Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor mange karbohydrater?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-09, 00:27   #1
Tallin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3
Tallin er på en erverdig vei

Hvor mange karbohydrater?

hei,er ny her og lurer på hvor mange karbohydrater jeg skal spise hver dag? går ikke på noen spesiell kur,da jeg ikke vet hva jeg skal velge. er 1,66 og veier 75 kilo.

Tallin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 00:36   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karbohydrater?

Da må du nesten velge noe før du spør, fordi det spenner seg i grunn fra 5-150 karber og fettandelen varier ettersom hvor mange karber du spiser

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 16:14   #3
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mange karbohydrater?

På Fedon, som er generell lavkarbo, er det vel rundt 100 g karbs som går med. Men anbefaler deg å velge en filosofi hvis du vil gå ned i vekt.

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 20:58   #4
Susanne87
Juniormedlem
 
Susanne87 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Østfold
Alder: 37
Innlegg: 25
Susanne87 er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karbohydrater?

Hei!
Dette lurer jeg også på. Jeg klarer meg fint på ca 50 karbohydrater per dag, og lurer på om det er andre som spiser like mange karbohydrater og går ned i vekt på dette? Er min tredje dag på dette kostholdet med mindre karbohydrater og er derfor ganske ny her!

__________________
Trykk her og ta en titt på bloggen min! Legg gjerne igjen en hilsen
Susanne87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 22:17   #5
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mange karbohydrater?

Opprinnelig lagt inn av Susanne87, her.

Hei!
Dette lurer jeg også på. Jeg klarer meg fint på ca 50 karbohydrater per dag, og lurer på om det er andre som spiser like mange karbohydrater og går ned i vekt på dette? Er min tredje dag på dette kostholdet med mindre karbohydrater og er derfor ganske ny her!

Hvor kommer de karbsene fra? Dette kan være avgjørende. Selv går jeg på Ketolyse og da skal man ha minimum 15 g karbs som kvinne. Jeg har ligget nærmere 20 i det siste og hatt for masse fløte i maten, så det er herved kuttet for å se om vekta går nedover igjen

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 22:39   #6
Susanne87
Juniormedlem
 
Susanne87 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Østfold
Alder: 37
Innlegg: 25
Susanne87 er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karbohydrater?

De kommer fra ekstra lett/grovt brød med solsikkefrø (8,5 gram per skive), grønnsaker (brokkoli, løk, blomkål, salat), ryvita knekkebrød (5,6 gram per stk) og smør Klarer meg rett og slett uten brød og knekkebrød i løpet av dagen... Ikke ennå iallefall Har gått ned fra 76,6 kg på mandag til 75,2 kg i dag (torsdag), så noe gjør jeg vel riktig....?

__________________
Trykk her og ta en titt på bloggen min! Legg gjerne igjen en hilsen
Susanne87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 22:40   #7
Susanne87
Juniormedlem
 
Susanne87 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Østfold
Alder: 37
Innlegg: 25
Susanne87 er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karbohydrater?

Rett og slett IKKE skulle det stå Og beklager for at jeg kuppet tråden....

__________________
Trykk her og ta en titt på bloggen min! Legg gjerne igjen en hilsen
Susanne87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 01:28   #8
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Hvor mange karbohydrater?

Opprinnelig lagt inn av Susanne87, her.

Rett og slett IKKE skulle det stå Og beklager for at jeg kuppet tråden....

Det er ganske nærme det vi spiser på Optimal ernæring. Det går i 64 gram karbohydrat om dagen. Karbohydratene skal riktignok helst være fra rotgrønnsaker eller stivelse (særlig potet). Er endel som har gått ned uten problemer på O. e.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange karbohydrater i denne? Calvin Lavkarbo generelt 3 18-04-08 12:25
Hvor mange karbohydrater i hva? Jippi Ketolysekuren 7 20-09-07 09:59
Hvor mange gram karbohydrater? Håp Ketolysekuren 3 20-07-07 21:23
Hvor mange karbohydrater er lavkarbo? HP Spørsmål og svar 11 19-09-05 16:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no