Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-11, 09:09   #1
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Hvorfor har jeg gått opp så mye?

På en uke har jeg økt med tre cm på midja og over en kilo på vekta.. når jeg itte har spist noe som helst annerledes enn før. har nå drevet på i 4 uker og det har gått sakte men sikkert nedover. Bortsetr fra nå.
noen som har ett godt svar til meg?

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:11   #2
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: hvorfor har j gått opp så mye??

Skal du ha mensen kanskje?

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:13   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: hvorfor har j gått opp så mye??

Lenge siden du har vært skikkelig på do?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:18   #4
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: hvorfor har j gått opp så mye??

Med mindre du legger ut hva du spiser ila en dag, så blir det jo bare ren gjetting.
Mensen, vann i kroppen, noe du har spist dagen før du målte og veide deg...du spiser for lite, du spiser for mye...
Og så er du relativt ny på lavkarbo, ikke har du noen filosofi, så da er det vanskelig å gi matråd. Du er jo også helt normalvektig, så jeg kan ikke tenke meg til at det du opplever er noe annet enn normale svigninger i kroppen.

Det er vanskelig å legge på seg et kilo fett ila en dag eller to, så det er nok bare vann.

Liker du maten på lavkarbo og vil spise det pga helsen, så er det bare å fortsette Gi det hvertfall tre mnd.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:25   #5
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: hvorfor har j gått opp så mye??

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Med mindre du legger ut hva du spiser ila en dag, så blir det jo bare ren gjetting.
Mensen, vann i kroppen, noe du har spist dagen før du målte og veide deg...du spiser for lite, du spiser for mye...
Og så er du relativt ny på lavkarbo, ikke har du noen filosofi, så da er det vanskelig å gi matråd. Du er jo også helt normalvektig, så jeg kan ikke tenke meg til at det du opplever er noe annet enn normale svigninger i kroppen.

Det er vanskelig å legge på seg et kilo fett ila en dag eller to, så det er nok bare vann.

Liker du maten på lavkarbo og vil spise det pga helsen, så er det bare å fortsette Gi det hvertfall tre mnd.

ingen planer om å slutte nei, ska fortsett med dette resten av livet. mensen,nei... dobesøk,par dager siden.. så kan ikke være slikt.
sånn ser en vanlig matdag ut for meg!
frokost: omelett av to egg, en ss fløte og tre strimler bacon
middag: 2 kokte egg, litt ost, halv avokado,noen skiver agurk og en-to ss majones
kveldmat: to kyllingfilet med fløtesaus/ostesaus

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:27   #6
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: hvorfor har j gått opp så mye??

drikker kunn vann og litt FUN light saft (appelsinsmak) og ca 4 kopper kaffe! og dette har jeg gjort hele tiden.

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:29   #7
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Du spiser ikke grønnsaker? Hvorfor ikke? 7 1/2 dl grønnsaker daglig er bra!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:30   #8
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: hvorfor har j gått opp så mye??

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Med mindre du legger ut hva du spiser ila en dag, så blir det jo bare ren gjetting.

spiser etter skaldeman så godt det kan gjøres!

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:31   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: hvorfor har j gått opp så mye??

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

ingen planer om å slutte nei, ska fortsett med dette resten av livet. mensen,nei... dobesøk,par dager siden.. så kan ikke være slikt.
sånn ser en vanlig matdag ut for meg!
frokost: omelett av to egg, en ss fløte og tre strimler bacon
middag: 2 kokte egg, litt ost, halv avokado,noen skiver agurk og en-to ss majones
kveldmat: to kyllingfilet med fløtesaus/ostesaus

Det var lite mat og veldig lite grønnsaker synes jeg...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:31   #10
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Du spiser ikke grønnsaker? Hvorfor ikke? 7 1/2 dl grønnsaker daglig er bra!

i følge skaldeman så burde man ikke...

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:37   #11
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

i følge skaldeman så burde man ikke...

Hvor mange kilo skal du ned?

Det hender kroppen tviholder på vann og at vekten varierer en periode, det viktigste er å være tålmodig og ha tro på at det løsner.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:38   #12
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: hvorfor har j gått opp så mye??

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det var lite mat og veldig lite grønnsaker synes jeg...

er det lite? jeg er itte store jenta da... jeg er 160 høy.. maks... og veier nå 59,7 kilo... men skulle helst sett at den kom seg ned på 55!

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:40   #13
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Hvor mange kilo skal du ned?

Det hender kroppen tviholder på vann og at vekten varierer en periode, det viktigste er å være tålmodig og ha tro på at det løsner.

jeg skal ned 5 kilo! det som er irriterende er at jeg ser magen ikke er like flat som for en uke siden. men kan alikevell ikke si at j føler meg oppblåst. for magen min har aldri vært så fin (inni altså)

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:59   #14
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Skjønne deg, fakirskaldemann er vel for de som skal ned 30+...
Har du lest boka?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 10:00   #15
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

jeg skal ned 5 kilo! det som er irriterende er at jeg ser magen ikke er like flat som for en uke siden. men kan alikevell ikke si at j føler meg oppblåst. for magen min har aldri vært så fin (inni altså)

Ketogen diett er anbefalt på de som har 10 kg og mer å gå ned da det er en stor omstilling for kroppen.

Med bare 5 kg ville jeg sett på om det ble for lite mat, for lite grønnsaker og vært obs på om man var forstoppet.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 10:00   #16
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: hvorfor har j gått opp så mye??

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

er det lite? jeg er itte store jenta da... jeg er 160 høy.. maks... og veier nå 59,7 kilo... men skulle helst sett at den kom seg ned på 55!

Tja... Om du blir mett og tilfreds så er det nok for deg, men MER GRØNT! Hvis du har oppgitt det du spiser så spiser du jo mer eller mindre ikke grønnsaker i det hele tatt! Og det er dumt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 10:06   #17
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Skjønne deg, fakirskaldemann er vel for de som skal ned 30+...
Har du lest boka?

har lest gi-null og spis deg ned i vekt! venter på kokeboka han
ja det er sant...de første ukene så spiste jeg,når jeg tenker meg om, grønnsaker til middag.. kan man kjøre for hardt ut da,så det slår feil vei?

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 10:09   #18
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Vel uten grønnsaker blir man iallefall forstoppet.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 10:13   #19
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: hvorfor har j gått opp så mye??

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Tja... Om du blir mett og tilfreds så er det nok for deg, men MER GRØNT! Hvis du har oppgitt det du spiser så spiser du jo mer eller mindre ikke grønnsaker i det hele tatt! Og det er dumt.

okei, da får jeg finne frem mer i "grønnsaksdisken min" har fryktelig mye mat liggende jeg har sett for meg at jeg spiser for mye...

tusen takk for gode svar jeg fortsetter livet mitt på lavkarbo jeg uansett om jeg går opp eller ned.. bare pga følelsen man har i kroppen trene litt mer enn jeg pleier kan jeg jo også gjøre..går turer og litt styrke på armer og nakke pga yrket mitt.

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 10:15   #20
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Vel uten grønnsaker blir man iallefall forstoppet.

jeg har alltid vært forstoppet så for meg er det normalt og før lavkarbo spist jeg grovt og magert med masse salat og grønt. har cøliaki så det kan være litt av grunnet. men da får jeg kose meg med mere grønt igjen da takk for råd

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 12:14   #21
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Husk at lavkarbo er vektregulerende... Så selv om DU synes du veier litt for mye er det ikke sikker kroppen din mener det...

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 12:22   #22
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

som flere påpeker spiser du lite grønnsaker og mister fiber som gjør at du kan bli forstoppet. Ville spist litt grønnsaker og heva kh grensa til 15 om jeg var deg.

har lest flere steder at det ikke er noe gunstig å ligge under 15 da det ikke er noe forskjell uansett. Mulig dette er individuelt, men det er mye vitaminer, mineraler og fiber som er viktig i grønnsakene.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 08:19   #23
Mat er min medisin
Medlem
 
Mat er min medisin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 52
Mat er min medisin er ny på veien

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Du er normalvektig og kan ikke regne med å gå mer ned i vekt på lavkarbo.

Dagens ideal med vaskebrett og 0 fett er ikke en naturlig tilstand, lavkarbo vil gi deg en naturlig kropp dvs ett rimelig fettlag som backup til krisetider.

Min kjæreste var litt undervektig å begynte i utgangspunktet med lavkarbo for å gå opp i vekt, hun gikk opp 3-4 kg og stabiliserte seg der til stor begeistring.

Vil du bli undervektig må du spise mindre, mer protein, mestre sult og trene mye. Hent råd fra bodybuildere som forbereder seg til konkurranse, de kan dette til fingerspissene.

__________________
MAT ER MIN MEDISIN
http://www.facebook.com/pages/Mat-er...01285086597054

Ned 16 kg og 6 størrelser på 9 måneder med fett.
Mat er min medisin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fornuft og vitenskap Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 08:40   #24
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av Mat er min medisin, her.

Du er normalvektig og kan ikke regne med å gå mer ned i vekt på lavkarbo.

Dagens ideal med vaskebrett og 0 fett er ikke en naturlig tilstand, lavkarbo vil gi deg en naturlig kropp dvs ett rimelig fettlag som backup til krisetider.

Min kjæreste var litt undervektig å begynte i utgangspunktet med lavkarbo for å gå opp i vekt, hun gikk opp 3-4 kg og stabiliserte seg der til stor begeistring.

Vil du bli undervektig må du spise mindre, mer protein, mestre sult og trene mye. Hent råd fra bodybuildere som forbereder seg til konkurranse, de kan dette til fingerspissene.

det er ikke av min interesse...det er ingen som forstår så lenge dem ikke ser meg..jeg trenger å få av litt til...og for å klare det så spiser j nå litt mindre og mere grønnsaker. og har begynt med litt mere aktivitet enn ukene som har gått, også er det bare å vente å se
jeg skjønner kjæresten din,så lenge hun er fornøyd med sitt utseende så er jo det supert men jeg har ikke nåd min trivselvekt enda og velger å streve litt etter den
takk for engasjemang

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 09:03   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Vel uten grønnsaker blir man iallefall forstoppet.

Nope. Men i en overgang, ja. Det går seg til! Husk at kjøtt også har fiber, om enn ikke kostfiber. Med det sagt så anbefaler jeg ikke å kutte ut grønnsakene bare fordi. Om det er som med meg at grønnsaker gir matglede, så kjør på med grønnsaker! Det skal ganske mye til før det har noe å si, altså. MYE!
Med så liten overvekt (om noen), så har du i grunn luksusen av å kunne tenke litt mer på matglede, så liker du grønnsaker, så kjør på! Om du liker Skaldemannopplegget, og trives med kostholdet han fordrer, så kjør også på!
Men det er mye mulig at kroppen din kanskje bare omfordeler seg, at du får en jevnere fordeling på kroppen, framfor at du nødvendigvis går ned mer i vekt, og det er jo hvordan kroppen føles og ser ut som er viktig, ikke hvor mange kilo den er .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp! caroline72 Ketolysekuren 38 07-02-11 18:19
Har gått ned 15 kg nå! :D Nupsida Ketolysekuren 33 20-11-10 13:22
Hvorfor? (Hvorfor ketose?) Cammis Spørsmål og svar 3 24-01-09 18:55
Har bare gått ned 3 kilo på 3 uker - hvorfor ? Morradi Ketolysekuren 29 03-10-07 09:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no