Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-startere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-11-09, 13:04   #51
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Ny dag og nye muligheter....til å lage enda mer spennende ketosemat.

Bakte proteinbrødet i går kveld og det ble ganske bra om jeg selv skal si det. Litt smakløst, men ok. Konsistensen er jo ikke som vanlig brød, men det duger til de får tingene jeg skal bruke det til. Laget meg 4 små skiver med deilig ost og det var herlig. Ble ca 1,5 karb tilsammen da skivene var tynne og brødet ikke ble så høyt. Et brød som dette kan jeg faktisk leve med.

Lunch idag:
2 skiver proteinbrød
meierismør
96 gram kalkunfilet, stekt og lett krydret, delt i skiver
2 skiver bacon, en på toppen av hver brødskive
litt paprika.

Serveres kaldt.

Dette ble rådeilig. Faktisk noe av det bedre jeg har smakt.

Skal prøve å lage denna pizzabunnen idag. Av proteinpulveret. Skal bli spennendes.

Hvordan går det med dere da jenter og gutter?

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 07:30   #52
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jeg strever faktisk med å få i meg nok karb nå som jeg har kuttet ut shaken. Tror jeg må begynne å ty til litt frø som knask på kvelden. Rister solsikkefrø, sesamfrø og gresskarkjerner i stekepanne og har i en kakeboks i kjøkkenskapet. Det er utrolig digg! Barna liker frøene i yoghurt. 1-2 ss holder, karbonivået hopper opp med et rykk. Jeg blander i en salat med rømme eller cottagecheese, avhengig av hvordan fett% min er på slutten av dagen. Nammm Innimellom sper jeg på med et egg eller kylling.

For meg er diett.no uunværlig for å sjekke de ulike nivåene av karb, proteiner og fett. Jeg liker å ha noe å forholde meg til. Det er litt styr å måle og veie og notere hele tiden, men på den måten føler jeg har kontroll. Etter hvert blir jeg mer kjent med maten jeg spiser og hva den inneholder og hvor mye jeg skal spise. Kan hende jeg ikke trenger programmet mer da.

Synes også det er vanskelig å spise nok proteiner. Det har gått en del i bacon, men har sett at sodiuminntaket er for høyt. Noen som vet hva sodium er? Så i dag skal jeg ut og handle karbonadedeig og kyllingfileet. Merker at matbudsjettet har økt betraktelig. Det er ikke bra.

Har dere problemer med å få i dere spesielle grupper? Hva gjør dere evt. for å øke enten fett, protein eller karb?

Jeg kjøpte Fribol på apoteket, men de hadde bare noen som smakte eukalyptus...det liker jeg ikke. Jeg får lete etter de andre i litt større utsalg.

Du er så flink til variere og lage brød og greier Linda K. Det er bare middagene jeg legger litt i, ellers blir det enkle måltider. Syens det er vanskelig å vite hva jeg skal ha med meg til lunsj. Det føles så kjipt å sitte der med en medbrakt boks med en salat. Mandag skal jeg grytidlig avgårde til en tverrfaglig gjennomgang av leddgikten, og må spise frokost på sykehuset også. Nesten så jeg har lyst til å stikke meg bort på toalettet og smugspise! Men det går vel an å hente en tallerken i kaféen og helle maten på og spise der antar jeg. Det er jo bare å høre. De har vel forståelse av folk som går på diett på et sykehus.

Jeg opplever at jeg har sluttet å fyse om kvelden og må ikke lenger kjempe mot magneten fra kjøkkenet. Jeg føler meg mye roligere.

I går merket jeg godt det noen har beskrevet i andre tråder om å være mo i bena. Jeg greide faktisk ikke å sykle på trimsykkelen i går. Håper det gir seg etter hvert. Noen som vet mer om dette?

Håper flere skiver om sine opplevelser, både positve og negative. Nå har de fleste av oss holdt på nesten 1 uke Vi lærer av hverandre, det er godt å ha medsøtre og -brødre med på denne nye erfaringen.

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 09:21   #53
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Sodium er natrium, altså salt!
På ketolyse gjøre det ikke noe om man ligger litt høyt. Vi vil jo ikke at alle vitaminer og mineraler skal skylles ut av systemet heller!
Men pass på å drikke nok, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 10:12   #54
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Oops...da bør jeg passe meg, jeg har høyt blodtrykk... Det skyldes baconet tror jeg, kan ikke skjønne hvor det sakl komme salt fra ellers. Bogskinke kanskje? Jeg skal ut og shoppe kjøtt fra storfe i dag Svin er vel ikke det heldigste kjøttet man kan spise. Men det er billig og godt!

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 10:34   #55
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Har du sett denne frokost/lunsj- tips- tråden?

Mye snadder og gode ideer!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 10:36   #56
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Eller lunsj- boks- tråden?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 11:39   #57
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

De lunsjboksene var fine, synes alvebentoboksen i en av linkene var supersøt Mange gode tips der Kitt!

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 13:32   #58
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

TRENGER GODE RÅD!!!!
Har noen av dere fått forstoppelse av dietten? Og hva gjør dere med det, avføringspiller? Annet Tør jo ikke å veie meg når magen er full....

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 14:35   #59
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

TRENGER GODE RÅD!!!!
Har noen av dere fått forstoppelse av dietten? Og hva gjør dere med det, avføringspiller? Annet Tør jo ikke å veie meg når magen er full....

Mer vann, mer fett, linfrø, Psylliumfrø, lunkent vann på tom mage......

Husk også at når du spiser ren mat, blir det mindre "avfall"!
Er ikke sikkert du er forstoppet selv om doturene ikke er så hyppige som før!

Prøv mye annet før du tyr til avføringspiller! Det er ikke akkurat bra!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 16:27   #60
Flittige bie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Værøy
Alder: 55
Innlegg: 19
Flittige bie er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei hei jeg er ny her inne, startet på min kur i dag, håper å bli kjent med mange i samme situasjon.

__________________
Bloggen min



Flittige bie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 17:05   #61
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei og velkommen inn til oss Flittige bie.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 14:25   #62
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Velkommen Flittig bie.

Jeg sliter med å få i meg nok vann i helgene. I ukedagene står vanndispenseren rett utenfor kontoret mitt, og jeg husker å fylle opp med vann hele tiden. Men hjemme glemmer jeg det rett ut.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 16:46   #63
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Fylll en 0.7 flaske med vann, det er mye lettere å drikke når man har med en flaske der man er enn å huske på å drikke fra glass

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 17:05   #64
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jeg bruker også en 0,7 l flaske. Syntes jeg drikker mye mer etter at jeg kjøpte en slik og fyller hvor enn jeg går.
Stå på folkens.

Idag har det vært farsdag og jeg laget noen slike vafler med soyapulver til meg selv. Det smakte ikke så ille, men skulle vært litt søtere syntes jeg. Er skikkelig stolt over at jeg greide meg igjennom mamma sine deilige kanelsnurrer og bløtekake. Unnet meg to soyavafler og litt seter rømme.
Hvordan var deres farsdag? De som feirer den da selvfølgelig.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 17:23   #65
Flittige bie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Værøy
Alder: 55
Innlegg: 19
Flittige bie er på en erverdig vei

Sv: November-startere

hei hei og takk for varm velkomst

Farsdagen her skulle gå litt forbi i det stille var planen til gubbelille (han er 196 høy, derav navnet hehe) og meg, skulle bare markeres med kort fra lillemora og en god felles frokost.
men nå kommer hans eldste datter på kaffebesøk, heldigvis hadde jeg litt gjærbakst i fryseren, lager en liten salat til meg selv, så spiser jeg kveldsmaten min mens de er her.

Ellers har jeg brukt dagen til å blogge litt, jeg blogget noen oppskrifter så gi gjerne tilbakemelding hvis dere har noen råd eller vink om de oppskriftene jeg har blogga. Koselig med hilsen ellers og i bloggen så det er lov det og.

__________________
Bloggen min



Flittige bie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 14:32   #66
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei alle sammen

Hiver meg inn i samtalen her. Er også ny her inne, fekk pakken min idag og er klar for å begynne mitt nye liv. Det er mange ting å sette seg inn i ja, derfor er det godt å kunne sette seg ned og i ro og mak lese innlegga fra dere her inne. Det virker å være en trivelig gjeng.
Imorgen tenkte eg å starte med oppskriften som sto fyrst i boken. Må innrømme det var litt gledelig å lese ordene fløte og ost i fyrste oppskrift :-D Eggerøre er samboeren min ekspert i å lage hjemme, men det spørs om ikkje han skal få prøve denne imorgen. Kanskje eg kan drage med han etterhvert. Kostholdet til familien burde egentlig gå gjennom en renovasjon, ikkje berre mitt.
Håpe også å treffe mange kjekke folk her inne. Lurer litt på hvordan dere lager de fine profilene deres, med bilder og det kule vektmålingene, der vi kan se hvordan det går med den enkelte.

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 14:45   #67
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Heisann og velkommen Stixiepix!

Om du klikker på "tickeren" min, vil du komme til en side der du kan lage din egen.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 14:50   #68
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei og velkommen Stixiepix.

Så koselig at det kommer flere inn i denne tråden. Alle er hjertelig velkomne.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 16:41   #69
Piumen
Nytt Medlem
 
Piumen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Kirkenes.
Innlegg: 4
Piumen er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Så er jeg her igjen.
Jeg valgte å utsette kuren noen dager da jeg ikke var hjemme før nå på fredag. Det ble for vanskelig å starte opp en sånn kur på en plass langt hjemmefra. Følte jeg hadde null kontroll.
Men nå er jeg på dag 3. Og jeg har vel til en viss grad funnet roen. I det minste forsøker jeg å overbevise meg om det.
Jeg er kanskje litt redd for å ikke gjøre dette rett. Vil jo for all del ikke OPP i kilo iallefall.

Kan jeg spørre dere om noe?
Er det normalt å ha litt vondt i magen når man starter opp? Eller, har vel ikke direkte vondt. Men jeg kjenner et slags ubehag eller knip i magesekken. Skal det være sånn?

Ellers så er det flott å følge dere her inne. Er så mange gode råd å plukke med seg her.

Ha en fiiin uke, alle sammen!

Piumen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 13:21   #70
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Skikkelig deppedag!
Alt er tregt,livet og magen, og jeg ... Har ikke lyst til å gå i butikken en gang. Magen er skikkelig oppblåst. Opp 1 kilo nå på 3. uka, etter å ha gått ned 3. Men forstår kanskje ut fra dere andre at jeg får i meg for lite fett. jeg har spist lettrømme, lett creme fraiche etc. Og kanskje har jeg spist for mye mat. Men Atkins sier jo at man skal spise seg mett? Nå er jeg både tett og mett og deppa.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 13:50   #71
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Piumen, her.

Så er jeg her igjen.
Jeg valgte å utsette kuren noen dager da jeg ikke var hjemme før nå på fredag. Det ble for vanskelig å starte opp en sånn kur på en plass langt hjemmefra. Følte jeg hadde null kontroll.
Men nå er jeg på dag 3. Og jeg har vel til en viss grad funnet roen. I det minste forsøker jeg å overbevise meg om det.
Jeg er kanskje litt redd for å ikke gjøre dette rett. Vil jo for all del ikke OPP i kilo iallefall.

Kan jeg spørre dere om noe?
Er det normalt å ha litt vondt i magen når man starter opp? Eller, har vel ikke direkte vondt. Men jeg kjenner et slags ubehag eller knip i magesekken. Skal det være sånn?

Ellers så er det flott å følge dere her inne. Er så mange gode råd å plukke med seg her.

Ha en fiiin uke, alle sammen!

Hei.
Jeg er helt enig i at det er vanskligere å starte opp en kur når man ikke er hjemme. I startsfasen nå føler jeg meg best hjemme og liker ikke situasjoner som jeg ikke kan kontrollere. Og da tenker jeg på lunch o.l. hvor jeg ikke har med egen mat. Det er vanskligere å finne riktig mat hjemme enn ute syntes jeg. Salater på kafe er som regel fylt med pasta og masse mais. Hvis man ikke kan ta selv da selvfølgelig.

Jeg er også redd for å ikke gjøre det rette. Føler at jeg får i meg nok mat, men vet ikke om jeg får i meg nok fett. Har ihvertfall gått ned og stixen er klar i sin farge og lyser ketose.

Når det kommer til magen så kan jeg huske at jeg hadde litt ubehag og den første uken var jeg "dårlig" i magen, men nå har det stabilisert seg. Tror at mye av det kommer fordi man skal skylle ut alt det "uriktige" man har i magen og erstatte det med riktig kost.

Lykke til videre! Stå på. Dette klarer du. Jeg har selv kun holt på 1 uke selv og føler meg bedre allerede.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 17:29   #72
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Skikkelig deppedag!
Alt er tregt,livet og magen, og jeg ... Har ikke lyst til å gå i butikken en gang. Magen er skikkelig oppblåst. Opp 1 kilo nå på 3. uka, etter å ha gått ned 3. Men forstår kanskje ut fra dere andre at jeg får i meg for lite fett. jeg har spist lettrømme, lett creme fraiche etc. Og kanskje har jeg spist for mye mat. Men Atkins sier jo at man skal spise seg mett? Nå er jeg både tett og mett og deppa.

Kast lett-utgavene og bruk skikkelige varer du Spis deg passe mett, får du i deg nok fett vil det også være med på å gjøre deg mett

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:45   #73
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Da går det unna her og jeg føler at den værste tiden er over.
Liker virkelig maten jeg lager og har ikke mye lyst på søtsaker. Har laget meg soyabrød og grovbrød etter oppskriftene på boksene fra ketolysekuren. Håper at det ikke hemmer vektnedgangen min. Deilig med litt brød innimellom og det er jo oppskrifter fra kuren så vi får se.

Hvordan går det med dere andre?

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 14:44   #74
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Idag klarte eg ikkje å la vere å gå på vekta. Startet tirsdag,. er nok litt for utolmodig som vanlig..hehe. Men jett om eg vart glad for å sjå at eg hadde gått ned frå 88,5 kg til 87 kilo !! Klart det er nok mest vatn enda, men gledelig var det uansett.
Målte om eg var komt i den etterlengtete kestosen , og pinnen var allerede lilla

Idag lagde typen min noke godt til meg til frokost. Eggerøre som han hadde biter av røykalaks i .. mmm kjempegodt!

Lurer på om det er ok å steike i margarin?
Kva med melk,, er det totalforbudt å drikke?
Yougurt,, kan en spise det under ketolysekuren?

Motet er på topp, kjenner at eg ikkje er så trøtt lenger heller! Har trua på denne kuren her!

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 14:51   #75
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Stixiepix, her.

Lurer på om det er ok å steike i margarin?
Kva med melk,, er det totalforbudt å drikke?
Yougurt,, kan en spise det under ketolysekuren?

Motet er på topp, kjenner at eg ikkje er så trøtt lenger heller! Har trua på denne kuren her!

Margarin er FY!!! Er ikke akkurat så sunt at det gjøre noe! Søk litt, så finner du mange tråder om det her inne.
Stek i meierismør!
Melk inneholder masse karber, 4.7g pr dl, så det er ikke der du skal hente karbene dine, nei!
Det samme gjelder yoghurt!

Fortsatt lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no