Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Hormoner på bærtur...?

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-05, 11:41   #1
Jeannie
Juniormedlem
 
Jeannie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 46
Innlegg: 45
Jeannie er på en erverdig vei
Question

Hormoner på bærtur...?

Hei på dere!!
Er det noen av dere som har vært bort i blødninger uten om det vanlig ved omlegging av kostholdet til lavkarbo??
Dette tror jeg nemlig har hendt meg.... Har ikke noen annen forklaring på hvorfor det skjer.
Kjekt å høre hvis det er flere som har merket dette..... Da er jeg ihvertfall ikke alene


Jeannie

__________________







20.12 er delmålet 85 kg...... Skal klare.......
Jeannie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Eat - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-05, 14:18   #2
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

ja kan være mulig det er pga kostholdet,,,etter at jeg fikk minsten har ejg hatt regelmessig mens,,har det fortsatt,,men det har forskyvi seg mange dager,,ikke noen anna forklaring på det jeg siden den har vært regelmessig lenge nå.

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-05, 19:35   #3
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:


Er det noen av dere som har vært bort i blødninger uten om det vanlig ved omlegging av kostholdet til lavkarbo??

Jepp! De første mnd. kom det i hytt og pine og varte i ca. 14 dager av gangen. Men så roa ting seg etterhvert og nå er alt i rute igjen her hos meg.

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-05, 19:51   #4
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Musti

Jepp! De første mnd. kom det i hytt og pine og varte i ca. 14 dager av gangen. Men så roa ting seg etterhvert og nå er alt i rute igjen her hos meg.

hvorfor skjer det egentlig? 14 dager er vanlig for meg..

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 21-01-05, 19:57   #5
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Vet du ...jeg aner ikke ... mulig Nille kan svare når hun kommer tilbake.

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-05, 22:56   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det er vanlig med litt blødningsforstyrrelser i forbindelse med omlegging av kostholdet, men det er bare fordi blodsukkeret stabiliserer seg og kroppen/ hormonene kommer i balanse. For noen er det bare første måneden, for andre tar det noen måneder før det stabiliserer seg.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 10:55   #7
Jeannie
Juniormedlem
 
Jeannie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 46
Innlegg: 45
Jeannie er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det er vanlig med litt blødningsforstyrrelser i forbindelse med omlegging av kostholdet, men det er bare fordi blodsukkeret stabiliserer seg og kroppen/ hormonene kommer i balanse. For noen er det bare første måneden, for andre tar det noen måneder før det stabiliserer seg.

Takk Nille,
det er greit å vite at man ikke er "alene" om sånne ting!

__________________







20.12 er delmålet 85 kg...... Skal klare.......
Jeannie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Eat - Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte, men nok hormoner? Summer Stoffskifte / hormonproblemer 14 09-08-07 00:30
Endring i hormoner? cathrine Fysisk og mental helse 10 08-01-05 14:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no