Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-07-11, 08:10   #26
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Lavkarbo torget
Eies og drives av:
Liv Lysgaard
Børskådå 9
4316 Sandnes
Mobil: 46822925
Email: liv.lysgaard@gmail.com
Org.nr: 993145092 mva

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:54   #27
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Livlys, her.

Alynna: Jeg tror lavkarbo-folket kan finne mange ferdige produkter, bakemikser, du etterlyser her:

Trenger ikke norske nettbutikker som handler mat forholde seg til norske regler for matomsetning? Jeg var inne og så på noen av produktene, og der var hele beskrivelsen på engelsk og på noen var det ingen liste over hva slags ingredienser produktet inneholdt. Jeg trodde man måtte merke mat som omsettes i Norge med liste over ingredienser på norsk og fordeling av næringsstoffer, også på norsk.

Jeg skjønner jo at man ikke kan forlange det av en utenlandsk nettside, men fra en norsk nettbutikk vil ikke jeg handle når beskrivelsen av varen ikke er på norsk. Det må da være toppen av latskap fra eieren av nettbutikken... Jeg har hatt nettbutikk selv og oversatte/lagde egne beskrivelser for de varene jeg solgte.

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min


Sist redigert av Georgine : 06-07-11 kl 16:43. Årsak: Sletting av link i quote
aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 11:25   #28
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

altså - hva lever gjærsoppen av?

Gjærsoppen spalter karbohydrater og omdanner dem til alkohol. I denne prosessen dannes det gasser som får deigen til å heve dersom den er seig og tett nok.

I denne deigen er det lite karbohydrater, men nok til at gjærsoppen har noe å jobbe med. Den inneholder også gluten som øker heveegenskapene.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 13:21   #29
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Trenger ikke norske nettbutikker som handler mat forholde seg til norske regler for matomsetning? Jeg var inne og så på noen av produktene, og der var hele beskrivelsen på engelsk og på noen var det ingen liste over hva slags ingredienser produktet inneholdt. Jeg trodde man måtte merke mat som omsettes i Norge med liste over ingredienser på norsk og fordeling av næringsstoffer, også på norsk.

Jeg skjønner jo at man ikke kan forlange det av en utenlandsk nettside, men fra en norsk nettbutikk vil ikke jeg handle når beskrivelsen av varen ikke er på norsk. Det må da være toppen av latskap fra eieren av nettbutikken... Jeg har hatt nettbutikk selv og oversatte/lagde egne beskrivelser for de varene jeg solgte.

Vi (altså Lavkarbohuset) sjekket med Mattilslyn og et par andre steder før vi startet opp, og her er loven og regelverket 100% klart. Alle næringsmidler som omsettes i Norge skal være merket på norsk eller et språk som ligner norsk.

Fra Lovdata: FOR 1993-12-21 nr 1385: Forskrift om merking mv av næringsmidler

§ 6. Språk Merkingen skal være på norsk eller et språk som i stavemåten ligner norsk. Kravet til språk kan fravikes dersom brukeren på andre måter er sikret den informasjon som kreves.

Men uansett om det så hadde vært frivillig å merke på norsk så ville vi ha merket alle produkter av respekt for våre kunder. Det skulle da bare mangle.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 15:21   #30
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Har veldig lyst til å prøve, men ble litt usikker om det er noe for meg som går på ketolyse kur etter å ha lest det med gjærsopp?

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 16:19   #31
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Hei!
Har akkurat spist pizza med denne bunnen. Jeg ser det er mye diskusjon rundt denne lenger opp i tråden, men jeg må bare si at den var kjempegod, fast og fin bunn selv om jeg dro den veldig tynt ut på bakepapiret med en slikkepott.

For meg er pris litt underordnet når det er noe jeg bruker så sjeldent, så nå kan jeg ihvertfall ha pizza av og til!
Den kan kjøpes også på noen helsekostbutikker i Oslo, min er fra Stovner!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 20:39   #32
pillann
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 19
pillann er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Hei. Ser pastaen inneholder 9 g karbo pr. 100 gram. Sikkert dumt spørsmål men er dette per 100 gr. tørr pasta eller kokt?

pillann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 20:41   #33
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av pillann, her.

Hei. Ser pastaen inneholder 9 g karbo pr. 100 gram. Sikkert dumt spørsmål men er dette per 100 gr. tørr pasta eller kokt?

Når det gjelder pastaen er det 9 gram pr 100 gram tørr vare.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 20:55   #34
pillann
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 19
pillann er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Når det gjelder pastaen er det 9 gram pr 100 gram tørr vare.

Takk for svar
Ville vært litt dumt å koke 100g tørr pasta om det hadde vært omvendt Derfor jeg spurte..

pillann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:33   #35
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av pillann, her.

Takk for svar
Ville vært litt dumt å koke 100g tørr pasta om det hadde vært omvendt Derfor jeg spurte..

Jeg beregner forøvrig 50 gram til hver som skal ha, det holder i massevis for de aller fleste.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:28   #36
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Skal den være sånn klissete? Deigen altså? Minnet mer om...ehh...tja, dere har sett krumkakerøre ikke sant? Sånn ble deigen min. Den står til heving nå så dere får høre når jeg har spist

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:58   #37
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Ja, den er klissete når du brer den utover ja.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 14:45   #38
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Den var helt fantastisk god!!!!!

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 16:35   #39
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Okei, her er min mening om bunnen:

At det står på pakken "kan inneholde spor av soya" får meg til å steile litt. Jeg er ikke soyaens største fan, og da jeg tømte posen med miksen i bollen og så at den ser ut som soyamel så ble jeg ikke helt overfornøyd.

Når jeg blanda miksen med vann og gjær ble jeg faktisk overraska over hvor klissete blandinga ble og vurderte nesten å ha mer glutenmel i den for å få den til å bli deig.

Deigen skal legges tynt på en bakeplate med bakepapir på. Jeg la deigklumpen på ett bakepapir og la ett annet bakepapir over for å kjevle den ut og får den jevn. Skal du gjøre dette vil jeg anbefale å ha litt olje på bakepapiret først så slipper du at deigen sitter fast i kjevlearket. Liker du tynn bunn så pass på å kjevle den tynn, ettersom deigen faktisk hever seg betraktelig. Jeg kunne sikkert fått dobbel så stor pizza om jeg kjevla min tynnere.

Ha tomatsaus og fyll på med en gang før man setter pizzaen til heving står det i oppskrifta. Jeg vet ikke helt, men jeg følte at denne bunnen kanskje burde vært stekt i 10 minutter eller noe før man hadde fyll på. Tomatsausen trakk ned i bunnen min og det tror jeg man unngår med å pre-steke bunnen litt først.

Jeg mener også at det skal være mulig å kunne ha urter og kanskje ost i denne bunnen for å få mer smak i den. Selve smaken i bunnen er helt okei. Pizzabunner pleier jo ikke å smake så forferdelig mye og det gjør heller ikke denne. Den blir sprø får normal bunn-konsistens.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 17:44   #40
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Okei, her er min mening om bunnen:

At det står på pakken "kan inneholde spor av soya" får meg til å steile litt. Jeg er ikke soyaens største fan, og da jeg tømte posen med miksen i bollen og så at den ser ut som soyamel så ble jeg ikke helt overfornøyd.

Brant avgårde en mail til produsenten med spørmål om dette jeg, og grunnen til at det står på den måten er at det produseres soyaprodukter i de samme lokalene som denne miksen produseres. Derfor er produsenten i Tyskland faktisk lovpålagt å merke pakken på denne måten. Det samme gjelder dersom det produseres produkter som inneholder nøtter osv. Rett og slett for å gjøre de med hyperallergi opperksom på dette.

Men produsenten garanterer at det IKKE finnes soya i oppskriften, så det er snakk om milligram dersom det skulle være noe i den.

Jon

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 14:25   #41
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Vet noen hvor mange gram denne pizzabunnen er på?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 19:58   #42
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Vet noen hvor mange gram denne pizzabunnen er på?

Ferdig pizzabunn er på ca 275-300 gram.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 23:17   #43
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Ferdig pizzabunn er på ca 275-300 gram.

Takk Tenkte det var greit å vite, så jeg veit hvor mye pizza jeg kan hive i meg

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 23:31   #44
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Takk Tenkte det var greit å vite, så jeg veit hvor mye pizza jeg kan hive i meg

Vel, 1 sånn pizza med litt godt med fyll på holder faktisk til meg, broderen og samboeren hans. Den er ganske mektig.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 14:01   #45
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Vel, 1 sånn pizza med litt godt med fyll på holder faktisk til meg, broderen og samboeren hans. Den er ganske mektig.

Jeg har oppdaget at det meste jeg har spist siden jeg begynte med dette er mye mektigere enn det jeg spiste før. Sitter og ser på restene og tenker "orker jeg ikke mer?" T.o.m gubben, som er skikkelig storspiser må gi tapt. Så da kan jeg hvertfall kose meg med pizzaen da

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 23:20   #46
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Da kommer endelig anbefalingen fra meg. Jeg har fått teste brødmiks og pizzabunnmiks, og er strålende fornøyd med begge deler.

Mannen min smakte på pizzaen, og sa at den hadde absolutt ingen bismak. Han er ingen lavkarber, og er nokså skeptisk mot alt som ikke er "vanlig". Men denne ble altså godkjent.

Miksen var grei, bare putte i en bolle og ha i litt vann, tok i litt olje også. Den ble veldig deigete, så jeg var skeptisk da jeg skulle smøre det utover, tenkte at jeg får vel ikke smurt noe tomatsaus på dette? Men det var ikke noe problem, deigen ble fast og gav ikke etter. Tok på pålegg, kunne godt hatt mye mer enn det jeg tok, for bunnen tåler mye. Kjempegod pizza, litt krydret deilig smak på bunnen.

Tok og varmet den opp i mikroen dagen etterpå, hadde litt rester, tok på litt blåmuggost, og det gjør seg virkelig på pizza. Namnam!Jeg gjorde det enkelt, bare tomatpure, ost og skinke, hadde ikke så mye for hånden akkurat da. Ellers ville jeg nok laget et fyll med kjøttdeig, tomatpure, løk, sopp, krydder og hatt på, og så ost over og kanskje tomat der igjen.

Og brødet..det var også overraskende bra! Veldig enkelt å bare slenge oppi en bolle, blande med vann og sette til heving. Jeg hadde forresten i 50 g malte solsikkekjerner etter anbefaling. Den ble STOR under heving, minst dobbelt så stor. Jeg hevet den over ovnen mens den ble varmet opp. Og under steking ble den enda større. Stekte den angitt tid, og da syns jeg den hadde blitt enda større. Det ble et STORT brød, jeg var nødt til å dele det opp i flere biter og fryse ned. Hadde jeg brukt brødformer, måtte jeg ha brukt to. Og det smakte godt! Litt lik smak som pizzaen, men ikke fullt så intens smak, og det var bra. Jeg er veldig fornøyd med produktene, anbefaler dem og setter stor pris på at jeg fikk teste dem.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 23:32   #47
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.


Forøvrig: Er det noen produkter dere ønsker at vi skal ha i butikken er vi åpne for forslag.

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge

Hei Jon!
Ettersom du skrev dette, så må jeg bare spørre deg. Finnes det noen pizzabunner eller andre bakevarianter av ulike sorter uten nøtter? Jeg er ekstrem allergiker og kan derfor ikke spise mandelmel.

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 23:49   #48
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

Hei Jon!
Ettersom du skrev dette, så må jeg bare spørre deg. Finnes det noen pizzabunner eller andre bakevarianter av ulike sorter uten nøtter? Jeg er ekstrem allergiker og kan derfor ikke spise mandelmel.

Hei

Ikke som vi har funnet enda, men vi jobber hver dag med å lete frem nye produkter, så hvem vet, plutselig finner vi noe.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 23:53   #49
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Hei

Ikke som vi har funnet enda, men vi jobber hver dag med å lete frem nye produkter, så hvem vet, plutselig finner vi noe.

Takk for raskt svar! Jeg skal følge med videre, og leve i håpet - samtidig som jeg prøver å bake mine egne, men foreløbig ikke funnet noe jeg kan bruke som erstatning.

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 16:33   #50
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Jeg har forsøkt både pizzabunnen og den ene brødtypen (uten gresskarkjerner), og er begeistret for begge produktene Kjapt og enkelt å lage, og bra resultat.

Jeg ønsker meg finmalt KOKOSMEL i nettbutikken

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken badevekt kan anbefales? Katteeier Ketolysekuren 6 01-02-10 20:43
Må bare anbefales!! Eva Andre bøker 5 04-01-08 09:10
Hva anbefales av lavkarbobøker..? Fjonken Bøker om ernæring og helse 10 10-07-07 12:16
Hvilken bok anbefales? Titti Dr Lindbergs 3 04-01-07 21:08
Ny Tv-serie! Anbefales.. Fridolina Generell diskusjon 35 27-09-06 23:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no