Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trondheim

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-03-11, 20:18   #101
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 36
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Trondheim

jeg har kjøpt fiberhusk på meny i trondheim mye billigere enn helsekost

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 17:10   #102
lilleluring
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
lilleluring er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Jeg er egentlig fra Nordland men bor i Trondheim ( har bodd her siden 2004). Både jeg og min samboer holder på med lavkarbo Jeg finner mange ting som er vaskelig å få tak i på Ultra på solsiden. Spesielt bakevarer og lignende. Ellers kjøper jeg basisvarer fra nærmeste og beste egentlig (type kjøtt og grønnsaker).

lilleluring er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo- utforsker mulighetene Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 04:09   #103
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Noen som har noen invandrerbutikker i Trondheim å anbefale? Jeg har virkelig ikke noe erfaring på området. Help?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 11:42   #104
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Trondheim

Hei, jeg har vært ute av forumet noen mnd... Så denne tråden idag! Jeg syns Trondheim har vært kjempevanskelig å handle i, hvis en ikke bor ved Ultra Solsiden. Fedon-brød er ikke vanlig i Rema-butikkene. Finner ikke sukkerfrie sjokolader i vanlige butikker. ICA Tempe bruker å ta inn en sjokolade uten tilsatt sukker. Den går ut på null tid, og så står det bare den tomme esken igjen. Samme med gresk yoghurt.

Selv om en butikk har godt utvalg i melkefritt og glutenfritt, så finnes det nesten ikke sukkerfrie varer. Lurer på om vi kan få en forandring slik at det blir flere butikker med lavkarbo og sukkerfrie produkter. Jeg har bare ikke mulighet for å dra på Solsiden... og Meny butikker synes jeg det blir mindre og mindre av.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 14:56   #105
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Hei, jeg har vært ute av forumet noen mnd... Så denne tråden idag! Jeg syns Trondheim har vært kjempevanskelig å handle i, hvis en ikke bor ved Ultra Solsiden. Fedon-brød er ikke vanlig i Rema-butikkene. Finner ikke sukkerfrie sjokolader i vanlige butikker. ICA Tempe bruker å ta inn en sjokolade uten tilsatt sukker. Den går ut på null tid, og så står det bare den tomme esken igjen. Samme med gresk yoghurt.

Selv om en butikk har godt utvalg i melkefritt og glutenfritt, så finnes det nesten ikke sukkerfrie varer. Lurer på om vi kan få en forandring slik at det blir flere butikker med lavkarbo og sukkerfrie produkter. Jeg har bare ikke mulighet for å dra på Solsiden... og Meny butikker synes jeg det blir mindre og mindre av.

Hvor er det du bor da, om jeg får spørre? Jeg har kjøpt sukkerfrie sjokolader på blant annet:

  • Rema 1000 på torget (Cloetta mørk sjokolade)
  • Coop Prix ved Samfundet (Cloetta melkesjokolade, Atkins bar(er))
  • Bunnprisen forbi Samfundet, retning Kroppan bru (Cloetta mørk sjokolade, Atkins bar(er))
  • Rema 1000 ved Munkegata - har ikke sjekket
  • Bunnprisen i Munkegata - ditto
  • Rema 1000 på Moholt (Cloetta melkesjokolade (om jeg husker riktig), Atkins Decadence barer)
Det er disse jeg kommer på nå, men Gresk yoghurt er litt mer vanskelig å få tak i...
  • Rema 1000 på torget: har ikke sjekket
  • Coop Prix ved Samfundet: nope, men det går vel an å be dem om å ta det inn
  • Bunnprisen forbi Samfundet, retning Kroppan bru: jepp
  • Rema 1000 ved Munkegata: har ikke sjekket
  • Bunnprisen i Munkegata: ditto
  • Rema 1000 på Moholt: nope, men der går det vel også an å be dem om å ta det inn
Om det er noen som lurer på om de har diverse ting på butikkene her så er det bare å spørre, for jeg har muligheten til å stikke innom hver av dem på følgende tider i løpet av uka:
  • Rema 1000 på torget: passerer hver dag på vei hjem fra skolen
  • Coop Prix ved Samfundet: ditto
  • Bunnprisen forbi Samfundet, retning Kroppan bru: mamma handler der nesten hver dag, så det er lett å bli med henne, og dessuten kan jeg bare ta bussen til holdeplassen rett ved etter skolen om nødvendig
  • Rema 1000 ved Munkegata: bussen stopper rett ved
  • Bunnprisen i Munkegata: ditto
  • Rema 1000 på Moholt: stikker innom der nesten hver morgen for å kjøpe frokost (som oftest Atkins Decadence bars )
Ample opportunity her, med andre ord!

__________________


Sist redigert av Julie : 27-03-11 kl 15:05.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 16:36   #106
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Noen som har noen invandrerbutikker i Trondheim å anbefale? Jeg har virkelig ikke noe erfaring på området. Help?

Hvis den fremdeles er der - så er det en liten fin en i olav tryggvasonsgata, dvs mellom munkegate og prinsensgate Asiatisk såvidt jeg husker. Rundt hjørnet for inngangen til tidligere sentralbadet )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 17:47   #107
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Trondheim

Heisan Julie
jeg har dårlig erfaring med Rema 1000 i Munkegata + Torget og Bunnpris i Dronningens gate. Det kan jo være at de er utsolgt akkurat før jeg kommer dit? Hvis de tar inn 1 pakke Cloetta og den går ut på noen dager, så skulle sjefene bestille mer, synes jeg.

Ellers er det butikker på Byåsen siden jeg bruker mest.

Jeg syns Life Torget har blitt bedre, jeg så de hadde fått inn Bakemiks (Dalblads bakepro) og de har mye annen protein for shakes og diverse tilsetninger. De har merket mer spørsmål etter lavkarbo produkter. Jeg er litt "egglei" nå, og tenker å bruke smoothie til frokost en stund.

Noen som vet hvordan Obs Lade og Obs City Syd ligger an? Det er helsekost forretninger på begge disse sentrene.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 17:53   #108
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Noen som vet hvordan Obs Lade og Obs City Syd ligger an? Det er helsekost forretninger på begge disse sentrene.

Jeg bruker de to på City Syd, synes de er bra jeg Men jeg har vel ikke så mye å sammenlikne med da. Det at det er TO inne på ett senter gjør vel sikkert at de konkurrerer litt, kanskje de har skjerpet seg pga det? Det har ihvertfall alltid vært trivelige folk på jobb når jeg har vært innom

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 19:58   #109
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trondheim

Jeg har vært på Meny på Solsiden i dag (Ultra er borte?), og fikk tak i Fiberhusk. De hadde også ketlysetablettene til ketolysekuren; samme pris som på nettbutikken - men en sparer 96,- i porto

  Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 20:32   #110
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Noen som veit om man får tak i sukkerfri gele i byen? Evt om det selges på storlien?

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 21:43   #111
Mariekjeks
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 11
Mariekjeks er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.

Noen som veit om man får tak i sukkerfri gele i byen? Evt om det selges på storlien?

Jeg har kjøpt Eldorado sukkerfri gele på Meny Solsiden

Mariekjeks er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 22:33   #112
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Av helsekostbutikker i Trondheim er det Naturli'vis-butikkene som har mest lavkarboting, syns jeg. Der får man Sukrin, både vanlig og melis, fiberhusk, JBKM, glutenmel, kokosmel (Aman Prana), mange typer frø, godteri fra Cavalier og DeBrons - og sikkert ting jeg har glemt. To av butikkene befinner seg utenfor Obs på Lade og City Syd.

Jeg har også lett mye etter sukkerfri sjokolade, men etter at Rema tok inn Cloetta er det blitt veldig lett. Ser ut som at alle Rema-butikkene har den ene eller den andre varianten (unntatt butikken ved Dragvoll). Jeg kjøper ofte på Torget, og de har ennå ikke vært tomme når jeg har vært innom.

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 11:55   #113
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Må bare sladdre litt.. Er det ikke det man har forum til?

Var på solsiden i går med samboer på shopping. Var ikke meninga at vi skulle bli så lenge, men etter litt trasking blei vi jo så klart sulten..
Dro på meny for å kjøpe noe enkelt i varmdisken, men denne var rimelig tom..
Gikk forbi kvikk, den lille matplassen utenfor meny, og så det sto low carb på en del av maten der..
Det fanga jo så klart interessen, så jeg begynte jo å spørre. Joda, her var det speltwrap de brukte. Sukker var det også i den.. Hvordan i alle dager kan dette være lavkarbo? Jeg sa jo som det var jeg, noe hun bak kassa virkelig ikke takla. Himla med øynene, var frekk og så på meg som om jeg skulle vært utenomjordisk! "Dette er lavkarbo for oss! Ikke bry deg"
Blei så satt ut av oppførselen hennes at jeg bare gikk.. Er det mulig..

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 13:15   #114
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.

Må bare sladdre litt.. Er det ikke det man har forum til?

Var på solsiden i går med samboer på shopping. Var ikke meninga at vi skulle bli så lenge, men etter litt trasking blei vi jo så klart sulten..
Dro på meny for å kjøpe noe enkelt i varmdisken, men denne var rimelig tom..
Gikk forbi kvikk, den lille matplassen utenfor meny, og så det sto low carb på en del av maten der..
Det fanga jo så klart interessen, så jeg begynte jo å spørre. Joda, her var det speltwrap de brukte. Sukker var det også i den.. Hvordan i alle dager kan dette være lavkarbo? Jeg sa jo som det var jeg, noe hun bak kassa virkelig ikke takla. Himla med øynene, var frekk og så på meg som om jeg skulle vært utenomjordisk! "Dette er lavkarbo for oss! Ikke bry deg"
Blei så satt ut av oppførselen hennes at jeg bare gikk.. Er det mulig..

Seriøst? Hahaha, du skulle sagt at du var inspektør fra Norges lavkarboforbund, og at du dessverre måtte rapportere inn kafeen for brudd på markedsføringsloven

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 22:58   #115
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Seriøst? Hahaha, du skulle sagt at du var inspektør fra Norges lavkarboforbund, og at du dessverre måtte rapportere inn kafeen for brudd på markedsføringsloven

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 00:14   #116
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Seriøst? Hahaha, du skulle sagt at du var inspektør fra Norges lavkarboforbund, og at du dessverre måtte rapportere inn kafeen for brudd på markedsføringsloven

Haha! Får dra den på evt neste sted..

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 03:13   #117
hotnspicy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 3
hotnspicy er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Noen som har noen invandrerbutikker i Trondheim å anbefale? Jeg har virkelig ikke noe erfaring på området. Help?

Har nettopp postet et innlegg om innvandrerbutikk i samme bygg som Dolly Dimples ved City Syd. Den heter Bamboo eller noe sånt. Kan absolutt anbefales.

hotnspicy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 02:04   #118
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Noen som veit hvordan utvalget er på sukkerfri godis på storlien?

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 12:33   #119
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trondheim

Hei til deg som spør om sukkerfri gele: bland 1 del fun light saft og 3 deler vann. Ha i gelatinplater (12 stk til 1 liter veske), eller en pose gelatinpulver (husker ikke mengden, men det står på pakken). Jeg bruker Wild Berries; den er best. Server med kremfløte uten sukker eller bare fløte. Nydelig og mye bedre enn Freiavarianten.

  Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 17:01   #120
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hei til deg som spør om sukkerfri gele: bland 1 del fun light saft og 3 deler vann. Ha i gelatinplater (12 stk til 1 liter veske), eller en pose gelatinpulver (husker ikke mengden, men det står på pakken). Jeg bruker Wild Berries; den er best. Server med kremfløte uten sukker eller bare fløte. Nydelig og mye bedre enn Freiavarianten.

Støtter denne! Favoritten min er dog granateple...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 19:37   #121
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Støtter denne! Favoritten min er dog granateple...

Da skal jeg prøve granateple neste gang!

  Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 20:12   #122
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Trondheim

Æ e også trønder. Ja, født og oppvokst i Trondheim og bor nå 2 mil nord for sentrum

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:05   #123
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Heihei lavkarbotrøndere! Hvordan går det? Er det noe liv i dere? Er det noen nye på forumet, og hva skjer i Trondheim på lavkarbofronten om dagen?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:38   #124
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 36
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Trondheim

Heihei!
Her blei masteroppgaven levert i går så er litt skuffa over at det er så dårlig vær nå når jeg endelig tar meg en dag fri! hehe...
Ellers er det jo 16.mai-kamp på lerkendal i kveld Gleder meg! Satser på bra trøkk i kjernen, jeg skal hvertfall gjøre mitt beste!
Ellers skal jeg gjøre byen uttrygg i kveld sammen med resten av klassen som har levert oppgava

Dette var ikke så mye lavkarborelatert da :P men tastaturet løpet litt løpsk i dag hehe...

Angående lavkarbo og spisesteder vil jeg anbefale bakgården bar og brasseri (eller hva det nå heter ) det ligger i kjøpmannsgata i nydelige lokaler, og de har helt fantastisk tapas og veeldig god peiling på vin

I morgen skal vi spise på Graffi, og der er det jo veldig masse snadder å velge i i "Grillfest"-retten for to personer

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:46   #125
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Høres deilig ut å ha levert masteren!! Gratulerer så mye Jeg har ikke startet på de 4 eksamenene mine ennå, så jeg synes været er HELT perfekt!!

Lurer litt på om jeg skal gjøre byen utrygg i kveld jeg også? Vi får se hva som skjer

Bakgården ja, har hørt om det, men aldri vært der, så det må jeg prøve! Graffi er jo en klassiker! Namnam grillfest

Nyt friheten knh!!

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Innvandrerbutikker i Trondheim? knh Spørsmål og svar 26 02-04-11 03:08
Ketolysepølser i Trondheim?? FrøkenG Ketolysekuren 5 04-12-08 17:52
Trondheim?! Amica Generell diskusjon 11 29-03-05 22:44
Trondheim!!! magdalena Generell diskusjon 13 25-07-04 13:34
Prosjekt i Trondheim Albertine PCOS og karbohydratkontroll 14 24-05-04 19:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no