Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter på south beach i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-06-10, 11:37   #1
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Noen som starter på south beach i disse dager?

Jeg har bestemt meg for at nå MÅ jeg bare ned i vekt..jeg har halvveis slanka meg i 6 mnd nå (egentlig lenger enn det også)...
Jeg vil så gjerne komme meg inn i de fine klærne jeg brukte før, og å se meg i speilet gjør meg bare deprimert. Flere som starter på SB om dagen? Noen som akkurat har startet?

  Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:19   #2
crystal
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Helgeland
Alder: 34
Innlegg: 98
crystal er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Jeg har nettopp startet

__________________
-17 kg
crystal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach og trening Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 09:54   #3
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Så bra! har du gått ned alt på denne dietten? Jeg startet på fredagen og har klart meg greit gjennom helgen tror jeg..er spent på veiinga på fredag som kommer. når har du veiedag?

  Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 12:35   #4
crystal
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Helgeland
Alder: 34
Innlegg: 98
crystal er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Ja, er overrasket over hvor fort det går!
Første uka veide jeg meg hver dag, men nå skal jeg holde det til søndager.
Ja det blir spennende, du blir sikkert overrasket og fornøyd

__________________
-17 kg
crystal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach og trening Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 13:26   #5
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Så utrolig bra! Når startet du?
jeg skal ned litt mere enn deg, men jeg skal klare det! hvis ikke blir det ingen sydentur på meg neste år heller
jeg viser meg ikke på stranda i denne kroppen, det er straffen!

bra med en som ligger litt foran meg, så har jeg litt inspirasjon i hverdagen

  Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 21:24   #6
crystal
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Helgeland
Alder: 34
Innlegg: 98
crystal er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

imorgen er det to uker siden jeg startet.
Denne dietten er kjempegrei og gå på, særlig når søthungeren er borte, dette klarer du! Du er sikkert feiende flott til sydenturen
Skal du trene også i tillegg?

__________________
-17 kg
crystal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach og trening Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 16:57   #7
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

ja, jeg tenkte jeg skulle prøve på det.
Har store planer om å gå til jobben hver dag, det er ca 45min rask gange, så det får være bra trim. Planen var å starte i dag, men jeg forsov meg selvfølgelig.
Kan du sette opp hva som er en typisk spiseplan i din hverdag?
Jeg starter dagen med egg og mager bacon, så spiser jeg en kyllingsalat til lunsj, en skyr til mellommåltid, middagen blir wok eller noe i den duren og så er jeg veldig dårlig på å få i meg noe etter det..tips til mellommåltider?

drikker maaaasse vann da, håper det gjør susen

  Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 00:14   #8
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Hei!!

Fantastisk at jeg logget meg inn nå og fant denne tråden! Jeg har vært på South Beach en god stund, men har hatt en periode nå med masse reising i jobben og utskeielser.
I morgen starter jeg på nytt med fase en, så håper jeg at fasongen blir bedre mot sommeren. Motovasjon, motivasjon, motivasjon...Nå skal jeg være kjempe streng!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 14:09   #9
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Så bra Hvordan har resultatene fra south beach vært tidligere? jeg var ikke veldig flink i helgen pga en hyttetur jeg var på, men jeg fortsetter akkurat som om ingenting har skjedd. har veiedag på fredag, så det blir spennende!
husker første gang jeg testet ut south beach gikk jeg ned 7 kg de to første ukene. men da var jeg ekstrem streng og spiste veldig lite, men det er mange år siden.

  Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 15:55   #10
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Jeg har gode erfaringer fra min forrige periode med south beach, jeg gikk ikke ned spesielt mange kg bare rundt 4, men jeg merket det på klærne og fikk mange fine komplimenter, så noe skjedde. Jeg var veldig flink til og gå på ski i denne perioden også, det hjalp nok også mye. Ikke så mange skimuligheter nå, heldigvis får man si, så da er det bare og ta sykkelen til hjelp!
Jeg spiste endel kålrot jeg som mellommåltid, men så fikk jeg plutselig høre at det var ikke ok. dette er en av de tingene som står nevnt i noen lister og ikke i andre. Men jeg tror jeg velger og tenke at det er ok jeg, syns det er supergodt, og deilig med litt gulerot følelse innimellom.
Ble jo en helt elendig start på fase 1 for min del da, fult kjør middag ute i går, masse vin +++ og hotellfrokost med brødskiver i dag. Sååå flink da! Hehe... Men nå kjører jeg på igjen!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 20:39   #11
crystal
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Helgeland
Alder: 34
Innlegg: 98
crystal er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Hei hei!
Huff, har hatt litt pc-problemer så har ikke fått skrevet her inne
Men nå er det heldigvis i orden å jeg er superglad for at det er liv her inne enda

__________________
-17 kg
crystal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach og trening Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 15:14   #12
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

ja, det er ikke akkurat mye liv her om dagen..men motivasjonen min er på topp! jeg har gått ned 3,6kg de første to ukene, hadde nok klart mer om vi ikke reiste på hytta midt i det hele og jeg spiste alt jeg kom over. Som straff må jeg gjennom to uker til med fase en...MÅ være streng med meg selv!
Men det går overraskende greit syns jeg..går lange powerwalk turer og har ikke lyst på noe usundt bortsett fra mitt ene glass pepsi max innimellom. Men det synes jeg er helt greit Dere da?

  Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 19:53   #13
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Hei hei!

Hvilket heeeerlig sommervær!
Jeg har vist innsett at fase 1 går ikke helt nå..jeg tar en fase 2 for jeg kjenner at jeg virkelig ikke klarer og holde meg unna jordbær akkurat nå. Spiste de første norske nå..og herlighet..jeg får heller tenke at det skal være lov og heller være superstreng med andre ting!
Hvordan går det med dere andre?

Ha en fin sommerkveld, nå skal jeg ut og sykle!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 22:11   #14
crystal
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Helgeland
Alder: 34
Innlegg: 98
crystal er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Huff, ikke greit med fristelser nei, det ska være sikkert!
Vekta går utrolig sakte ned nå og i forbindelse med det månedlige stoppa den helt Men jeg bruker jo å go opp 1,5 kilo den uka så det er nå ihvertfall en god ting
Så flinke dere er å trimme! Selv holder jeg på med den "30 days shred" dvden, funker kjempebra
Hva bruker dere åha til frokost? Kunne trengt litt ideer, er GANSKE lei av egg nå!!

__________________
-17 kg
crystal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach og trening Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 16:53   #15
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Her går det litt så som så om dagen...vært lite trening også pga forkjølelse, og hele forrige uke var det festival her så da sier det seg vel selv hva det ble mye av..

Frokost tips ja..når jeg tenker meg om blir det gjerne mye egg på meg også, enten eggerøre og kald laksefilet eller kokte egg og laks. (Stekt laks da, jeg liker ikke røket o.l)
ellers går det jo ann og bake noen lavkarbobriks som du finner oppskrift på eller oopsier om man ønsker noe man kan ha pålegg på..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 09:46   #16
Celuna
Juniormedlem
 
Celuna sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 70
Innlegg: 19
Celuna er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter på south beach i disse dager?

Hei, ganske dødt her nå.

__________________


Nedover skal det

95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72
Celuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo på eget vis. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter i disse dager? mossa South Beach 492 11-11-10 23:09
South Beach møter ketolyse - er det noen som bruker mettet fett? Margrethe South Beach 0 06-10-09 08:01
Noen spørsmål anngående Atkins og South Beach. Snillgutt30 Atkins kosthold 3 22-01-08 21:09
Noen på South beach? Gro South Beach 3 06-06-05 20:15
Nei til South Beach Fedonisten Nyheter / media 1 07-11-04 22:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no