Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

B-vitaminer sammen med?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-11, 17:17   #1
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 62
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

B-vitaminer sammen med?

Leste i en tråd at en skulle bruke b-vitaminer for å bedre opptaket av et eller annet.... Skrev opp b-vitaminer på handlelisten min, men nå har jeg glemt hva jeg skulle ta de sammen med for å bedre opptaket av det jeg har glemt...... Hukommelse er no dritt, særlig når den mangler......

Noen som kan hjelpe meg å finne igjen det innlegget?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 22:17   #2
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 62
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: B-vitaminer sammen med?

Kan jeg få dytte litt på denne?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 22:19   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: B-vitaminer sammen med?

jeg flytta tråden til kosttilskudd-underforumet.

Håper du får svar

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:41   #4
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 62
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: B-vitaminer sammen med?

Tvilsomt om noen svarer på dette her...hadde ikke engang hørt om dette forumet før du foretok flyttingen jeg Men jeg får fortsette å dytte jeg da

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 20:56   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: B-vitaminer sammen med?

Jeg kjenner ikke til noen "parkamerat" for b-vitaminer, jeg, men jeg tok et kjapt søk og fant at b12 bør parres med b6 og gjerne også folsyre. http://www.natural-health-informatio...itamin-b6.html

Siden b-vitaminer er vannløselige og i praksis svært vanskelig å overdosere så hadde jeg gått for et b-kompleks og gjerne et utenlandsk et for grenseverdiene i norge er latterlige. Og så hadde jeg bedt om å få tatt blodprøver etter 2-3 måneder for å sjekke ståa. Det funket iallfall for meg.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vitaminer ninagronn Ketolysekuren 3 19-04-10 09:40
Vitaminer! Millie Induksjonen 1 10-08-09 19:54
Vitaminer? Marita Ketolysekuren 2 02-04-08 17:25
Vitaminer? Ingo Kosttilskudd 4 06-01-05 08:02
Vitaminer Gir Lavkarbo generelt 3 18-11-04 00:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no