fra en innbitt lavkarber som mener at kh er roten til absolutt alt ondt. Selv mener jeg at det er den overprosseserte maten som er roten til det onde (som det også står i artikkelen), men at den har ført til at mange av oss har blitt syke og dermed må passe på kh-inntaket. Ihvertfall må vi passe på hvor de kommer fra. Selv merker jeg at jeg kan ligge forholdsvis høyt i kh så lenge de utelukkende kommer fra grønnsaker, nøtter og bær og kanskje litt bønner/linser. For meg er GI også viktig jeg ser ikke bare på det totalet antall kh daglig.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 19:13   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Enig med du, det er viktig hvor karbene kommer fra.
Tror jeg med hånden på hjertet må innrømme at karbene jeg spiste før jeg la om til lavkarbo, hovedsaklig kom fra halvfabrikata og prossesert mat

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 19:41   #5
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Enig med du, det er viktig hvor karbene kommer fra.
Tror jeg med hånden på hjertet må innrømme at karbene jeg spiste før jeg la om til lavkarbo, hovedsaklig kom fra halvfabrikata og prossesert mat

Samma her og mange med oss, og etterhvert som kiloene sneik seg på så blei det nok en del ekstra sukker også som trøst

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 20:15   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

For min del tror jeg vi er ved kjernen til problemet her. Halvfabrikata og prossesert mat åpner for at sukkerheksa får fotfeste. Følte liksom at jeg aldri ble mett eller fornøyd. Da er veien til sukkermaten ikke langt unna heller. Denne følelsen av "tomhet" er helt fraværende på lavkarbo, nå blir jeg god og mett, fornøyd og føler meg "tilfreds" etter å ha spist.

En liten digresjon dette her, men dog en mulig årsak til at folk fortsetter å spise halvfabrikat og prossesert og med hertesykdom som en følge av kostholdet.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 22:21   #7
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Tannhelse er også viktig for helsa.. også for hjertet sin del. Amalgam kan også spille en rolle.
Hjertelidelser er bare en av veldig mange symptomer på amalgamforgiftning.. http://www.tenneroghelse.no/default....72&article=118

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 20:00   #8
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

For min del tror jeg vi er ved kjernen til problemet her. Halvfabrikata og prossesert mat åpner for at sukkerheksa får fotfeste. Følte liksom at jeg aldri ble mett eller fornøyd. Da er veien til sukkermaten ikke langt unna heller. Denne følelsen av "tomhet" er helt fraværende på lavkarbo, nå blir jeg god og mett, fornøyd og føler meg "tilfreds" etter å ha spist.

En liten digresjon dette her, men dog en mulig årsak til at folk fortsetter å spise halvfabrikat og prossesert og med hertesykdom som en følge av kostholdet.

Faktisk så har jeg lest eller sett noe på Youtube om akkurat det og det er akkurat den teorien mange forskere og leger nå jobber utifra. Finner jo selvfølgelig ingen linker nå, for jeg husker ikke helt hva det var

Men det er jo et faktum at en del prosessert mat er "designet" for at vi hele tiden skal ha lyst på mer (bla.a McDonalds) i tillegg til at vi får den tomheten du beskriver og cravings på høykarbo og prossesert mat. Det står faktisk litt om det i denne artikkelen: http://www.matoghelse.no/artikler/20...ke-en-kalori!/

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 21:34   #9
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Masse av tilsetningsstoffene - selv om de ikke heter glutamat - er "smaksbomber" som gir mersmak... Leser man wheat belly kan man se teorier om hvordan moderne hvete påvirker smaks- og lystsentrene i hjernen. Bitte litt, men hele tiden - se på hvor mye som kommer fra hvete som er tilsetnnger; maltodekstrin (og nesten all malt), gjærekstrakt kan være framdyrket i hvete, modifisert stivelse... hveteprotein... ekstra gluten i bakverk... Sett det i sammenheng med en grusom GI-virkning og det faktum at det er bortimot 100% stivelse.

Om alt dette viser seg å være sant fortjener vi virkelig de ringvirkningene denne franken-maten gir for å gå bort fra kjøkkenet og over til hel- og halvfabrikata.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 08:37   #10
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Kom over denne artikkelen:
Heart Surgeon Speaks Out On What Really Causes Heart Disease


Han hevder at prosessert mat, stappet full med bl.a. omega 6 er vår største fiende både i forhold til overvekt og hjertesykdommer og bekrefter (nok en gang) at det ikke er kolesterol som forårsaker hjertesykdommer. Han bekrefter vel det jeg selv har ment i mange år om denne overprosesserte maten som mange lever av og spiser seg syke på.

Når jeg googler vedkommende lege, har han ganske mange "riper i lakken"...men teorien er han vel ikke alene om, så jeg er spent på om nårtid etablert medisin må innrømme villedende helseråd......

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 11:34   #11
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Når jeg googler vedkommende lege, har han ganske mange "riper i lakken"...men teorien er han vel ikke alene om, så jeg er spent på om nårtid etablert medisin må innrømme villedende helseråd......

Fan du ut hvorfor han ha riper i lakken? Nettopp for det at han har hevdet dette i mange år, det er ikke i tråd med hva "mainstream" leger i USA mener og ikke minst den farmasøytiske industrien mener. Og hvis du tror det du leser på QW (om du har lest det), trekk bort minst halvparten og ta resten med en halv kilo salt, da kommer du kanskje i nærheten av sannheten.

Sitat:

If you'd dig a little deeper about the license revocation, you'd find that he retired in 2003 and was not practicing medicine. In 2009, the Arizona Medical Board went after him in retirement because of his books and speeches about inflammation causing heart disease and his outspoken stance against statins. They looked at 8 years of patients prior to 2003. Even though he had one of the highest success rates of cardiothoracic surgeons in Arizona, they callously revoked the license of a retired surgeon. As if that wasn't enough, they issued a Press Release announcing it. He was the only surgeon whose license was revoked to have a Press Release issued about it. The intent and message was very clear. Don't speak out against pharmaceutical companies or conventional medicine if you want to keep your license.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 13:54   #12
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Fan du ut hvorfor han ha riper i lakken? Nettopp for det at han har hevdet dette i mange år, det er ikke i tråd med hva "mainstream" leger i USA mener og ikke minst den farmasøytiske industrien mener. Og hvis du tror det du leser på QW (om du har lest det), trekk bort minst halvparten og ta resten med en halv kilo salt, da kommer du kanskje i nærheten av sannheten.

Sitat:

Between 2000 and 2008, Lundell was subjected to five regulatory actions by the Arizona Medical Board:

In 2000, the board concluded that his postoperative management of a patient who died following carotid artery surgery was substandard and insufficiently documented. He was censured for unprofessional conduct, assessed a $2,500 civil penalty, and placed on probation during which he was required to take continuing medical education courses in carotid artery surgery and medical recordkeeping. He was also required to submit to monitoring of his patient records [4].
In 2003, the board noted that 13 out of 20 charts reviewed by the consultant were deficient because they did not include adequate initial evaluations of the patients. Lundell was censured again and was placed on probation that included quarterly chart reviews [5].
In 2004, the board found fault with his management of two patients and concluded that his records for these patients were inadequate. He was reprimanded and ordered to serve two more years of probation, during which he was required to undergo an extensive evaluation of his fitness to continue practicing medicine [6].
In 2006, the board sent him an advisory letter for failure to maintain adequate records and for a technical surgical error [7].
In 2008, the board reviewed Lundell's management of several more patients and revoked his medical license. The board's order indicated that the board began investigating his care of seven patients after the Banner Desert Medical Hospital suspended Lundell's surgical privileges [7].

http://www.quackwatch.org/11Ind/lundell.html

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 14:40   #13
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

greit å være skeptisk, men quackwatch er etter min oppfattning en frambærer av meninger som heller ikke alltid er like godt fundert. Aner ikke hvordan det er i dette tilfellet - bare en generell betraktning utifra det jeg har funnet der tidligere.

For å si det sånn - hvis vi hadde hatt quackwatch da man begynte å snakke om at jorda muligens ikke var flat... så hadde den nok fremdeles vært definert flat. (Men igjen - det betyr altså IKKE at de ikke kan ha gode poenger.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 16:34   #14
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Enig at man skal være skeptisk, men Quakwatch bør man i hvertfall være skeptisk til. Han er mot alt som ikke er mainstream og opplest og vedtatt for hundre år siden. Googler man personen bak Quackwatch, Steve Barret, vil man finne mer enn bare riper i lakken (kanskje et helt vrak) og mange vil gå så langt som å kalle Mr. Barret for en "quak" og en "heksejeger".

På 70-tallet startet han en heksejakt mot kiropraktorer, men tapte saken i retten.

Han fikk en mann som drev med oksygen terapi (alternativt og kanskje totalt unyttig...) feilaktig anklaget som sexforbryter, for det han ikke "liker" personer som driver med alternativ terapi.

A true scientist take a fair approach - det kan dessverre ikke sies som Barret. En sunn dose skepsis er godt å ha med seg uansett hva det gjelder, men jeg vet hvem jeg velger å tro på i dette tilfellet. Lundell er ikke alene om disse hypotesene og meningene, og en del av det samme blir fremmet i det som skrives om "cholesterol hoax". Jeg finner det selvfølgelig ikke igjen nå men tror bl.a. kostholdsdoktoren har linket til forskerer som har lignende meninger.

Sitat:

Overall, Dr. Barrett does some good in pointing out scams in the alternative health field, but, in my opinion, he is not fair and balanced, and he is not a true objective scientist as he claims to be. Someone who has a website specifically tailored for criticism needs to have a higher and more objective scientific standard, and Barrett fails in this regard.

http://www.raysahelian.com/quackwatch.html

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 20:45   #15
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Hei alle sammen!
Hva tror dere om dette: http://www.tv2.no/sporty/kosthold/la...g-3820439.html

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 21:06   #16
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Hei alle sammen!
Hva tror dere om dette: http://www.tv2.no/sporty/kosthold/la...g-3820439.html

Åja, det er den undersøkelsen der igjen, ja. Tror den er behørlig diskutert både en og muligens også to ganger her http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=72

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 21:09   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjertekirurg forteller om den virkelige årsaken til hjertesykdom

Jeg kjenner en patolog som går på lavkarbo. Han har ikke sett noe som skulle tilsi at lavkarbo ikke var bra. Han er ca 55 år og har fått med seg en del trender. Og lik.....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fins det en tråd hvor man forteller om lavkarbo ting man finner i butikken Blåbærpiken Mer enn 30 kg overvekt 0 07-09-12 16:09
Slanking kan gi deg diabetes, hjertesykdom og kreft... Nerthus Generell ernæringsdebatt 1 24-10-11 15:30
Interessant om karbohydrater, fedme, kolesterol og hjertesykdom i USA smgj Generell ernæringsdebatt 1 15-07-11 22:36
Forteller du de rundt deg at du er på ketolysekur? caramba Ketolysekuren 13 07-05-11 13:00
Første virkelige dag på KETOLYSE hegekat Ketolysekuren 5 28-06-07 21:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no