Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Våre ED-dager!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-08, 14:23   #1
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Våre ED-dager!

Dette er en felles tråd for alle som går på EuroDiett.

her kan alle som vil føre inn dagsmenyer, trim, vekt, vektnedgang etc. Kanskje fortelle litt om hvordan dagene går.

Blir som en felles journal på en måte.

Meningen med tråden er å ha en felles arena, hvor vi kan gi litt ris og ros, følge hvarandre opp, motivere og lære.
setter indi sin motivasjonsbank her. Bruk den flittig

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 16:08   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED dager!

supert Distrea

Jeg har et forslag om at vi bruker denne tråden til mat-føring og rumpesparking/ oppmuntring, og babler i babletråden?
I allefall syns jeg tråden blir litt mer oversiktlig da...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 16:11   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED dager!

Enig. Jeg kommer til å legge inn dagene mine med farge så synes de godt sånn som jeg gjorde det i journalen min, hvis noen husker tilbake til glanstiden min

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 17:27   #4
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Våre ED dager!

Flott Distrea
Lurt med fargeting.
Jeg vil ha sånn mat-føring og rumpesparking/ oppmuntring
fordi jeg er en blå person som gjerne vil bli mer oransj... sykt

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 17:30   #5
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Våre ED dager!

I dag har jeg spist:

  • sjokoladefrokostblanding
  • en kald nakkekotelett
  • pannekake med 1 ts sukkerfri Santa Maria tacosaus, nam..
  • en oppvarmet nakkekotelett..
det ble visst ikke helt riktig. to koteletter.. og to ED-måltider. Og så har jeg glemt grønnsakene.

__________________


Sist redigert av Dilly : 03-02-08 kl 21:46. Årsak: hadde saus på pannekaka
Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 17:35   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED dager!

Siden oransje og blå er opptatt fører jeg maten min med Lilla
har ikke spist stort i dag, og skal ute og spise middag... fører fra i morgen av

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 17:46   #7
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED dager!

Eg e med!!
Før noen andre tar den, min farge er lilla! Passe hippi og happy
Har en topp dag.
Mat: 1 edpannekake, 1 jordbærdessert (i hurtigmikser m isbiter og dobbelt så mye vann, spisendes da...), nå koser jeg meg med stor porsjon blomkål, og i kveld skal vi ut, hit: http://www.gourmet-consulting.no/, for en gang skyld er det jeg som følger gubben på representasjon... Ble sulten nå
Har problemer med å få i meg mer enn to edmåltider jeg...
Trening: 10 min tredemølle, Spinningtime, fem apparater (rygg, mage, innside lår, leg press og puldown) og 30 min på spinningsykkel til slutt! Feeling goooood.... Og gjør INNSKUDD i motivasjonsbanken i dag, sparer til verre dager

Enig i at babling må i babletråden, selv om dette ble litt babbel allikevel

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 17:48   #8
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED dager!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Siden oransje og blå er opptatt fører jeg maten min med Lilla
har ikke spist stort i dag, og skal ute og spise middag... fører fra i morgen av

Ok... søren og, hehe!
Jeg velger meg GRØNN

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 18:31   #9
Skrible
Medlem
 
Skrible sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 99
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Våre ED-dager!

Da vil jeg være rød.


I dag har Skrible spist:

  • 1 ED-praline bar
  • 1 ED-cappucino
  • Biffstrimler, bambusskudd, sjampinjong
  • et par salatblader
  • noen skiver hamburgerrygg
  • ED-Brownie (til kvelds, ikke spist ennå)

+ 2 liter vann så langt - satser på en halvliter til før natta

__________________
Virrer og vet ikke helt
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:54   #10
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

ai ai ai - da får vel jeg være rosa...eller har noen tatt den??? husker ikke....satser på at det går bra

Maten føres fra i morgen, da starter jeg fase 1

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 21:30   #11
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

ikke så farlig å rappe litt farge, bare det er farge så de innleggene synes godt Gleder meg til å følge dere!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 22:28   #12
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Våre ED-dager!

Da er jeg med fra i morgen jeg også.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 22:31   #13
Pia
Medlem
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 45
Innlegg: 61
Pia er på en erverdig vei

Sv: Våre ED-dager!

Da er min farge TURKIS


Har spist i dag:

* Kakao
* Kyllingsuppe
* Hjemmelaget omelett med egg, noen biter pølse, purre og ost
* Noen skiver ost
* Brownie
* Sjokoladebar ( eeelsker den)

Og minst 2 liter drikke (vann, funlight)

__________________
Pia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 10:58   #14
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

setter meg opp noen mål for ED-dagen min jeg Dagens mål er: 5 ED-produkter i dag, 2 liter vann og alle tilskuddene jeg skal ta (som det hender ca hver dag at jeg hopper over ) Maten kommer jeg til å legge inn i kveld, og vil gjerne ha en del spark i rompa dersom jeg ikke holder meg til målene mine...[/size]

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 16:46   #15
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Våre ED-dager!

Har ikke spist noe ennå, men det skyldes at jeg har lært av mine barn hvordan man snur døgnet på hodet.

Jeg skal spise:

  • 1 kotelett og 1 tomat
  • 1 pannekake m/1 ts sukkerfri tacosaus namm..
  • 1 Brownie
  • 1 Paella

Men her kan det nok skje forandringer..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 16:55   #16
Skrible
Medlem
 
Skrible sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 99
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Våre ED-dager!

Så langt i dag har Skrible spist:

  • 1 ED eple/kanel bar
  • 1 ED brownie
  • Liten salat (salat, agurk, sopp, 4-5 terninger fetaost..)

+ 1 liter vann


Skal spise svinefilet og noe grønt senere, og pøse på med vann...

__________________
Virrer og vet ikke helt
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:50   #17
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Indis jubeldag
Vært hos edlegen og fått bare skrøyd, ned fire kg siste seks uker, og nå 81,7. Og jeg har tenkt skjerpingsskjerpings, men skal i fase tre! Ketosefri altså! Blir spennende.
Gikk sporenstreks å kjøpte lunsj etter legebesøk, og skeia ut med salat med mais, peanøtter, couscous og fire krutonger, og den gode persillepestoen.
Ellers har jeg spist et eple, en eplekanelbar og to egg. Nå skal jeg på spinning, og så ut og spise i kveld og.
Etter gårsdagen har både jeg og gubben litt problemer med tanken på alkohol... calvados er farlig. Men kjenner jeg meg rett blir det kanskje et glass vin...
Klemmer til alle

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:00   #18
Pia
Medlem
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 45
Innlegg: 61
Pia er på en erverdig vei

Sv: Våre ED-dager!

Min dag:

* Kakao
* Pannekake ( lagt i vaffeljern, med ett egg, vaniljedråper og pittelitt bakepulver)
* Brownie
* Wok med kyllingfilet, broccoli, blomkål, paprika og litt purre
* Sjokoladebar

__________________
Pia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:11   #19
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Min første ED dag har jeg spist:

- Sjokoladefrokostblanding m/soyamelk
- kyllingsuppe m/karri + 1 stor agurkbit
- sjokolade bar
- omelett m/brokkoli, agurk og gul paprika
- sjokoladepudding (skal ha etterpå - håper den er god )

Si gjerne ifra hvis dere ser noe muffins i min dagsplan - jeg får dårlig samvittighet bare jeg spiser noe som heter noe med sjokolade

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:38   #20
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

dagens mat (ganske ok-flink,men ikke helt 100% fase1...
frokost: Sjokobar
middag: litt kjøttdeig (ca 100 gr) og masse salat
mellom: sjokopudding
kvelds: capuchino

rett å slett bra til jeef å være

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:43   #21
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

jeg er bare innom for å fortelle dere hvor STOLT jeg er av dere og starten på denne tråden. Jeg TRÅR til i morgen med å være like flink som dere!

Blir spennende å ha en fase 3'er her- Lykke til indi!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:36   #22
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Takk Distrea Nå har jeg nettopp kommet hjem, spist godt, kamskjell, kalvekjøtt og creme brulee, og en bitteliten potet og litt brød. Har god samvittighet og tenker at dette var ok, for en gangs skyld. Og jammen ble det litt vin i kveld og

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 10:59   #23
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Dagens mål Jeg er bedd på middag hjemme til mamma og pappa i dag, og planen min om fase1 går litt skeis føler jeg... men jeg er på fase2, og har gått ned 900 gram siste døgnet, så jeg håper jeg snart er nede på tickeren min da

uansett målene er:
4 ED-måltid
være flink å ta "pillene" mine
drikke 1,5 liter vann

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 17:31   #24
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Våre ED-dager!

I dag har jeg spist en sånn:

1. ED-tortilla

2. og så har jeg sannelig hatt meg en kald, hot sjokoladedrikk. Det går an når den er kald, men da ligner den mye på hvilken som helst pulverkur.

Nå koser jeg meg med et sånn

3. Dagens ED-fase2-middag: ED-fase2-Brokkolistappe med kjøttsaus

4. Ikke bestemt ennå

__________________


Sist redigert av Dilly : 05-02-08 kl 23:32.
Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 20:46   #25
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

En edcapuccino
seks små kyllingvinger
to capucino, m lettmelk
halvliter colalight
salat til lunsj
eple (er så kjekt med frukt!!!)
kyllingfilet, litt sopp og blomkål til middag
en atkinsbar


Er mett! Syns det er mye mat på fase tre... Men det går seg nok til. Ambisjoner om mye trening og OPP i muskelmasse til neste supervektveiing...

Trening:
15 min oppvarmen på spinningsykkel, seks apparater, kjekt å prøve styrketrening igjen!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 23:25
1 kg ned på 3 dager, dette lover godt stinemarie Ketolysekuren 10 17-06-07 15:48
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 13:39
Her kan du sjekke været for neste 5 dager! (Innland + utland) mofe Generell diskusjon 1 03-06-06 17:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no