Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen som spiller spill på nett her?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-05, 14:26   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk
Question

Noen som spiller spill på nett her?

Noen som spiller spill på nett eller CDrom her?
I så fall hvilke spill, og hva går de ut på?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 14:37   #2
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Spiller backgammon

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 14:52   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

jeg har et spill som heter Sims... hvor du lager dine egne figurer, og de bygger hus osv, så er det om å gjøre for disse å få seg jobb, spise når de er sulten og gå på do når de må... så får de barn og gifter seg viss de føler for det heheh egentlig som en liten såoeopera... men jeg har ikke spilt det på leeeeenge nå da...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 15:04   #4
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg spiller sjakk. www.rcade.com

  Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 15:13   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg elsker "mystiske" spill der du må løse en masse ting og finne ting osv. Slik som Crimson room, Viridian room, Motas osv. EEELSKER slike. Noen som har tips til andre slike spill? Gjerne litt skremmende.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 15:19   #6
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Iset, jeg har vært gjennom alle de du nevner her, og de er KONGE!

  Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 15:28   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Albertine: jeg kom meg gjennom dette i går:

http://www.nesteklikk.no/20050316/55171.html

Spilt det?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 16:19   #8
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

*testing*

  Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 16:40   #9
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Kommer altså ikke særlig langt. Hva kan man gjøre med de kortene man får på venstre side? Har du noen tips ellers?

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 30-09-05, 19:30   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

tips til hvordan jeg skal få opp safen i det første rommet?
eller hvordan jeg skal kunne bruke de gjenstandene jeg plukker opp?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 12:29   #11
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Å ja, spiller på nettet jeg og da kan jeg anbefale http://spil.tv2.dk/?portal

der finnes alt fra yatzy til whist,masse spill av ymse slag. Selv er jeg whist tilhenger men slapper gjerne av med yatsy. Det er til og med ludo der:-)

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 15:35   #12
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

call of duty

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 16:43   #13
Lara
Medlem
 
Lara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 390
Lara har en fantastisk aura rundt segLara har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

jeg har et spill som heter Sims... hvor du lager dine egne figurer, og de bygger hus osv, så er det om å gjøre for disse å få seg jobb, spise når de er sulten og gå på do når de må... så får de barn og gifter seg viss de føler for det heheh egentlig som en liten såoeopera... men jeg har ikke spilt det på leeeeenge nå da...

Hvor finner jeg dette?

__________________



1.delmål nådd:- 7kg
2.delmål:ned 3kg
Lara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 20:09   #14
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Du må nok kjøpe det...

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 21:09   #15
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Noen som vet om "koselige" rollespill?

Sånne der en må tenke strategi og sånn uten at det er krig eller vampyrer ol.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 21:14   #16
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Rollercoaster tycoon 1, 2 og 3? Og theme hospital

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 21:14   #17
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

men det er jo kanskje ikke rollespill, når jeg tenker meg om......

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 21:29   #18
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Areola

Rollercoaster tycoon 1, 2 og 3? Og theme hospital

Hva handler de om da?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-10-05, 21:54   #19
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Rollercoaster tycoon går ut på å lage din egen fornøyelsespark, hvor du kan bygge egne berg-og-dalbaner og sånnt.. Du må sørge for å tjene penger, at folk kommer til parken din og sånne ting..
Her kan du laste ned demo!
http://www.atari.com/rollercoastertycoon/

Theme hospital går ut på å bygge et sykehus.. Og det er mye morsommmere enn det høres ut som. Der må du også sørge for å få inn nok penger og folk.. Et ganske gammelt spill.
http://www.pcworld.com/downloads/fil...id,3841,00.asp

Begge er cd-rom baserte spill.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 00:33   #20
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lara

Hvor finner jeg dette?

er på cd-rom så du må kjøpe det ja

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 01:48   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Åååh jeg elsker Roller Coaster Tycoon (ønsker meg 3en, den er jo best - du kan PRØVE karusellene etterpå slik som i Theme World bare enda bedre grafikk!), Theme Hospital, The sims osv... ELSKER slike spill!

Har lyst på Sims 2, men pcen vår er ikke god nok til å spille det. :sur:

Her er forresten fasitene til The Doors, ser at noen sliter:

http://forum.ebaumsworld.com/showpos...06&postcount=3

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 03:15   #22
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Ser det snakkes om sims 2 her,min datter har den(hun er 13) hun hadde også vanlige sims med alle oppgraderinger I Sims 2 har hun et langt familietre og hun er antakelig død nå ,men har masse barnebarn osv. Er nok litt for enkel selv og liker bedre den første utgaven. Men dette er et spill som er utviklende for barn ja.

Liker egntlig ikke action og skytespill,med unntak av no one lives forever. Her er litt tenking også. Men det er et spill jeg tar fram av og til når jeg ikke har noe spesielt fore.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 10:08   #23
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Årh nå fikk jeg enda mer lyst til å spille Sims 2!! Jeg er en racer i Sims 1, bygget DE herregårdene og flotte husene og kunne spille i timesvis.

Lastet ned over 1000 nye møbler, tapeter, gulvbelegg, klær, hårfrisyrer og stash, gardiner, nips, MAT, hagegreier, dyr osv osv. Men jeg tror nok 2'ern er mye bedre, for her lever du ikke evig. Jeg syns det er så stilig at du faktisk blir gammel og dør, og at barna og barnebarna dine (som du faktisk er gravid med og ikke bare får levert på døra som i 1'ern hehe) lever videre og blir gamle og dør.

Åh!! Dumme pc!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-10-05, 16:35   #24
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

Årh nå fikk jeg enda mer lyst til å spille Sims 2!! Jeg er en racer i Sims 1, bygget DE herregårdene og flotte husene og kunne spille i timesvis.

Lastet ned over 1000 nye møbler, tapeter, gulvbelegg, klær, hårfrisyrer og stash, gardiner, nips, MAT, hagegreier, dyr osv osv. Men jeg tror nok 2'ern er mye bedre, for her lever du ikke evig. Jeg syns det er så stilig at du faktisk blir gammel og dør, og at barna og barnebarna dine (som du faktisk er gravid med og ikke bare får levert på døra som i 1'ern hehe) lever videre og blir gamle og dør.

Åh!! Dumme pc!!!

Jo da Sims 2 er mye mer realistisk,men tror ikke det er så mye å laste ned fra nettet der,uten at jeg skal si det for sikkert. Har nemlig ikke sjekka,for dattern fikser sånne ting sjøl nå.
Er mer hekta på kortspill mm. og vant gullpokal i tomannswhist i går og gull i tvungen yatsy i dag:-) jippi. For det var mine første pokaler som skorpia på tv2.dk

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 03-10-05, 13:08   #25
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Datteren min (fylte 19 i går) spiller sims2 og koser seg veldig med det. Selv spiller jeg Zuma på nettet når jeg vil slippe å tenke på noe. Og Bookworm og Alchemy og sånt. De finnes på PopCap.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 17:01
Hvordan måler man ketose?? NettaMamma Atkins kosthold 7 27-11-04 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no