Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Er Omega-3 nødt til å oppbevares i kjøleskapet?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-09, 13:53   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Er Omega-3 nødt til å oppbevares i kjøleskapet?

Jeg har en ukesdosett hvor jeg putter kosttilskuddene og medisinene mine i, for å huske å ta dem hver dag.
Her om dagen gikk jeg til innkjøp av omega3 (fra nycoplus, med ACDE-vitaminer), og har plassert de også i dosetten..

På boksen står det ingenting om at den trengs å oppbevares i kjøleskapet, men jeg mener jeg har sett det på andre omega3-produkter? Så det ikke blir harskt og ødelagt?

Nokon som veit?

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 14:45   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Er Omega-3 nødt til å oppbevares i kjøleskapet?

Ingen?

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:00   #3
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Er Omega-3 nødt til å oppbevares i kjøleskapet?

Omega-3 harskner fort. Inneholder tilskuddet vitamin E, harskner det tregere. Så, ja, kjøleskabet er en god idè.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:01   #4
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er Omega-3 nødt til å oppbevares i kjøleskapet?

Mine heter Triomega - omega 3 + Q10 og på dem står det oppbevares mørkt og kjølig.
Har også dosett og har hatt dem der - men ikke i kjøleskap.

De står ikke i kjøle på butikken.

Tror ikke det vil gjør noe å ikke bruke kjøleskap dersom de ikke blir liggende varmt over lang tid. Men det blir jo synsing fra min side.

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:11   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Er Omega-3 nødt til å oppbevares i kjøleskapet?

Pikasol bruker jeg...og har ikke opplevd at de blir harske selv om de ikke oppbevares spesielt kjølig, men i en skuff på kjøkkenet.

Jeg kjøper den største boksen, men bruker dobbelt dose...så ja...de holder seg der i normal tid ihvertfall.
Står ikke i kjøla i butikken heller...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 15:25   #6
AmandaM
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6
AmandaM er på en erverdig vei

Sv: Er Omega-3 nødt til å oppbevares i kjøleskapet?

Tror ikke de harskner så fort i den tette boksen de er å få kjøpt i. Tror det skjer fortere viss det kommer mye oksygen til, og de der ukes oppbevarings setta er ganske luftige de jeg har sett.

AmandaM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver mest mulig økologisk.. Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 17:42   #7
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Er Omega-3 nødt til å oppbevares i kjøleskapet?

Vet iallefall at tar jeg trankapsler får jeg den harske rapen. tar jeg tran fra flaske er det ikke slik.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd! QueenConnie Lavkarbo generelt 61 12-11-10 08:10
Kjøleskapet var jo tomt tullann Lavkarbo generelt 4 16-07-07 12:48
Hva har dere ALLTID i kjøleskapet? mofe Generell ernæringsdebatt 48 30-03-07 17:24
Hva har dere på kjøleskapet? Summer Generell diskusjon 17 29-03-07 22:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no