Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-11, 11:06   #1
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Heisann folkens

Jeg har gått på ketolysekuren i 10 dager og foreløpig har den vært veldig lett å følge og bivirkningene har vært minimale Jeg gikk i ketose allerede første dag og har ligget på et gjennomsnitt av ca 12 karbohydrater til dagen. En dag slo ikke stixen ut, men første uka hadde jeg et vekttap på 1,5 kg og er veldig fornøyd

Jeg vet at en ikke skal veie seg hver dag, men med denne kuren var det for kjekt til å la være...Hver dag var det jevn og trutt vektnedgang.

I uka som gikk spaserte jeg 5 mil og droppet den vanlige hardtreninga fordi jeg følte meg litt slapp. Karbohydratene mine kom fra salater, grønnsaker og soyaproteinbrød.
Jeg har spist fisk hver dag, enten som pålegg el middag, ost, litt seterrømme eller fløte og bacon for å dekke fettkilden.

(i snitt har jeg spist slik;
Frokost - 2 skiver med masse reker og litt majones
Lunsj - salat med kylling eller røkelaks og fetaost
Middag - litt grønnsaker, litt salat og ca 200 g kjøtt eller fisk i saus av fløte.
kvelds - ost, bacon eventuelt litt salat)

Men siden mandag har ikke vekta gått ned noe, men i midlertid opp 300 gram..
Jeg vet at dette ikke er mye, men synes det er litt rart siden det var 2. uke vekttapet skulle være størst... Stixen er mørkelilla.
Jeg tror ikke heller dette er pg.a økt muskelmasse da jeg er vant til å trene mer enn gjorde i forgående uke.

Så det jeg lurer på er om kuren virker på meg? (i utgangspunktet skulle jo 5 mil til fots være nok til å gå ned et kilo??)
Gjør jeg noe feil eller er det vanlig å gå opp 300 gram på tre dager?

Håper på hjelp

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:15   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig??

Ta det litt med ro da. Selv om noen opplever et ekstremt vekttap omtrent over natten den første uka så er det mye mer normalt at det rusler sakte og pent nedover. Ikke stress med noe, men jeg synes det ser ut som du spiser litt lite fett kanskje?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:19   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig??

Dårlig gjort av meg å bli litt krass akkurat denne gangen, men ærlig talt da

Har du lest boka? Om hvor lang tid det kan ta for fettforbrenninga å komme i gang? Hva er det "dere nye" forventer? Det er nesten daglig "sutring" fordi man ikke går ned så fort man trodde. Gi kroppen en sjanse da! Den er ikke en maskin man kan stille inn som man finner det for godt! Vil ikke tro du la på deg nesten 1 kg i uke da vekta gikk feil vei? Men AV skal det i et forrykende tempo!

Det anbefales et vekttap på ca 0.5kg-1 kg pr uke. Du ligger meget godt an mao!

Er det noe som virkelig stopper vekta er det stress! Så å klage etter 10 dager og -1.6 kg hører ikke noe sted hjemme!

Må bare unnskylde denne krasse tonen, det var på ingen måte personlig, mer type spørsmål som fikk meg til å vifte med pekefingeren her

Hold ut, spis riktig å ta ut batteriet av vekta! Finn frem batteriet en gang i uka, finn frem målebånd -slett ikke uvanlig at det forsvinner cm selv om vekta står rolig!- og kos deg med tanken på at det er snart vår og at du vil møte denne sommeren med en slankere og friskere kropp!

Lykke til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:26   #4
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Hehe, beklager, var ikke ment å sutre. Men det er nok ikke rart at "vi nye" forventer raske vekttap da dette står mange plasser er å forvente.
Men jeg ville bare mer få rettledning og bekreftelse på at ting blir gjort riktig. Og ser det sånn ut fortsetter jeg og stresser ikke med at jeg ikke går ned for

Har som mål å ta av 10 kilo før bryllupet mitt i august, og regner med at jeg har god tid på det...

Når det gjelder vektoppgangen min så la jeg faktisk på meg 1 kilo i uka.

Uansett, jeg skal fortsette som jeg stevner. Være glad for at det snart er vår og at jeg har møtt dere på dette forumet som trøster, skjenner, motiverer og hjelper

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:29   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Opprinnelig lagt inn av snusken, her.

Hehe, beklager, var ikke ment å sutre. Men det er nok ikke rart at "vi nye" forventer raske vekttap da dette står mange plasser er å forvente.
Men jeg ville bare mer få rettledning og bekreftelse på at ting blir gjort riktig. Og ser det sånn ut fortsetter jeg og stresser ikke med at jeg ikke går ned for

Har som mål å ta av 10 kilo før bryllupet mitt i august, og regner med at jeg har god tid på det...

Når det gjelder vektoppgangen min så la jeg faktisk på meg 1 kilo i uka.

Uansett, jeg skal fortsette som jeg stevner. Være glad for at det snart er vår og at jeg har møtt dere på dette forumet som trøster, skjenner, motiverer og hjelper

Juhuu! Da er du på rett spor!

Men, det er greit å sette seg ned med boka og gjerne følge oppskriftene der slavisk til ting sitter i fingrene, da slipper du usikkerheten om du spiser riktig etc. Dessuten finner man svar på det meste i boka

Lykke til! Tenker du blir en vakker brud

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:29   #6
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig??

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Dårlig gjort av meg å bli litt krass akkurat denne gangen, men ærlig talt da

Har du lest boka? Om hvor lang tid det kan ta for fettforbrenninga å komme i gang? Hva er det "dere nye" forventer? Det er nesten daglig "sutring" fordi man ikke går ned så fort man trodde. Gi kroppen en sjanse da! Den er ikke en maskin man kan stille inn som man finner det for godt! Vil ikke tro du la på deg nesten 1 kg i uke da vekta gikk feil vei? Men AV skal det i et forrykende tempo!

Det anbefales et vekttap på ca 0.5kg-1 kg pr uke. Du ligger meget godt an mao!

Er det noe som virkelig stopper vekta er det stress! Så å klage etter 10 dager og -1.6 kg hører ikke noe sted hjemme!

Må bare unnskylde denne krasse tonen, det var på ingen måte personlig, mer type spørsmål som fikk meg til å vifte med pekefingeren her

Hold ut, spis riktig å ta ut batteriet av vekta! Finn frem batteriet en gang i uka, finn frem målebånd -slett ikke uvanlig at det forsvinner cm selv om vekta står rolig!- og kos deg med tanken på at det er snart vår og at du vil møte denne sommeren med en slankere og friskere kropp!

Lykke til!

Må si meg veldig enig her altså. Det hender man må rekke pekefingern. Det er klart du ikke raser ned flere kilo i uka på denne kuren. Det er ingen vidunderkur, men en livstilsendring. Kjenn alle de gode tingen dette gjør med kroppen din. Fokuser på det positive. Alle de gode råvarene du kan spise. Tenk ikke BARE på det tallet vekta di viser.

Noen går ned 10 kilo på 10 uker, andre går ned 3, men likvel, det går nedover. At du plutselig går opp noen gram, so what? Det er jo ikke fett du går opp fra en dag til en annen.

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:51   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Opprinnelig lagt inn av snusken, her.

Så det jeg lurer på er om kuren virker på meg? (i utgangspunktet skulle jo 5 mil til fots være nok til å gå ned et kilo??)
Gjør jeg noe feil eller er det vanlig å gå opp 300 gram på tre dager?

Håper på hjelp

Vil bare skyte inn at du ikke må falle for fristelsen å kutte ned på fettet i håp om at det skal hjelpe
Overraskende mange finner ut at det hjelper å gå andre veien, nemlig å øke på fettmengden. Fett skal fett fordrive Og husk nok vann/væske!
Du ligger litt lavt på fettet ut i fra det du beskriver, forsøk å få i deg litt til, gjerne litt cocosa, mer smør, fett kjøtt osv

De som raser ned i vekt har gjerne en høy overvekt som utgangspunkt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:49   #8
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Takk for hjelp Charlott. Ikke ta følgende innlegg som sutring eller tro at jeg forventer mirakler. Det er mer det at det er forvirrende med et så nytt kosthold, en vil gjerne gjøre alt riktig fra starten og derfor spør en mye...

Altså, jeg sendte mail til Torkel som har skrevet ketolyseboka. Skrev det samme som øverst i innlegget mitt. Han svarte at jeg gjorde det meste riktig, men burde telle kalorier.
Og ligge på 21 kalorier pr kg. Men da skal jeg ligge på 1500 kcl daglig og det er mindre enn hvis jeg skulle gått og sultet meg på Grete Roede. Hvis på toppen av alt noen av kaloriene skal komme fra fett er jeg jo ille ute i matveien.
Er ikke sånn at jeg sitter her og drikker fløte, fråtser i bacon og gumler oster. Men jeg prøver typisk å ha 100 g fløte, creme fraiche e.l. i kosten daglig. Utenom det "sunne" fettet fra f.eks. røkelaks og avocado.

Så nå er jeg iallefall veldig forvirra og en smule motløs.
HVA SKAL JEG GJØRE??
Telle kalorier? Spise mer fett?
HOlde frem som jeg stevner og satse på at det går bra?
Eller er ikke denne kuren effektiv på alle?

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:57   #9
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Opprinnelig lagt inn av snusken, her.

Så nå er jeg iallefall veldig forvirra og en smule motløs.
HVA SKAL JEG GJØRE??
Telle kalorier? Spise mer fett?
HOlde frem som jeg stevner og satse på at det går bra?
Eller er ikke denne kuren effektiv på alle?

Du skulle ned ca 10 kg? Vil i såfall tro det er noe av årsaken til forslaget om å telle kalorier ved siden av

Jeg, helt og veldig personlig, hadde latt kalorier være kalorier noen uker, gjort meg kjent med kostholdet og så sett hvordan kroppen reagerer og hvordan nedgangen er etter "prøvetiden"

Kroppen trenger ofte mer enn 2 uker på å sette igang fettforbrenninga skikkelig

Og du, det er VELDIG lov å spørre altså, er det forumet er til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:06   #10
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Å du er en knupp
Leste akkurat om Atkins induksjonen som Nille hadde skrevet. Så bl.a at en skulle holde seg helt vekke fra frø de to første ukene. Jeg har bakt brød med frø og soyaprotein og spist. Kanskje jeg skal kutte helt ut cola light, frø, kaffe etc. og være veldig streng de neste ukene.

Vet du hvor lenge en må ligge på så lavt karboinnhold?
Når kan en øke til å spise litt frukt og hva bør uansett maks karboinnhold være`?

Forresten, elsker mottoet ditt

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:10   #11
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Takk takk! Deilig å kunne ta seg litt fri fra alt det tynne

Atkins induksjon er strengere enn Ketolyse, så om du hadde klart å følge induksjonen i ett par uker skal du ikke se bort fra at du hadde fått i gang fettforbrenninga skikkelig!

Glemte jo helt å svare på resten ...

Frukt etc kan du innføre gradvis når du kommer til eller nærmer deg vekta du ønsker
Om du holder deg under 72 gr karbo behøver du ikke å kutte ned på fettet.
Så har vi jo Fedon Lindberg som tillater mye mer karbohydrater og går mer på GI etc. Fedon kan andre mer om enn meg

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:11   #12
Linda69
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Jæren
Innlegg: 30
Linda69 er på en erverdig vei

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Jeg er oppløftet av det som står her jeg. Bra med alle spørsmål, alltid andre som har det slik og da er det godt og kunne kjenne seg igjen
Jeg teller ikke kalorier, denne dietten går ikke ut på det! Les Dr Hexeberg sin bok bli frisk med lavkarbo. hun forklarer denne dietten ned til minste detalj og hvorfor det er slik. En fantastisk bok som får deg til å forstå det meste som skjer. Jeg er på min 24 dag nå, er i ketose og er kun gått ned 1.5, jeg gikk også opp igjen og ble fortvilet. Utålmodige sjeler er vi jo og jeg skulle jo helst ha gått ned alle kiloene i går Jeg har nå fjernet melkeproduktene og ser om det hjelper. Ellers kan jeg merke at nå er energien godt tilbake og utrolig mangen andre gode ting har skjedd som ikke har med vekt å gjøre. Mensen kom tidlig og uten den vanlige migrene og smerten, helt fantastisk jeg er roligere, klarere i hode, har ikke sug, spiser når jeg er sulten, det er et under synes jeg Nå sliter jeg med å vente til å veien meg på mandag, men prøver å holde ut. Jeg skal fortsette på dietten selv om jeg må smøre meg med tålmodighet

Linda69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:15   #13
snusken
Juniormedlem
 
snusken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 26
snusken er på en erverdig vei

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Så bra Linda. Godt at vi er flere om å lure på ting.
LUrer også på hvordan de andre får til å ha bildet under nicket sitt jeg

Vi får krysse fingre og håpe at vi kommer i mål. Personlig vil jeg ikke like så veldig godt å stå brud med mine 10 "fødselskilo" for mye :I

Lykke til

snusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:18   #14
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Lavkarbo er gullende kult!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:21   #15
Linda69
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Jæren
Innlegg: 30
Linda69 er på en erverdig vei

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Vi får stå på så skal dette bli bra, jeg er glad energien er endelig tilbake slik at jeg orker å trene å gå på tur

Jeg skulle gjerne fått vite hvordan en legger inn informasjon om bosted, alder etc og lager en sånn vekt linjal?? Noen???

Linda69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:30   #16
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Her har du oppskrifta på vekt tickeren!

Alt det andre finner du ut av om du går inn på Kontrollpanel øverst til venstre, på den gønne linja

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 00:00   #17
Linda69
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Jæren
Innlegg: 30
Linda69 er på en erverdig vei

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Tusen takk da håper jeg at jeg fikk til deg kan du også fortelle meg hvordan jeg lett finner tilbake til trådene der jeg skrev sist, tror jeg finner tilbake på en utrolig tungvindt måte

__________________



Linda69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 00:26   #18
Savagedlight
Medlem
 
Savagedlight sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 74
Savagedlight er på en erverdig vei

Re: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Det er to måter jeg vet om...
1) Trykk på søkeknappen på verktøylinjen for forumet, deretter gå til avansert søk. Skriv inn ditt eget kallenavn, sørg for at du viser tråder, og trykk søk.
2) Trykk på kallenavnet ditt øverst til høyre, gå til statestikk, og deretter på noe sånt som 'vis alle innlegg av (nick)'. (Jeg har forumet på engelsk, så vet ikke helt hva det her er på norsk)

__________________
Start: 17. Oktober, 2010.
Savagedlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 01:45   #19
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

jeg måtte kutte ut sukkerfri ting og lavkarbobrød, jeg stoppa plutselig opp.. kuttet ut det og nå fortsetter jeg å gå ned

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nøttekake m/tyttebærkrem eller bare rømme Mintur Kake/dessert og snacks 0 17-01-11 02:37
Er det enten eller? 100% eller bare la være? Trøndergutt Spørsmål og svar 11 29-12-10 21:32
Er det noe galt med meg, eller er jeg bare heldig? Superkaja Ketolysekuren 10 24-03-09 21:26
Ville bare tipse dere alle om en veldig karbohydratfattig aioli-dipp! Tette80 Ketolysekuren 4 20-04-07 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no