Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vekta øker - hjelp?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-11, 09:08   #1
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Vekta øker - hjelp?

Hei

Jeg er inne i min fjerde uke av ketolysekuren.
Første uka gikk jeg ned 1.5 kg, dernest stod vekta bom stille de neste. Nå ha jeg[b] lagt på meg 1 kg den siste uka!!!

Jeg følger kuren slavisk, veier hver minste ting, og ligger aldri over 15 karbs til dagen. Den siste uka har jeg hatt et gjennomsnitt på 7 til dagen.

Så da lurer jeg på hva som skjer? I følge boka di skal en forvente størst vektoppgang de 2-3 første ukene. Er ikke denne kuren effektiv for alle?
Jeg vet at en skal være tålmodig, men en skal vel ikke legge på seg nå allerede??


Jeg har også fått mensen mye tidligere enn vanlig, er dette en måte kroppen reagerer på?

Den siste uka har jeg ikke trent som vanlig, men jeg har gått tur på minst en time hver dag, noe som jo skulle være tilstrekkelig?

Kan det være mer effektivt for meg med en grete roede kur der en teller kalorier og har effekt av treninga?


Noen kloke hoder må hjelpe meg her. Nå sliter jeg med motivasjonen. Og ikke si at jeg må være tålmodig og ikke forvent mirakler over natta. Fortell meg heller hvorfor jeg faktisk skal fortsette på denne kuren!!
Er litt lei meg og sur akkurat nå og forstår ikke hva jeg skal gjøre

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:19   #2
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

kanskje du ligger for lavt på karber? Mnage må ha min 15 for å gå ned og ikke minst i form av grønnsaker. Uansett hviklen av lvakarbo-retningene jeg har prøvd, er jeg dønn avhengig av mineralene grønnsakene gir for å gå ned! Det er nesten magisk, for hjelper ikke å ligge lavt kalorimessig engang uten grønnsaker. Så pøs på med mer av de.

Kanskje er det også en ide å legge ut et eks på en dagsmeny, slik at de erfarne på ketolyse kan ta en kikk på den!

Se også på hvor mye du spiser generelt i tilfelle du ikke skal ned så mange kilo, lavkarbo er jo vektregulerende.

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:20   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Mensen er mest sannsynlig synderen her Gi det i allefall èn uke til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:36   #4
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Takk for fine svar

Men hvorfor kommer mensen plutselig nå? Er det ikke uheldig at syklusen blir tulla med pga. en slankekur?

Må bare legge til at ketolysestixen slår ut hver dag.
De ukene jeg hadde mer karbo i kosten gikk jeg heller ikke ned.

Typisk dag
Frokost;
2 egg og 3 striper bacon til frokost, eventuelt omelett med ost og skinke eller 2 skiver lavkarbobrød med pålegg.

Lunsj;
Salat med kylling, reker eller røkelaks.
Pleier ha ruccola, tomat, agurk, avocado og ost i salaten og en oljebasert dressing. Noen ganger bruker jeg creme fraiche.

Middag;
200 g fisk eller kjøtt med blomkålpure (100 g blomkål med litt fløte og smør)
og litt salat, eventuelt soppstuing.

For å kose meg litt utenom har jeg spist 1 stk ostekake, med oppskrift fra ketolyseboka, baconcrisp og jeg har laget vafler 1 gang.

Drikker minst 2-3 liter vann hver dag og spaserer fra 5 km til 1,5 mil til dagen.
Dette er jeg vant med så tror neppe at jeg bygger muskler.

Torkil Andersen som har skrevet ketolyseboka mente at jeg burde telle kalorier og ikke ligge på mer enn 1400 pr dag. Hvor mye av dette skal da komme fra fett og hvor mye fra proteiner?

Takk

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:57   #5
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Jeg gikk også opp 1,9 kg på en uke her nå.. får bare trøste meg med at det må jo være vann... pluss jeg føler meg litt forstoppet Må få i meg mer grønnsaker tror jeg.. og kanskje mindre salt mat som holder på vannet.. andre råd mot vann og småforstoppelse?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:57   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Du skal ha ca 1g protein pr kg kroppsvekt, 15g karber og restenav energi% skal da komme fra fett, dvs ganske mye, 60-80% helst!

Dette er ingen slankekur, men en livsstilendring!

Ketolyse gjør at kroppen prøver å få hormon- balansen på stell. Mange opplever noen måneder med mens- forstyrrelser før alt blir bedre enn noen gang! Flere har opplevd å bli uventet gravide etter bare uker på lavkarbo!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:03   #7
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Syns det ser ut som lite mat og lite fett

Er nok ikke noe kluss med mensen,tipper det har vært hormon tull før og så retter det seg etter overgang til nytt kosthold,vektoppgangen på 1 kilo stemmer så godt med mensen,vil jeg si

Jeg har fulgt slavisk alle de som startet på lavkarbo/ketolyse siden 1 januar,og ALLE går ned i uke 1 og 2,mens i uke 3 og 4 har de fleste lagt på seg alt fra 1-4 kilo (dette er vanligvis vann) Det tar faktisk 4-8 uker før kroppen klarer å brenne skikkelig med fett,men da må den også ha nok fett å ta av

Brød erstatninger ville jeg holdt meg laaangt unna i starten og man bør ligge på 15 karbo i døgnet,da flere ikke går ned på rundt 7,mere grønnsaker hjelper også og ta alle vitaminer (som at jeg er så flink hehe,men gidder ikke å stresse med vekta heller)

Til syvende og sist så kommer det ann på hvor mye du skal ned,hvis du er 1.60 og veier 60 så er det ikke sikkert du går ned et gram,lavkarbo er som tidligere sagt vektregulerende

Skjønner at du ikke vil høre om tålmodighet (de fleste vil jo rase ned i vekt) men dette er ikke en slankekur,lavkarbo bør man benytte som en livsstil,og siden helsefordelene er så mange bør man ikke stresse så fælt,vektnegang blir ofte en bonus

Helsefordelene og grunnen til at du bør fortsette er : sunnere kropp,mindre blodsukker svinginger,sterkere hår,hud og negler,ofte bedre søvn og ikke minst mindre søvn,våkne og føle seg opplagt,mere energi og man er sjeldent syk

Hold ut og du vil snart se resultater

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:08   #8
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

ÅÅåå nei, ikke ta fra meg lavkarbobrødet mitt, det er det som gjør at jeg orker dette
Første uka spiste jeg dette brødet og gikk ned 1,5 kg, de to neste spiste jeg det ikke og gikk ikke ned, så da er det kanskje ikke så farlig at jeg har begynt igjen???

Jeg har MYE å ta av, er 1,64 og veier 74 kg, så jeg skal vel ned minst 14 kg og forhåpentligvis noen bonuskilo til. Føler jeg spiser fett hele tiden jeg. Bacon, avocado, røkelaks, fløte etc må jo være nok fett til en dag?

SDer at dere skriver dette er en livsstilsendring. Og jeg som bare tenker "dette skulle være en kickstart for å få vekk ønska fødselskilo før jeg går over til "vanlig" kosthold"
Jeg tenker dette ennå. Hva skjer hvis jeg går over til Grete Roede kosthold? Vil kiloene rase på i enda større grad enn før da??

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:09   #9
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Spis mer fett

  Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:11   #10
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Ennå mer fett????
Hvorfor mener da Torkel Andersen at jeg skal telle kalorier?
Da får jeg jo ikke spist noe mat hvis jeg skal ligge på 1400kalorier til dagen?

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:15   #11
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Røkelaks har veldig mye salt. Kanskje det er vann du har gått opp i det siste, om du har spist det nylig,da?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:17   #12
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Har du regnet ut hvor mange kcal du ligger på pr.dag? Ettersom Torkil anbefaler deg å ligge på 1400 kcal, ville jeg straks ha regnet det ut.. Vei opp og regn ut.

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:17   #13
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

glem kalorier.
bare det er fett nok til å holde fettforbrendingen i gang så spiller det ingen rolle.
bare husk å ikke spis mellommåltider.
spis ordentlig så du blir mett (passe mett) når du er sulten.
spiser du fett nok vil du ikke føle for så mye mat.

  Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:22   #14
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Opprinnelig lagt inn av snusken, her.

Ennå mer fett????
Hvorfor mener da Torkel Andersen at jeg skal telle kalorier?
Da får jeg jo ikke spist noe mat hvis jeg skal ligge på 1400kalorier til dagen?

Han han sagt 1400 gjelder deg eller generelt for kvinner? Det er jo forskjell på kvinners høyde og annet man må ta hensyn til i en slik beregning. Han understreker heller at du skal spise når du er sulten og slutte å spise når du er passe mett enn å be folk telle kalorier, slik jeg opplever han. Om du klarer å lytte til kroppen vet den hvor mye den trenger. Du skal ikke sulte og heller ikke overspise.Det kan for noen ta lang tid å finne ut hva som er riktig mengde for kroppen. Om 1400 blir for lite til å få deg tilfreds kan du spise litt mer mettende protein eller bytte ut noe av fettet med protein for å holde deg på 1400.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:23   #15
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke07, her.

Har du regnet ut hvor mange kcal du ligger på pr.dag? Ettersom Torkil anbefaler deg å ligge på 1400 kcal, ville jeg straks ha regnet det ut.. Vei opp og regn ut.

Men hvis jeg skal telle kalorier hva er da vitsen med denne kuren?
Hvorfor kan jeg ikke da bare telle kalorier i en vanlig slankekur???


Jeg ligger jo på over 1400 pr dag siden jeg spiser fløte, bacon og feit ost nesten hver bidige dag

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:26   #16
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Han han sagt 1400 gjelder deg eller generelt for kvinner? Det er jo forskjell på kvinners høyde og annet man må ta hensyn til i en slik beregning. Han understreker heller at du skal spise når du er sulten og slutte å spise når du er passe mett enn å be folk telle kalorier, slik jeg opplever han. Om du klarer å lytte til kroppen vet den hvor mye den trenger. Du skal ikke sulte og heller ikke overspise.Det kan for noen ta lang tid å finne ut hva som er riktig mengde for kroppen. Om 1400 blir for lite til å få deg tilfreds kan du spise litt mer mettende protein eller bytte ut noe av fettet med protein for å holde deg på 1400.

Hei Ada - Emilie

Jeg sendte han mail og han sa hvor mange kalorier en skulle ligge på pr kg og for meg ble det da 1400
Jeg overspiser ikke, er nok av og til litt sulten jeg...
Særlig etter frokosten, jeg er vant til å sspise mye fiber og da metter ikke to egg og litt bacon særlig lenge...

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:29   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Du skal ikke telle kalorier hele tiden, bare et par dager slik at du faktisk vet hva du får i deg!
Fett og proteiner er mer mettende enn karbohydrater og på sikt vil du spise mindre om du holder deg til disse gruppene. I begynnelsen vil man fortsatt være sulten, men er man flink til å kjenne etter når man faktisk er sulten og så spise til man er akkurat passe mett, spiser man etter hvert mindre og kaloriinntaket synker ganske mye!

Om 2 egg og bacon ikke metter i hvert fall til lunsj, får du bare spise 3 egg og mer bacon, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:33   #18
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Opprinnelig lagt inn av snusken, her.

Hei Ada - Emilie

Jeg sendte han mail og han sa hvor mange kalorier en skulle ligge på pr kg og for meg ble det da 1400
Jeg overspiser ikke, er nok av og til litt sulten jeg...
Særlig etter frokosten, jeg er vant til å sspise mye fiber og da metter ikke to egg og litt bacon særlig lenge...

Hei. Er du aktiv? Er du kraftig bygd? Alder? Slike ting har noe å si. Så tenk på det. Men om du spiser en salat til måltidet metter det bedre fordi da får du i deg både karbohydrater, fett og protein i samme måltid, i tillegg til at det er fiber i grønnsaker og det fyller opp magen litt. En full mage gir signal om metthet.Jeg merker selv at jeg er lengre mett når jeg tilsetter salat.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:35   #19
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Sett deg inn i hva raske karbs gjør med kroppen din, kontra langsomme karbs, proteiner og fett hvis du lurer på hvorfor du skal gå på denne "kuren". Ser du på det bare som en kur, vil du jo sikkert gå opp igjen etterpå også.. Her inne ser vi på lavkarbo som en livsstilsendring!

Så går det jo også ann å kutte ut f.eks fløte og se om det hjelper. Partystopper for mange det, inkl meg selv.

Og som Kitt sier, det er jo bare å telle et par dager for å se hvordan du egentlig ligger ann! Realiteten er jo ikke sånn at man kan SPISE; SPISE og SPISE uante mengder samme hva slags kosthold man har!

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:35   #20
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Må si jeg føler veldig med deg i denna frusterasjonen...jeg er 160 høy..og forrige tirsdag veide jeg 60 kilo...det er nesten to kilo mer enn tre uker i forveien..begynte å gå ned en halv kilo i uka de første ukene..og nå bare renner det opp igjen selv om jeg ikke spiser eller drikker noe annerledes...fryktelig fryktelig frustrerende..har endel klær jeg gjerne vil bruke igjen

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:35   #21
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Angående mensblødninger er det mange som opplever det samme som deg. Det er helt ok at det skjer.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:39   #22
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

HVa lager dere sauser av om dere dropper meierivarer som fløte og creme fraiche og sånn da? Høres så tørt ut uten..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:42   #23
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Kjøper f.eks. bernaisesaus på flaske i sverige. Den er med rapsolje og har bare 2 g karb pr. 100

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:50   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

Fjordlang ferdig bernaise har også lite karber!

Smeltet smør er også fin saus!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:50   #25
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Vekta øker - hjeeeeeelp!!!

om man skal droppe meieri helt da? olje, olje, olje? :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekta rikker seg ikke ... Trenger hjelp! EBMTone Mer enn 30 kg overvekt 33 10-01-11 11:25
Ketose ned i vekt (vekta står bom stille, trenger hjelp!) pila Spørsmål og svar 12 03-12-09 20:43
Hjelp til å forstå hva jeg må gjøre med vekta mi Amagetha Generell diskusjon 7 21-07-09 21:21
Hjelp - jeg ØKER i vekt! Carbokiller Ketolysekuren 5 13-01-08 19:09
Vekta viser ikke min fettprosent. Hjelp! Amagetha Generell diskusjon 9 20-02-06 12:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no