Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

hei dere;O)

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-02-04, 19:39   #1
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

hei dere;O)

Bare lurer på var dere gjør om dere ikke er sultne??I det siste har jeg hatt en flom av energi..tror aldri i løpet av de siste årene mens gutta mine kom til verden .at jeg har gått like mye på den tiden(4 år...)som jeg har gjort de tre siste ukene snart;O)Og huset...jeg flyr rundt som en strikkball hele tiden..tror ikke det har vært såå ryddig og rent før;O)
Er dette dietten??*ss*
Men til saken jeg egentlig lurte på..jeg finnes ikke sulten..etter middagen og frem til leggetid..så hva gjør dere om dere ikke er det??Hopper dere over kveldsmåltidet??tenker på at det er vel kanskje ikke så lurt..med tanke på at man skal spise små måltider fordelt over dagen så forbrenningen holdes i gang!Men jeg ser liksom heller ikke vitsen med å spise om jeg ikke er sulten....Altså...et lite dilemma her for meg.

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 19-02-04, 10:49   #2
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Er jeg ikke sulten etter middag så tenker jeg slik:

Jeg har spist for mye middag og trenger derfor ikke kvelds.

Kansje ikke etter boka, men jeg er en fritenker .

Blir så godt som alltid et hyggelig møte med vekta dagen etter.

Etter trening så spiser jeg alltid, sulten eller ei.

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 19-02-04, 11:38   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Det kan være et problem ja,denne uka har jeg spist minimalt,og vekta har rast nesten 2 kilo siden 6 dager.
Vet det ikke er bra for kroppen kan lett sette ned forbrenningen med alt for lite mat,derfor er det viktig å ikke gå for lenge på for lite mat.
Da gjelder det å virkelig finne mat en kan spise selv om en ikke er sulten,så jeg lader nå opp til en skikkelig biffmatorgie i helga:-)
som jo er av mine favoritter
Skal finne på noe dessertgreier med krem også,og andre kaloribomber.
Akkurat for øyeblikket har jeg satt god gammeldags baconsvor i vrangstrupen så jeg får finne noe kaloririk ost eller noe å spe på med

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no