Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lavkarbopikene (erfaringer?)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-09, 22:08   #1
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Lavkarbopikene (erfaringer?)

På min andre start på ketolyse lurer jeg på om jeg skal investere i litt stæsj fra lavkarbopikene, bl.a mama lupes lefser og kanskje noen dressinger og godis til lørdagene, er det noen som har gode/dårlige erfaringer med hvilket som helst produkt fra lavkarbo? Tenkte å kjøpe en del derfra, siden jeg er "vegeterianer" og dermed ikke har så variert kost er det litt kos å kunne variere med litt dressing her og litt skumgummigodis på lørdag f.eks?

Setter pris på ALL feedback

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 22:38   #2
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: Lavkarbopikene

fant ikke lefsene der inne hos dem jeg....

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 08:12   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopikene

De får inn lefsene denne uken, tror jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 00:47   #4
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Lavkarbopikene

Jeg har bare gode erfaringer med lavkarbopikene.no, og har bestilt masse derfra. Syns det er fint at det finnes en norsk nettbutikk som har det jeg trenger. Elsker tortillasene fra Mama Lupe's!

Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 01:06   #5
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbopikene

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De får inn lefsene denne uken, tror jeg.

Lefsene er utsolgt igjen Gikk fort gitt

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 01:59   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopikene

Ja, de hadde nok ikke regnet med DEN responsen. :knegg: Men de bestiller nok mye mer denne gangen. Jeg må snart ta en ny bestilling selv. Må vente til de får dem inn igjen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 03:04   #7
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbopikene

Vil ta en måneds tid sa dem...

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 12:17   #8
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbopikene

oi hihi bra at jeg bestilte dem da. Jeg har bestilt:
Thousand Island dressing, fruit bite eple og kanel, sukkerfrie tropiske frukter (godis), mørk sukkerfri sjokolade (godis), sukrin, bringebærgele, sjokoladesirup, mama lupes, kjeks- pizza- og soft knecks.

Jeg må bare ha litt godis til lørdagene, så jeg ikke sprekker, vet med sikkerhet at jeg sprekker om jeg ikke har noe på lur til lørdag. La det heller bare ligge om jeg ikke kjenner at jeg MÅ ha noe godt..

Er det noen som har noe erfaringer med noe annet enn mama lupes av disse tingene? Vil bare ha mye som jeg kan starte med ellers går jeg i stå. blir veldig fort lei egg, har en lei tendens av å tenke på hvor egg kommer fra og hva det kunne blitt på en måte.

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 15:44   #9
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Lavkarbopikene

Jeg kjøper alltid pizzaknecksene, syns de er geniale. Og brødmixen er også veldig god.

Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 16:44   #10
Lissy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Skedsmo
Alder: 46
Innlegg: 33
Lissy er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbopikene

Opprinnelig lagt inn av Omelett, her.

Jeg kjøper alltid pizzaknecksene, syns de er geniale. Og brødmixen er også veldig god.


Mandel grøten og konfektene er veldig gode:-)

Lissy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 17:00   #11
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Hvordan smaker i grunnen mandelgrøten? Er det slik baby-grøt aktig? Jeg elsker baby-grøt.... *hi hi*

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 17:43   #12
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

IKKE kjøp pastaen.....den var IKKE god! Smakte gummi og kjetting eller no
Jeg kjøpte spaghetti på Life på Nordbysenteret i Sverige, DEN var kjempegod, så jeg trodde den fra Lavkarbopikene ville være likedan. Det var den ikke, sukk.

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:08   #13
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Mama Lupes tortillas er kjempegode, og holdbare! :-)

Browniemixen var god.

Brødet synes jeg var grusomt! Første skive var god, men dagen etter smakte det forferdelig gammelt av brødet.. :-/

Tousand Island dressingen er grusom.....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:15   #14
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

huff var dressingen grusom altså? jaja, jeg får teste da. For å si det sånn: favorittretten min er pasta og amerikansk blanding (frosne grønnsaker - erter, gulrot og mais) blandet i hvitsaus med massemasse salt og pepper. NEMLIG! og det er ikke sunt! Men det er det beste jeg vet!

Ja, hvordan er mandelgrøten? Jeg er veldig gla i risengrynsgrøt og rømmegrøt, tror ikke jeg har smakt noe annen grøt før.. vært kult om den var god, mer variasjon

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 23:10   #15
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Mine personlige anbefalinger er å holde seg unna alle disse erstatningssakene. Bedre å finne alternativer
Jeg har lest på innholdsfortegnelsen på en del av det, og gudene skal vite hva ting inneholder. Ikke naturlige ting i vertfall

Peanøttsmør f.eks:

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

har du sett på hva det virkelig inneholder ?



Dette er etellerannet med peanøttsmak. Svært lite peanøtter i det ja. Hadde det vært peanøtter i hadde det nok vært mer karber.. Her i landet hadde det ikke vært lov å kalle det peanøttsmør med denne innholdsfortegnelsen. Det er det som er problemet med alle importvarene, de er som regel tilsatt saker og ting....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 23:18   #16
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Opprinnelig lagt inn av elian, her.


Brødet synes jeg var grusomt! Første skive var god, men dagen etter smakte det forferdelig gammelt av brødet.. :-/

Hvordan oppbevarte du brødet da? Jeg oppbevarer det slik det beskrives på nettsiden, og syns det holder lenge uten å miste den gode smaken og konsistensen.

Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 23:20   #17
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Opprinnelig lagt inn av matitt, her.

IKKE kjøp pastaen.....den var IKKE god! Smakte gummi og kjetting eller no
Jeg kjøpte spaghetti på Life på Nordbysenteret i Sverige, DEN var kjempegod, så jeg trodde den fra Lavkarbopikene ville være likedan. Det var den ikke, sukk.

Jeg syns pastaen er god jeg.

Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 23:33   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Jeg synes det er litt tragisk å si at man ikke skal kjøpe ditt og datt ut fra sin egen smak. Ei jeg kjenner liker ikke tortillasene. Hadde jeg hørt på henne hadde jeg aldri kjøpt dem. Vel, jeg ELSKER dem.

Man kan selvsagt si at man ikke er så glad i det selv, men husk at alle har forskjellig smak. Jeg har faktisk bare hørt skryt om pastaen til lavkarbopikene, selv om det selvsagt alltid finnes noen som ikke liker det, som med alt annet.

Jeg er så glad det endelig finnes en NORSK nettbutikk som selger lavkarbo-varer, at jeg kjenner jeg blir litt halvirritert når det snakkes nedsettende om dem. Jeg mener selvsagt ikke at man skal konsekvent holde kjeft om dårlige erfaringer eller ikke få si sin mening, men jeg synes nesten det er blitt en trend her inne om å disse den nettbutikken. Hele tiden er det en masse sutring. Dyr frakt, dyrt ditt og datt, spis heller ekte mat og i det hele tatt. Markedet for lavkarbo-erstatninger ER der, og da synes i hvertfall jeg det er helt fantastisk supert at det finnes et tilbud i Norge.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 23:39   #19
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er så glad det endelig finnes en NORSK nettbutikk som selger lavkarbo-varer, at jeg kjenner jeg blir litt halvirritert når det snakkes nedsettende om dem. Jeg mener selvsagt ikke at man skal konsekvent holde kjeft om dårlige erfaringer eller ikke få si sin mening, men jeg synes nesten det er blitt en trend her inne om å disse den nettbutikken. Hele tiden er det en masse sutring. Dyr frakt, dyrt ditt og datt, spis heller ekte mat og i det hele tatt. Markedet for lavkarbo-erstatninger ER der, og da synes i hvertfall jeg det er helt fantastisk supert at det finnes et tilbud i Norge.

Veldig enig i dette! Jeg skulle bare ønske at butikkene også skjønte dette. All ære til lavkarbopikene altså, men det hadde vært flott om man kunne handlet lavkarboprodukter i butikken også. Hvertfall i de større byene burde det være mulig at litt "velassorterte" butikker tok inn denne typen varer. Jeg bare lurer på om det er fordi de ikke vet at det finnes et marked der ute, eller om det er sånn at markedet faktisk ikke er stort nok

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 05:32   #20
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

"Man kan selvsagt si at man ikke er så glad i det selv, men husk at alle har forskjellig smak. Jeg har faktisk bare hørt skryt om pastaen til lavkarbopikene, selv om det selvsagt alltid finnes noen som ikke liker det, som med alt annet. "

Ok, Ok, Iset, keep your hat on! Ville bare si ifra, så får folk bestemme selv. Synes selv at det er kjedelig å bruke penger på noe som måtte gå rett i søpla!

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 09:16   #21
Lissy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Skedsmo
Alder: 46
Innlegg: 33
Lissy er på en erverdig vei
Smile

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hvordan smaker i grunnen mandelgrøten? Er det slik baby-grøt aktig? Jeg elsker baby-grøt.... *hi hi*


Mandelgrøten smaker nøtter og kanel.
Den er nok litt sånn baby grøt aktig ja..
Jeg synes det er godt med litt kremfløte over også jeg da:-)

Lissy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 09:29   #22
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Jaja.. dette er vel kanskje som å tenne på en dynamitt dette her da... Men jeg synes det er fryktelig dyrt! 69,- for en pk lefser eller pasta..?? Ble litt skuffet jeg da.. Lurer nesten på om det likevel blir billigere å bestille fra Netrition, hvis man skal ha litt mer kvanta. Får ganske mye pasta, lefser og pita for 200,- selv om frakt da kommer i tillegg.

Selvfølgelig skulle jeg også ønske å støtte opp om lavkarbopikene, et norskt tilbud er kjempe flott. Men det bør lønne seg..

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:39   #23
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Jeg synes ikke de er dyre, koster de ikke stort sett det samme i alle nordiske nettbutikker? I USA er det jo selvsagt billigere siden nettbutikkene slipper å importere dem. De skal jo liksom tjene på dette også, og det koster jo flesk å drive en nettbutikk, med import, søknader, pakking, sending, ja i det hele tatt. De engelske og amerikanske nettbutikkene jeg har sett blir jo ikke akkurat billigere, med porto og toll. Og jo flere som bestiller, jo mer lønnsom blir jo nettbutikken og da kan de ha tilbud osv.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:54   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Opprinnelig lagt inn av Ella-A, her.

huff var dressingen grusom altså?

Prøv å mix en ss dressing med litt naturell youghurt, rømme eller kesam. Ofte har lett/lavkarbo ting litt skarp eller fake smak som det tar brodden av, samt det blir mye drøyere.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 13:03   #25
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)

Takk for tipset Carisma, skal løpe å se i postkassen om pakken er kommet, skal nemlig en tur på postkontoret og å handle nå før jeg drar på jobb.

Takk for alle meninger og synspunkt, jeg er ikke så kresen på pasta at jeg har sikkert kommet til å likt den uansett. Skjønner hva du mener Iset, det er kjempebra å støtte norsk nettbutikk, derfor jeg kjøpte akkurat der. De er veldig hjelpsomme også, jeg fikk noe feil med betalinga og de tok kontakt med VISA og skaffet meg pengene tilbake før jeg hadde blunka, så det er også noe å ta med i beregninga

Takk for alle synspunkt på alle ting, alle kan jo ikke like alt Det er definitivt jeg et levende bevis på, som "vegeterianer" (spiser kjøttdeig men ikke noe annet kjøtt, derfor er jeg bare "vegeterianer" og ikke vanlig vegeterianer - enklere å forklare det sånn) har jeg alikevel klart å komme meg noen steder med ketolyse, selv om vegeterianere ikke anbefales å gå på ketolyse

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Knecks fra lavkarbopikene Elephanta Spørsmål og svar 2 08-01-09 16:44
Lavkarbopikene søt uten sukker Lavkarbo generelt 7 12-06-08 22:50
Lavkarbopikene solsikke Ketolysekuren 13 25-05-08 19:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no