Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Hva gjorde deg glad i dag?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-05, 14:18   #26
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av bibba

Da min datter fikk beskjed fra sykehuset i går , at prøvene hennes var fine, og vi kan slappe av å vite at hun er frisk. Har vært syk i noen år, og det har vært tøft for henne.

Derfor er jeg så glad, at jeg kunne klemt alle jeg møtte ......

Jeg ble glad på bibbas vegne i dag!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 10-06-05, 15:25   #27
bibba
Medlem
 
bibba sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 96
bibba er en juvelbibba er en juvelbibba er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Lise

Jeg ble glad på bibbas vegne i dag!

Takk Lise.

Og nu ble jeg så rørt av din støtte at jeg fikk litt tårere i øynene.


__________________
solen skinner alltid
der jeg helst vil være.
hvorfor det??
bibba
bibba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hver Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 12:17   #28
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

At jeg følte meg lett til bens da jeg gikk fra toget i regnværet i morges

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 13:28   #29
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg ble glad når jeg kom opp i Systemutvikling, det betyr at jeg er ferdig med Norsk, Historie og Religion for alltid!! i tillegg til engelsk, reiseliv, media, gym, biologi, økonomi og informasjonbehandlig, naturfag, bedriftsøkonomi, TYSK!, samfunslære, kan sikker ramse opp mange fag jeg er ferdig med. Matte trodde jeg at jeg var ferdig med for 2 år siden. men det får jeg igjen nå på lærerhøyskolen.. norsk og for den del..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 13:47   #30
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

gjett a'

at megleren ringte og sa at leiligheten er 100% miiiin ingen som benyttet seg av forkjøpsretten

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 15:16   #31
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

At en person som var kjempesint på meg i går ikke er det lenger....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 15:20   #32
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

At jeg snart er ferdig på jobb og kan gå og handle middag!

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 15:34   #33
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Rett og slett at jeg er ferdig på jobb og kan nyte godværet!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 15:36   #34
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

At HP sto opp med Robin som jeg har lagt og "kavet med" i hele natt (han er syk).
Det var så deilig å få sove!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 15:59   #35
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

At prinsessen ga meg en stor og god kos i porten da jeg fulgte henne til barnehagen i dag; "Du er den beste mamma'n i hele verden i hele mitt liv!"


__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 16:04   #36
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

At jeg hadde en flott og konstruktiv samtale med Aetat!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 16:05   #37
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

En flott og konstruktiv ______________ (sett inn det som passer) med Aetat?

  Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 16:06   #38
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

At jeg ble ferdig med et foredrag i dag - en halv time før planen. Men aller koseligst var det at mannen min sa at han ble rørt over at jeg klarte dette!

(Åååå, han skjønner hvor tungt dette ville ha vært for meg for få uker siden... )

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 16:08   #39
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

at en venn kom innom og masserte den vonde nakken og ryggen min


silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 17:05   #40
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

at storesøster lager middagen, og lillesøster 'hjelper til'!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 17:29   #41
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fikk skryt av frisøren min idag -ja, hun som snakker rett fra levra (og en gang kommenterte ketose-ånden min .. annen historie) - hun spurte "hva i allverden har du drivi med siden sist (2 mnd) - du har jo pinadø fått sexy spretten rumpe, stramme lår og flat mage - WOW !!". Og jeg smilte fornøyd (der jeg sto i mine nye lyse jeans og trang T-skjorte) - Pilates !! Hadde det komme fra hvem som helst andre hadde jeg ikke blitt SÅ glad, men som sagt - denne dama sier ALT rett ut - og da mener jeg ALT ! (Hun FIKK slengt på at nå var det bare armene igjen......men "jag hör inte" )

Spesielt glad ble jeg fordi jeg har liksom gått her og venta på resultat av treninga. I følge Pilates himself skulle vi etter:

10 ganger - føle forskjellen (yupp, det stemte)
20 ganger - se forskjellen (ja, JEG så det ja..)
30 ganger - andre se forskjellen. ENDELIG !!!

Vel jeg har trent 34 ganger nå (ikke medregnet dagens - har ikke kommet så langt) og trodde ikke at andre enn sambo ville se noe...... Det er herved bekreftet at Pilates hjelper og at Josef'en ikke juger !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 17:43   #42
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

(åhhh Nilles pilates entusiasme gir meg dårlig samvittighet )

Jeg ble glad for en rolig kjæreste-dag med vandring langs sjøen på sandstrand, koselig kjøretur og kafébesøk med mat & kaffe... alt sammen med verdens beste kjæreste

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 18:03   #43
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel

Jeg ble SÅ glad da jeg kom på skolen i dag og så at mitt navn IKKE sto på listen over de som har kommet opp til eksamen !!

Det betyr - SOMMERFERIE Jippi !!

__________________
Tingeling
-Medlem av Ren Mat Klubben-

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-05, 17:31   #44
anexiel
Gjest
 
Innlegg: n/a

hm. Att jeg fikk 600kr for å ha sotte mye barnevakt de siste ukene, og at jeg og lille "babyen" min hoppa 1.10 i dag! =D (er veldig stolt over att jeg fikk Tyra over en joker på 1.10, da hun er lita og blandig mellom to tunge arbeidshester)

  Svar med sitat
Gammel 18-06-05, 17:36   #45
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Gratulerer anexiel!

Jeg? Hmmm. Nye sykkelhansker! Jeg liker hansker, og disse er kule og blå, og da gjør det ingenting at jeg må ha hjelm på (kjøpte forresten en som får meg til å fnise - den har blinkende baklys) når jeg er ute og sykler. Så hva sier dere, knall rød neglelakk til blå hansker, eller må jeg ut og finne en blåfarge som matcher sykkelen?

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 20-06-05, 01:34   #46
tonekvam
Medlem
 
tonekvam sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bodø
Alder: 57
Innlegg: 103
tonekvam har en fantastisk aura rundt segtonekvam har en fantastisk aura rundt seg

Jeg er glad for at smboer`n ringte og sa at han kommer hjem en uke før tiden!!

__________________


tonekvam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, Atkins, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-05, 08:14   #47
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

At jeg kom på at jeg skal til kiropraktor i dag - og hele kroppen har slått seg vrang, så det trengs!

*krampe-positiv Fedonist*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-06-05, 09:04   #48
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

At jeg kom på at jeg skal til kiropraktor i dag - og hele kroppen har slått seg vrang, så det trengs!

*krampe-positiv Fedonist*

Auda! Håper kiropraktoren greier å "knyte deg opp"!

Ble glad da flere kollegaer kommenterte på tydelig vektnedgang på morgenen idag. Oppmuntrende start på uke

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 20-06-05, 22:42   #49
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg ble kjempeglad idag da jeg fikk lov til å "låne" barnebarnet mitt i helgen. Iallefall fredag og lørdag. Gjett om vi skal kose oss

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-06-05, 09:38   #50
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Vi har fått en kjempepositiv melding på jobben i dag; Ja, til utvikling av et prosjekt

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til kveldsmat i dag? mofe Frokost og kveldsmat 724 07-08-14 01:59
Hva har du gjort for miljøet i dag? mofe Generell diskusjon 21 31-03-05 09:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no