Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Fiskeolje og Multivitaminer

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-04, 02:19   #1
Fleskepølsa
Juniormedlem
 
Fleskepølsa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Innlegg: 17
Fleskepølsa er på en erverdig vei

Fiskeolje og Multivitaminer

Holder dette som kosttilskudd på Atkins diett?
Mannen på Helsekosten mente det, men dere vet kanskje bedre..
Hvor mange må jeg ta av hver?

Thanks.

Fleskepølsa er avlogget   Svar med sitat
Gammel 10-02-04, 07:29   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Du må ivertfall ta tilskudd av krom(cr) og magnesium(mg) for å dempe søtsuget. Selv bruker jeg også nattlysolje(GLA), C-vitamin, råmelkstabletter(for antioksydanter) og av og til CLA og B-komplex

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 10-02-04, 09:58   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Fiskeolje og multivitaminer - med mineraler. Holder.

Det er dette Atkins anbefaler, det er dette de nå selger i England som basistilskudd for en karbohydrat kontrollert diett...

Men. Hva mer du trenger kommer an på dine behov, hvordan tilstanden er i kroppen din nå. Crom og magnesium er bra om du har søthunger, b-kompleks om du er litt tung i hodet...

Hvor mange du skal ta? Det som står på pakken. Pluss det du føler du trenger...

Er du flink å spise variert kost, og ikke spise tomme karbohydrater så får du i deg masse næring på Atkins... Mye mer enn i et "vanlig" norsk kosthold.
Jeg tar full dose av et multitiskudd og 2/3 dose av atkins sitt basic3 multitilskudd (dosert som et vanlig norskt tilskudd).

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-02-04, 16:59   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

jeg tar dobbel dose multivitaminer og 3 kapsler pikasol (3 gram omega 3) daglig, 1 1000 mg c vitamin og 1 B vitamin (sterk, tilsvarer ca 40 kapsler norske). da skulle det vel være dekket

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no