Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Tilbake etter en laaang pause!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-11, 22:03   #1
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Tilbake etter en laaang pause!

Hei! Før jul gikk jeg ned 15 kg på lavkarbo. Tok det som skulle bli en liten pause i jula, men det ble litt lengre opphold gitt. Grunnen til at jeg fortsatte på pausen var at jeg fortsatte og gå ned sakte men sikkert når jeg begynte og spise karborik mat igjen fordi jeg ikke orka like mye mat som før og at forbrenningen min er på topp etter lavkarbo!
Men nå har jeg altså fått bekreftet fra sykehuset at hvis jeg går ned 7 kg til, får jeg reduksjon av puppene! Vil ned 13 kg til, men første delmål er altså 7 kg. (Legger dette inn under 30 kg overvekt selvom jeg skal ned 13 kg til fordi samlet alt i alt er det 30 kg jeg har gått ned går jeg kommer i mål)

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:57   #2
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Velkommen tilbake og lykke til videre

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:13   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Hei! Før jul gikk jeg ned 15 kg på lavkarbo. Tok det som skulle bli en liten pause i jula, men det ble litt lengre opphold gitt. Grunnen til at jeg fortsatte på pausen var at jeg fortsatte og gå ned sakte men sikkert når jeg begynte og spise karborik mat igjen fordi jeg ikke orka like mye mat som før og at forbrenningen min er på topp etter lavkarbo!
Men nå har jeg altså fått bekreftet fra sykehuset at hvis jeg går ned 7 kg til, får jeg reduksjon av puppene! Vil ned 13 kg til, men første delmål er altså 7 kg. (Legger dette inn under 30 kg overvekt selvom jeg skal ned 13 kg til fordi samlet alt i alt er det 30 kg jeg har gått ned går jeg kommer i mål)

Velkommen tilbake!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 00:06   #4
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

takk takk

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 10:02   #5
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Velkommen tilbake!

Og lykke til med videre negang og forestående operasjon!

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 10:06   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Hyggelig å se deg igjen!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 11:48   #7
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Der var det et kjent fjes igjen! Velkommen tilbake. Og lykke til!! Du kan kanskje sende det du får til overs etter operasjonen hit? her er det nemlig veldig romslig i bh`en.. Fant tilogmed frem en knallturkis bh jeg kjøpte for ørten år siden, og den begynner å bli for stor.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 12:41   #8
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

takk alle sammen, og wevi; det skal jeg gjøre vet du hihi

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:29   #9
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Hei og velkommen tilbake
OT: Bryst reduksjon? Jeg synes puppene dine er kjempe fine, perfekt størrelse

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 20:33   #10
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

takk,takk og takk hehe. Vel, pr. dags dato bruker jeg 85 G i bh strl noe som er altfor stort for min del! I tillegg har tyngdekraften tatt meg for flere år siden, enda jeg bare er 17! haha

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 20:56   #11
Adeleide
Medlem
 
Adeleide sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 72
Adeleide er på en erverdig vei

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

takk,takk og takk hehe. Vel, pr. dags dato bruker jeg 85 G i bh strl noe som er altfor stort for min del! I tillegg har tyngdekraften tatt meg for flere år siden, enda jeg bare er 17! haha

Nåh! Jeg har vært 85G i noen år, nå gråter jeg litt hver dag fordi puppene krymper i takt med vekta.

Keep the boobs!

__________________



Adeleide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 21:40   #12
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Jeg var 70G når jeg opererte mine. Og det er jeg utrolig glad for. Livet er mye bedre uten pupper som er i veien hele tiden. 70D er akkurat passe eller litt for smått nå, så de er jo ikke veldig små fremdeles, men det utgjør en verden av forskjell.

På den ene siden så tenker jeg at det hadde vært fantastisk å få gjort det når man er så ung som deg. På den andre siden så er jeg glad for at jeg fikk ammet barna mine først.

Uansett så unner jeg deg veldig en reduksjon, det er en utrolig befrielse.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:57   #13
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Gå for reduksjon! Så blir du kanskje spart for en del plager senere i livet

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 05:33   #14
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

De er såpass store altså! Jeg kan forstå at du vil ta bryst reduksjon da, du bør gjøre det hvis du vil føle deg mer vel med mindre pupper. Jeg synes likevell at du har fiiine pupper jeg

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 18:11   #15
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Velkommen tilbake Jeg er selv ny her inne.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:10   #16
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Blir helt klart reduksjon ja

Men takktakk Anos!

Og velkommen til deg Nnem!

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:16   #17
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

Jeg er helt ny her jeg og, men velkommen tilbake! Og lykke til med videre nedgang

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:27   #18
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Tilbake etter en laaang pause!

tusen takk og velkommen selv

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er tilbake her etter 3 år Evamor Generell diskusjon 1 08-02-11 14:30
Noen som starter opp igjen i dag etter pause? Fishi2009 Ketolysekuren 2 21-04-09 10:20
Dr. Torkil, pause etter 6 mnd? Evelyn Ketolysekuren 13 11-02-09 14:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no