Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-11, 15:02   #11476
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det lurte eg også på med Miloflaska. Fann den att nokre veker seinare, den stod i trappa, bak ei jakke som hang på gelenderet!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-11-11, 15:25   #11477
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Det lurte eg også på med Miloflaska. Fann den att nokre veker seinare, den stod i trappa, bak ei jakke som hang på gelenderet!

Ok, da går jeg ut i gangen og sjekker trapp opp og trapp ned

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 26-11-11, 16:39   #11478
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

...hvor flasken min med salmiakk er. Så den i går, og i dag er den søkk borte Mulig en sak for Ola Thune det her........

Jeg lette etter Ajaxen her forleden. Endte opp med å kjøpe ny og da jeg hentet vaskebøtte, hva fant jeg vel under kluten som hang til tørk sånn over bøtta, liksom?
Seff Ajaxen og den var jo seff nesten full også!

Jaja, nå har jeg en egen flaske Ajax i underetasjen. Er jo kjekt å slippe å bære den opp og ned, liksom!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 26-11-11, 16:47   #11479
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som er interessert i å kjøpe noen togbilletter fra oslo til Gøteborg T/R som jeg ikke får brukt? 2x Avreise lørdag 03.12 klokken 0900 i Gøteborg 12:52. Retur Mandag 05.12 klokken 1742 i Oslo 2145.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-11-11, 00:40   #11480
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg lette etter Ajaxen her forleden. Endte opp med å kjøpe ny og da jeg hentet vaskebøtte, hva fant jeg vel under kluten som hang til tørk sånn over bøtta, liksom?
Seff Ajaxen og den var jo seff nesten full også!

Jaja, nå har jeg en egen flaske Ajax i underetasjen. Er jo kjekt å slippe å bære den opp og ned, liksom!

Nå har den kommet til rette gitt Tror du ikke gubben skulle pusse bilruter, og hadde sett at jeg pleier å bruke en skvett salmiakk i vannet. Så - det skulle han også, og dermed ble den stående i garasjen. Selvfølgelig det naturligste stedet i verden å lete på

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-11-11, 00:42   #11481
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Det lurte eg også på med Miloflaska. Fann den att nokre veker seinare, den stod i trappa, bak ei jakke som hang på gelenderet!

Milo'n min står på en hylle på vaskerommet. Det eneste som blir borte fra det rommet er sokker. De forsvinner i vaskemaskinen, og seff bare en fra hvert par.
Så.... nå lurer jeg på hvor alle de single sokkene tar veien

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-11-11, 05:05   #11482
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Milo'n min står på en hylle på vaskerommet. Det eneste som blir borte fra det rommet er sokker. De forsvinner i vaskemaskinen, og seff bare en fra hvert par.
Så.... nå lurer jeg på hvor alle de single sokkene tar veien

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 27-11-11, 09:33   #11483
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg viste det, jeg viste det. Jeg har et dyr på vaskerommet, og nå vet jeg jammen hvordan det ser ut også.
He, he. Den var fiiin

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-11-11, 12:54   #11484
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor mye melis, kakao og vann skal jeg bruke til en lys sjokoladeglasur på en langpannekake? Vanlig melis altså, ikke sukrinmelis.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 27-11-11, 21:21   #11485
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har handler julegaver til guttene mine fra denne nettbutikken: https://www.coolshop.com/no/ for litt over 1000 kr. Må si jeg ble litt forbauset over brevet fra Posten der de mener jeg skal fortolle disse varene forde de er sendt fra Danmark...På fremsiden av nettbutikken står det at "alle priser er i norske kroner og inkludert toll og moms".....
Da er vel ikke dette mitt problem ???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 27-11-11, 21:28   #11486
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Hvor mye melis, kakao og vann skal jeg bruke til en lys sjokoladeglasur på en langpannekake? Vanlig melis altså, ikke sukrinmelis.

Jeg bruker denne oppskrifta til langpannekake ( jævla god )
100g smelta smør
300g melis
3 ss sterk kaffe
2ss kakao
2ts vaniljesukker

Røres sammen og smøres utover.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 27-11-11, 21:44   #11487
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg har handler julegaver til guttene mine fra denne nettbutikken: https://www.coolshop.com/no/ for litt over 1000 kr. Må si jeg ble litt forbauset over brevet fra Posten der de mener jeg skal fortolle disse varene forde de er sendt fra Danmark...På fremsiden av nettbutikken står det at "alle priser er i norske kroner og inkludert toll og moms".....
Da er vel ikke dette mitt problem ???

Ingen tvil om at markedsføringen på nettsiden er villedende. Varene sendes fra Danmark, ergo må du som kjøper dekke norsk moms. Selskapet er NUF (datterselskap av et dansk selskap) og er registert i det norske momsregisteret, så jeg stusser jo litt på forretningsmetodene her

KGH Økonomi AS er selskapets representant i Norge, du kan jo evnt ta en telefon dit?

Brønnøysundregistrene

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 28-11-11, 08:05   #11488
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

.. om det finns stavmikser som går på batterier ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-11-11, 08:10   #11489
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

.. om det finns stavmikser som går på batterier ?

Mener jeg har sett en med ladestassjon, i hvert fall! Og en på batteri!
Jada!
Se på denne!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-11-11, 08:15   #11490
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Mener jeg har sett en med ladestassjon, i hvert fall! Og en på batteri!
Jada!
Se på denne!

Ooo du store *Løper og kjøper*
Tusen takk Kitt, det var supert

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-11-11, 09:59   #11491
Kine87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 41
Kine87 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om det er noen av dere som vet hvem av medlemene her inne på lavkarbo.no som maler/tegner? Var innom en profil for litt siden som hadde mange fine bilder, men nå finner jeg henne ikke igjen Tror hun het Ida?

Evnt. om dere har tips til andre sider med malerier? Jeg ser etter julegave til mor

__________________





Kine87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 28-11-11, 10:34   #11492
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kine87, her.

Jeg lurer på om det er noen av dere som vet hvem av medlemene her inne på lavkarbo.no som maler/tegner? Var innom en profil for litt siden som hadde mange fine bilder, men nå finner jeg henne ikke igjen Tror hun het Ida?

Evnt. om dere har tips til andre sider med malerier? Jeg ser etter julegave til mor

Du kan jo se i medlemslisten på de som heter noe med Ida om du finner henne igjen?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 28-11-11, 10:44   #11493
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kine87, her.

Jeg lurer på om det er noen av dere som vet hvem av medlemene her inne på lavkarbo.no som maler/tegner? Var innom en profil for litt siden som hadde mange fine bilder, men nå finner jeg henne ikke igjen Tror hun het Ida?

Evnt. om dere har tips til andre sider med malerier? Jeg ser etter julegave til mor

kan det være hun som står bak denne bloggen? http://idavaag.blogg.no/meg.html jeg mener jeg fant den her inne for lenge siden iallfall.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 28-11-11, 10:45   #11494
Kine87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 41
Kine87 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det var det! Tusen takk!

__________________





Kine87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 28-11-11, 11:37   #11495
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det normalt å bli sååååå sliten av å gå hjemme med en baby? Og i såfall, hvorfor i all verden utsetter folk seg for det gang på gang?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-11-11, 11:40   #11496
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det normalt å bli sååååå sliten av å gå hjemme med en baby? Og i såfall, hvorfor i all verden utsetter folk seg for det gang på gang?

Jepp. Spesielt om man må opp med puppen flere ganger om natten og ikke klarer å slappe av når den lille sover om dagen - om den lille sover om dagen.

Men vi glemmer fort. Veldig fort.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 28-11-11, 11:47   #11497
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jepp. Spesielt om man må opp med puppen flere ganger om natten og ikke klarer å slappe av når den lille sover om dagen - om den lille sover om dagen.

Men vi glemmer fort. Veldig fort.

Han sover hele natta for det meste nå, men mor er ikke like flink til å komme seg i seng når hun endelig har litt fritid.
Sovinga på dagen gjør han helst unna på tur, så ikke så enkelt å slappe av da. Selv om frisk luft hjelper da. Hjelper ikke at det er tenner på gang heller...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-11-11, 12:13   #11498
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har tips for hva man kan gi til en mann i julegave?
Eller i f.eks julestrømpe?

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 28-11-11, 12:18   #11499
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Noen som har tips for hva man kan gi til en mann i julegave?
Eller i f.eks julestrømpe?

Cd, film, bok (enten en krim om han liker det, eller en faktabok om noe han er interessert i), abonnement på blad, tøffe sko, stilig klesplagg... Godt å drikke, fin konfekt...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 28-11-11, 12:29   #11500
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Eller i f.eks julestrømpe?

Pondus julehefte! Det er et must her i huset

I julegave skal sambo få en time hos en gammeldags barberer. Han har ønsket å gå til det lenge, men tar seg aldri tid.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no