Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

MS og lavkarbo - noen andre

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-10, 11:56   #1
Minina
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 3
Minina er på en erverdig vei

MS og lavkarbo - noen andre

Hei, har ms diagnosen, og lurer på om det er noen andre med lignende sykdom eller ms, som bruker lavkarbo dietter? Fungerer det bra? Mer energi?

Minina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 12:27   #2
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: MS og lavkarbo - noen andre

Jeg vet jeg har lest noe om MS og lavkarbo, men husker ikke helt hva og hvor i farten. Tror det må ha vært Annika Dahlqvist.
MS ligger ihvertfall på listen her over sykdommer hvor man kan få helseforbedringer ved lavkarbokosthold:
http://blogg.passagen.se/dahlqvistan...3%B6gfett_kost

Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 23:35   #3
LM1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 37
LM1 er på en erverdig vei

Sv: MS og lavkarbo - noen andre

Drar opp denne, selv om det er en gammel tråd og ts kanskje ikke bruker forumet lenger. Jeg har MS, og skrik gjerne ut om det er flere av dere der ute Ikke hardt rammet heldigvis (tror jeg fikk med ADHD på kjøpet i stedet for fatiguen) og har lite plager til daglig. Men synes formen generelt er mye bedre etter snart tre uker på lavkarbo. Det bare...kjennes mer riktig Synes kroppen er mykere, alt går lettere, og det er færre shenanigans fra nervesystemet som tuller i det små med teite ting. Ikke minst har jeg fått enda mer energi (selv om det egentlig var nok fra før...)

LM1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
100 andre grunner til lavkarbo frkprym Lavkarbo generelt 55 07-06-19 13:43
Er det noen andre Skaldeman'ere her? Merete A Spis deg ned i vekt med Skaldeman 38 29-11-09 17:25
Noen andre som er HELT NYE? Nok_er_nok Spørsmål og svar 13 26-11-09 20:21
Er det noen som er kommet inn i sin andre uke på SB her? Lavapia South Beach 5 02-11-09 06:12
Kan ketolysekuren kun kombineres med andre lavkarbo dietter? Thula Ketolysekuren 28 03-03-05 09:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no