Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-11, 18:07   #10876
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Kokosolje!
Elsker extra virgin i supper og gryter (men jeg liker altså kokossmaken veldig godt)

Jeg er litt redd for kokossmak i denne suppa, altså. Det er liksom buljong og rotgrønnsaker (kålrot, sellerirot, løk og jordskokk), men jeg har uansett helt oppi en gigantslump med olivenolje, og suppa smaker herlig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 21-10-11, 18:10   #10877
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på å ta med meg toåringen til frisøren i morgen. Mulleten hennes begynner å ta helt av her. Tar alle frisører imot så små?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 21-10-11, 18:24   #10878
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har enda ikke møtt noen som ikke gjør det! Men kan være lurt å bestille time, så du får den meste erfarne frisøren. Er ikke lett å få disse små til å sitte stille, men noen er helt rå til å fange oppmerksomheten deres lenge nok!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 21-10-11, 18:25   #10879
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tenkte dra dit jeg vet de har drop in, men sikkert greit å bestille sånn at noen drevne får gjort det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 21-10-11, 18:27   #10880
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tenkte dra dit jeg vet de har drop in, men sikkert greit å bestille sånn at noen drevne får gjort det.

Hvis det er den plassen i frdrikstad er vel de kjent for totalkaos på lørdager? kanskje ikke beste miljøet for første klipp på barn? Vet noen blir veldig skremt av saksa, eller stresset av mye folk rundt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-10-11, 18:31   #10881
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tenkte dra dit jeg vet de har drop in, men sikkert greit å bestille sånn at noen drevne får gjort det.

Send pappan du! Skulderen din skal ikke holde fast en rebelsk 2- åring!

Vært der, gjort det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 21-10-11, 18:34   #10882
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, han må jo gjøre alt han, så Måtte nok ha trådt til her også.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 21-10-11, 20:11   #10883
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg irriterer meg grønn av en sang som spilles for tiden. Den er bare fryktelig stygg, og ensformig, og jeg forstår ikke hva dama synger ! . Så om noen kan oversette følgende, så kanskje jeg får med meg hele innholdet hehe.

La gente esta muy loca,
Viva la fiesta, viva la noche
Viva los DJ's

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 21-10-11, 20:15   #10884
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg irriterer meg grønn av en sang som spilles for tiden. Den er bare fryktelig stygg, og ensformig, og jeg forstår ikke hva dama synger ! . Så om noen kan oversette følgende, så kanskje jeg får med meg hele innholdet hehe.

La gente esta muy loca,
Viva la fiesta, viva la noche
Viva los DJ's

I følge google translate, med litt hjelp fra meg og min knappe parlørspansk:

"Folk er veldig gale
Festen er i live, natten er i live
Live-DJs"

Høres dypt ut.

-

Jeg kan ellers fortelle at knekkebrødene mine ble HELT perfekte! Herregud, så godt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 21-10-11, 20:17   #10885
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg irriterer meg grønn av en sang som spilles for tiden. Den er bare fryktelig stygg, og ensformig, og jeg forstår ikke hva dama synger ! . Så om noen kan oversette følgende, så kanskje jeg får med meg hele innholdet hehe.

La gente esta muy loca,
Viva la fiesta, viva la noche
Viva los DJ's

Folk er veldig gale,
leve festen, leve natten
leve DJene

??? eller noe sånt???

Google - oversetter var nesten ening med meg i hvert fall!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 22-10-11, 00:18   #10886
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

takk for hjelpen :-)
wow, skal si det er en dyp tekst .....

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 22-10-11, 14:06   #10887
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg prøver å finne sånne bittesmå former til issjokolade. Lurte litt på om det kanskje var like greit å bestille dem på f.eks. eBay, men hva pokker heter formene på engelsk?

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 22-10-11, 14:19   #10888
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har kjøpt mine på ultra, ca 25 kr for 20 stk eller så.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-10-11, 14:30   #10889
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Jeg prøver å finne sånne bittesmå former til issjokolade. Lurte litt på om det kanskje var like greit å bestille dem på f.eks. eBay, men hva pokker heter formene på engelsk?

"Mould" evt. "mold"?

Slike: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=...d=p3286.c0.m19 ?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 22-10-11, 14:37   #10890
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har kjøpt mine på ultra, ca 25 kr for 20 stk eller så.

Nærmeste Ultra-butikk er halvannen time unna. Det hender jeg drar til Småsenteret i Sandvika på barselstreff, men har ingen umiddelbare planer om å dra dit.

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

"Mould" evt. "mold"?

Slike: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=...d=p3286.c0.m19 ?

Tenkte mer på slike jeg:




Har forresten prøvd Spar (den eneste dagligvarebutikken i nærheten her med nogenlunde greit utvalg), Nille og Europris.

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 22-10-11, 14:47   #10891
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Nærmeste Ultra-butikk er halvannen time unna. Det hender jeg drar til Småsenteret i Sandvika på barselstreff, men har ingen umiddelbare planer om å dra dit.



Tenkte mer på slike jeg:




Har forresten prøvd Spar (den eneste dagligvarebutikken i nærheten her med nogenlunde greit utvalg), Nille og Europris.


Slike da: http://www.ebay.com/sch/?_kw=foil%20...&_stpos=&gbr=1 ?

Her er i alle fall mini-versjonene: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=....c0.m270.l1313

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 22-10-11, 14:49   #10892
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg googlet det, og noen mener mega har. Mener du sa du bodde i gran kommune i en annen tråd? I såfall er vel nærmeste på Jevnaker...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-10-11, 15:03   #10893
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eller prøv Cacas (søte små hjerteformer! ). Litt dyr frakt kanskje ... noen butikker har Cacas-ting. Det står oversikt på siden.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 22-10-11, 15:09   #10894
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jernia selger mye fra Cacas

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 22-10-11, 15:18   #10895
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Her er i alle fall mini-versjonene: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=....c0.m270.l1313

Der var de ja!

Mega-butikken på Jevnaker har jeg faktisk aldri vært i Kjørte forbi hver dag når jeg jobbet i Hønefoss, men skulle jeg ha noe "ekstra" da dro jeg alltid bort på den store Meny-butikken på Eikeli.

Tror jeg handler på eBay jeg, mye enklere å bestille på nett enn å løpe rundt i butikker. Latskapen lenge leve!

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 22-10-11, 15:40   #10896
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man ha høyt stoffskifte og likevel legge på seg lett?
Jeg leser på symptomene mye som stemmer på sambo, men definitivt ikke det med vekttap.
Hva bør man spessiffikt få undersøkt hos lege?

Evt noe annet som kan gi overdreven svetting, særlig nattestid, tretthet, hodepine om morgenen o.l?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-10-11, 16:02   #10897
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kan man ha høyt stoffskifte og likevel legge på seg lett?
Jeg leser på symptomene mye som stemmer på sambo, men definitivt ikke det med vekttap.
Hva bør man spessiffikt få undersøkt hos lege?

Evt noe annet som kan gi overdreven svetting, særlig nattestid, tretthet, hodepine om morgenen o.l?

Jeg har en venninne med høyt stoffskifte og hun veier ca 100 kg og er 1,56 høy... Også er hun ganske aktiv og har et såkalt "normalt" kosthold.
Så da går det vel an

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 22-10-11, 16:09   #10898
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kjærsten kjøpte B12 i flytende form i Sverige. Det står at man skal helle i seg ei teskje, holde væsken i munnen i 30 sekunder også svelge. Hvorfor?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 22-10-11, 16:13   #10899
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kjærsten kjøpte B12 i flytende form i Sverige. Det står at man skal helle i seg ei teskje, holde væsken i munnen i 30 sekunder også svelge. Hvorfor?

Kanskje heipådu med sin ernæringsbakgrunn kan svare på dette?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 22-10-11, 16:17   #10900
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje jeg kan prøve å google også. Må tenke på det. Denne tråden er min google-free sone

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no