Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Desemberskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-11, 18:05   #51
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Han jo ikke klistre seg på meg støtt heller!!

Trodde jeg også, helt til han begynte å få tenner. jeg kan bare si at nyt alle minuttene du har med alenetid, de blir færre og færre....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 19:37   #52
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Det går såvidt altså! Jeg rakk å sette frem smøret og hakke opp sjokoladen før han måtte ha litt mammkos Er først nå cookiesene ligger i kjøleskapet. Lillegutt ligger på matta si på gulvet. Sover litt, ynker seg litt.. Prøve å la han ligge der litt til. Han jo ikke klistre seg på meg støtt heller!!

Laget tomatsuppe til middag i dag jeg da. Bare laget den så langt, skal koke egg og ha oppi etterpå, og varme opp suppa.

Hadde også tomatsuppe i dag Min mor sin hjemmelagede. Blir bortskjemt de helgene jeg er der, og har med meg 4 store bokser med suppe hjem til Bææærrgen

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 19:55   #53
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Da har du mat en stund da kanskje? Fryser du ned, eller blir det spist opp før den kommer i fryseren?

Er litt småuggen her i dag jeg. Tror det er fordi det er min andre dag på kun lavkarbo-kosthold. Følte meg slik sist gang også helt i starten.
Husker jeg var skikkelig kvalm og måtte bare legge meg nedpå litt. Men det ga seg heldigvis da! Så gjør nok det nå også!

Vært flink i dag med vannet da! Drukket masse vann! Lillemann har også vært flink i dag. Han har hatt noen dager hvor han har spist bare dærter (han får mme), men i dag har han spist 5 ganger uten noen dærter innimellom. Og alle flaskene har han drukket ca. 140 ml. Nå ligger han nybadet ved siden av meg, og dupper litt av. Snart på tide med ny flaske vel. Snart 3 timer siden den forrige.

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 20:31   #54
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Da har du mat en stund da kanskje? Fryser du ned, eller blir det spist opp før den kommer i fryseren?

Er litt småuggen her i dag jeg. Tror det er fordi det er min andre dag på kun lavkarbo-kosthold. Følte meg slik sist gang også helt i starten.
Husker jeg var skikkelig kvalm og måtte bare legge meg nedpå litt. Men det ga seg heldigvis da! Så gjør nok det nå også!

Vært flink i dag med vannet da! Drukket masse vann! Lillemann har også vært flink i dag. Han har hatt noen dager hvor han har spist bare dærter (han får mme), men i dag har han spist 5 ganger uten noen dærter innimellom. Og alle flaskene har han drukket ca. 140 ml. Nå ligger han nybadet ved siden av meg, og dupper litt av. Snart på tide med ny flaske vel. Snart 3 timer siden den forrige.

Utviser stålkontroll :P Så en boks suppe i uka.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 20:42   #55
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Hvor mye har du på en slik boks da? Kvotering utover uka aller

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 21:09   #56
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Hvor mye har du på en slik boks da? Kvotering utover uka aller

Den største boksen er 1 liter. De minste er litt under det. Men over 5 dl. De med minst i tar jeg når sambo ikke vil ha suppe :P Prøver å ha en gang i uka, gleden må jo vare lenge :P

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 14:38   #57
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Da skal jeg ned og se på dette treningsstudioet i kveld da! Så da blir det nok treningsstart på lørdag vil jeg tro

Her er det kaldt ute, og snart for varmt inne... Og en pjokk som ikke vil sove!!!

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 17:08   #58
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Da skal jeg ned og se på dette treningsstudioet i kveld da! Så da blir det nok treningsstart på lørdag vil jeg tro

Her er det kaldt ute, og snart for varmt inne... Og en pjokk som ikke vil sove!!!

Er nettopp kommet hjem etter en økt på treningssenter jeg Er litt mildt her, så det smelter ute, og er nå skamglatt. Ukult. Skal på peppes med klassen i kveld Ser de har noen gode salater som kan være et godt alternativ til meg.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 18:32   #59
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Hva trener du? Eller hvordan trener du?

Fy søren så mett jeg ble av middagen. Nakkekoteletter med grønnsaker og soppstuing, og en saus laget av krafta, fløte, soyasaus, sennep, salt og pepper. Jaggu bra jeg har lært meg til at når jeg er mett MÅ jeg ikke spise opp resten

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 21:59   #60
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Hva trener du? Eller hvordan trener du?

Fy søren så mett jeg ble av middagen. Nakkekoteletter med grønnsaker og soppstuing, og en saus laget av krafta, fløte, soyasaus, sennep, salt og pepper. Jaggu bra jeg har lært meg til at når jeg er mett MÅ jeg ikke spise opp resten

Jeg trener en time, og prøver å gjøre det så intensivt som mulig. Mest tredemølle og crossramp, men også ergometersykkel. Den crossrampen simulerer oppoverbakke og motstand. Var en time på den i dag. Men pleier vanligvis å ta en halvtime tredemølle, og en halvtime crossramp. Crossramp er grei for du får trent både muskler og kondisjon.
Jeg var på peppes og fikk kyllingsalat. Ba om uten brød og mais. Den var kjempegod! De hadde krydret kyllingen på et eller annet vis, og salaten var jo kjempestor! Så karakter 5 til peppes i kveld
Hva/hvordan trener du da?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 22:28   #61
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

For øyeblikket trener jeg INGENTING! Før jeg ble gravid kom jeg godt i gang her hjemme da, med et fitness-spill til Wii... Men nå som lillemann har kommet til verden føler jeg at jeg må bort for å få trent. Ellers blir jeg så distrahert.
Planen er tredemølle, sykkel og ellipsemaskin. Og evt. noen vekter etterhvert. Tenker å ta en time/halvannen pr gang. Kanskje 3 ganger i uka hvis jeg får til i starten. Leter etter treningsmusikk akkurat nå. Forslag?

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:23   #62
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

For øyeblikket trener jeg INGENTING! Før jeg ble gravid kom jeg godt i gang her hjemme da, med et fitness-spill til Wii... Men nå som lillemann har kommet til verden føler jeg at jeg må bort for å få trent. Ellers blir jeg så distrahert.
Planen er tredemølle, sykkel og ellipsemaskin. Og evt. noen vekter etterhvert. Tenker å ta en time/halvannen pr gang. Kanskje 3 ganger i uka hvis jeg får til i starten. Leter etter treningsmusikk akkurat nå. Forslag?

Hva slags musikk liker du? Jeg trener til metal med litt fart i. Men noen foretrekker jo techno, dubstep osv.. eller annen popmusikk med fart i.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 23:05   #63
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Desemberskravletråden 30+

skal harryhandle med pappa imorra. dette gjør jeg nesten aldri da jeg ikke har lappen og pappa kjører bare sykkel i sommerhalvåret..
men nå har jeg fått mast meg til å bli med. er jeg heldig blir det kanin, and og lavkarbopølser. har ikke så mye plass i fryseren, og ting skal jo spises også, ikke bare hamstres

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 09:32   #64
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden 30+

Slenger meg med her jeg også Nå sitter jeg bare og sløver i sofaen imens ungene ser på barne-tv. Nyter morgenen enn så lenge, for straks er det jobb...
Vi hadde juleavslutning med klubbjentene i går på restaurant, og jeg var skikkelig flink-spiste biff med litt saus og masse woka grønnsaker, og fikk i tillegg salat i stedet for poteter. Ingen dessert. Og det føltes ikke som en forsakelse engang, helt greit:-)
I uka som gikk var jeg på tanketreningskurs på Lindberg-klinikken, det var utrolig nyttig. Så nå er det bare å jobbe videre med den mentale biten, det er jo ofte i hodet at problemene sitter;-)
Ellers skal jeg pakke inn de siste julegavene i dag, har aldri vært ferdig så tidlig før. Det blir nok litt kakebaking med ungene også. Baker dere mye "alternativ" julebakst nå? Jeg føler at jeg må bake noen av de vanlige sortene for ungenes del... Og for min egen del gidder jeg ikke å bake, så lenge det ikke frister så er det ikke noe problem å la være heller.

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 09:37   #65
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

For øyeblikket trener jeg INGENTING! Før jeg ble gravid kom jeg godt i gang her hjemme da, med et fitness-spill til Wii... Men nå som lillemann har kommet til verden føler jeg at jeg må bort for å få trent. Ellers blir jeg så distrahert.
Planen er tredemølle, sykkel og ellipsemaskin. Og evt. noen vekter etterhvert. Tenker å ta en time/halvannen pr gang. Kanskje 3 ganger i uka hvis jeg får til i starten. Leter etter treningsmusikk akkurat nå. Forslag?

Ja, hva slags treningsmusikk liker du? Jeg er ikke så glad i verken tekno eller metal-musikk, men liker best å trene til diverse pop-slagere av alle slag. Jeg er egentlig ganske altetende... Jeg setter sammen lister i Spotify, har en for sykling/spinning, en for gå-turer og en for styrketrening. Syns de ulike treningsformene krever ulik type musikk og tempo, er mer motiverende å trene hvis musikken passer sånn nogenlunde til det man gjør

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 10:27   #66
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Ja, hva slags treningsmusikk liker du? Jeg er ikke så glad i verken tekno eller metal-musikk, men liker best å trene til diverse pop-slagere av alle slag. Jeg er egentlig ganske altetende... Jeg setter sammen lister i Spotify, har en for sykling/spinning, en for gå-turer og en for styrketrening. Syns de ulike treningsformene krever ulik type musikk og tempo, er mer motiverende å trene hvis musikken passer sånn nogenlunde til det man gjør

I og med at jeg liker å ha litt intensitet i treningen så liker jeg litt tempo i musikken Det får meg til å yte mer. Men tempo finnes jo innen alle sjangre, og min treningssjanger er da metal, siden jeg ikke er glad i trance osv. Men er jeg på gåtur så hører jeg gjerne Rolling Stones eller Robert Plant og bare koser meg

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 10:52   #67
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden 30+

Ingenting slår 80talls hits til trening.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 11:10   #68
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ingenting slår 80talls hits til trening.

80 talls er perfekt egentlig! Blir så nostalgisk og da gir jeg i hvertfall mer

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 11:24   #69
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ingenting slår 80talls hits til trening.

Hihi, enig, er helt perfekt Nå ljomer "Last Christmas" på høytalerne her på kjøkkenet...

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 11:40   #70
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Jeg kjøpte meg en thailandsk detox te i går, som visstnok skal ha en slankende effekt. Det jeg ikke visste før jeg drakk den i dag tidlig er at den bruker ca 8 timer på å funke, og at man då ofte må på do. Jeg leste den infoen på nettet, det stod ikke på pakken. I kveld skal vi ha julebord og skal attpåtil ut på by'n. For en taktiker jeg er. :P

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 11:50   #71
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Tja, jeg liker vel mest pop jeg da. Men trance kan også gå an til tider. Det går mye i Voice på TV for å si det slik. Fant en del musikk på spotify så får se når jeg kommer hjem fra trening om hva jeg mente om det egentlig Men 80-tallsmusikk ja! Der sa du noe!!

Hadde en skikkelig deppedag igår jeg. Dro på shopping med lillegutt. Skulle ha de siste julegavene, samt ansiktskrem og sminke til meg selv. Ble også nye gulpekluter til lillegutt. Skulle prøve en kjole jeg har hatt såå lyst på også. Tok den med meg i prøverommet, kler av meg og på med kjolen. Grusomt syn altså! Passet ikke til meg i det hele tatt! Pluss at når jeg fikk se kroppen min i alle de speilene ble jeg mildt sagt deprimert. Følte meg som en dass rett og slett! Men skal bruke den opplevelsen til å yte det lille ekstra på tredemølla etterpå

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 17:23   #72
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Da har jeg brukt litt energi i dag jeg da! Er så deilig med førerkortet! Kan gjøre litt mer som det passer meg og ikke bare som det passer gubben! (Fikk det forrige tirsdag nemlig )

Dro ned til sentrum i stad for å handle noe greier på apoteket, hente ei pakke, poste julekort, og TRENE! Herregud så dårlig form jeg er i.
Gikk fort på tredemølle i 15 minutter for å varme opp.. Skulle så kjøre intervall. Vel, klarte å jogge i 2 minutter ca. Så ble til at jeg gikk fort igjen. Totalt 30 minutter. Tok også litt situps, og noen andre øvelser for magen.

Dro hjem igjen, tok meg en dusj.. Og fikk så kjempemasse energi! Støvsugde her, rydda.. Lagde osteskjell til tacoen etterpå (som ikke ble bra, bunnen ble jo ikke stiv, men men...) Så nå først har jeg satt meg ned da. Og kjenner at jeg faktisk er litt sliten.

Håper dere har hatt en fin lørdag.

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 17:28   #73
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Desemberskravletråden 30+

æsj, de var utsolgt for kanin... og jeg som hadde gledet meg ;_; men det ble noen gedigne andebryst til 149 sek kg samt bacon, gøl pølser og diverse annet.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 18:00   #74
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Hva lager du av kanin og and? aldri laget noe med noe av det i jeg så tar gjerne imot tips

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 18:18   #75
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Desemberskravletråden 30+

aldri hatt kanin før, så det kan jeg ikke forklare deg. men det er visst nærme kylling i smak og utseende. and har jeg bare lagd en gang, og dengang i tempura batter og fritert (min kjære er britisk, so.. )
men pappa sa at jeg skulle frese den skikkelig i panna på høy varme først, så inn i ovnen.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Desemberskravletråden sistegang Mer enn 30 kg overvekt 176 29-12-10 15:19
Desemberskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 90 31-12-09 11:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no