Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Fløtemangel!

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-11, 22:32   #26
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Damn. Er det dyrt?

Aner ikke, fikk mitt i julegave

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 22:38   #27
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Fløtemangel!

500 kr var mye for en dag med krumkaker. Jeg får heller ta en tur på bakeren og se om de har noen der. Beklager avsporingen!

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 22:40   #28
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fløtemangel!

Eg hamstrar fløyte eg. Da bi det ihvertfall jul her i gården. 10 boksar i dag og kanskje 10 boksar til på mandag?

Nokon som vet om det er mogleg å frysa ned fløyte?

  Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 22:42   #29
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Eg hamstrar fløyte eg. Da bi det ihvertfall jul her i gården. 10 boksar i dag og kanskje 10 boksar til på mandag?

Nokon som vet om det er mogleg å frysa ned fløyte?

Nå må du slutte med den hamstringa di!!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:08   #30
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Krumkaker! Jummi! Må man ha eget jern til det?

Haha, kødder du??!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:11   #31
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Haha, kødder du??!

Ja, tror hun kødda

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:13   #32
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Haha, kødder du??!

Kanskje man kan steike de i panna og spikke ut mønsteret?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:18   #33
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kanskje man kan steike de i panna og spikke ut mønsteret?

Hadde blitt dårlig med krumkaker da, tror jeg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:23   #34
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fløtemangel!

Dette blir off topic, men har en veldig bra vits angående krumkaker...

"Jeg og kameraten var på bedriftsbesøk på ei fiskeskøyte. Under omvisningsturen med styrmannen gikk vi forbi byssa og der stod en sliten, bleikfeit kokk og rullet kjøttkakene på sin velbehårete brystkasse. Æsj, så jævlig kvalmt sa kameraten! Hahaha, sa styrmannen, det der er ikkeno`da sku du sett`n når`n lage krumkak du! Vi lo ikke......

Moralen? Tja, du trenger egentlig ikke et eget krumkakejern nei, men kun rekti motivasjon...hahaha.

  Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:24   #35
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Dette blir off topic, men har en veldig bra vits angående krumkaker...

"Jeg og kameraten var på bedriftsbesøk på ei fiskeskøyte. Under omvisningsturen med strymannen gikk vi forbi byssa og der stod en sliten, bleikfeit kokk og rullet kjøttkakene på sin velbehårete brystkasse. Æsj, så jævlig kvalmt sa kameraten! Hahaha, sa styrmannen, det der er ikkeno`da sku du sett`n når`n lage krumkak du! Vi lo ikke......

Moralen? Tja, du trenger egentlig ikke et eget krumkakejern nei, men kun rekti motivasjon...hahaha.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:25   #36
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Fløtemangel!

Nei, jeg kødda ikke. Har aldri bakt krumkaker, men regna nesten med det. Godt dere har noe å le av da

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:27   #37
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Nei, jeg kødda ikke. Har aldri bakt krumkaker, men regna nesten med det. Godt dere har noe å le av da

I så tilfelle skal jeg være snill og si at ja, du trenger jern, nei du trenger ikke sånn der krumkakerulle helt nødvendig:P

Er forøvrig ett sabla stress og tålmodighetsprøve å steke krumkaker og man bør nesten være alene første gangen man gjør det. Og man bør ha nok ingredienser til mer røre/deig siden man kommer til å ødelegge 80% av kakene :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:27   #38
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Dette blir off topic, men har en veldig bra vits angående krumkaker...

"Jeg og kameraten var på bedriftsbesøk på ei fiskeskøyte. Under omvisningsturen med strymannen gikk vi forbi byssa og der stod en sliten, bleikfeit kokk og rullet kjøttkakene på sin velbehårete brystkasse. Æsj, så jævlig kvalmt sa kameraten! Hahaha, sa styrmannen, det der er ikkeno`da sku du sett`n når`n lage krumkak du! Vi lo ikke......

Moralen? Tja, du trenger egentlig ikke et eget krumkakejern nei, men kun rekti motivasjon...hahaha.

De må jo steikes i jern før du ruller dem på "pinnen"

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 23:30   #39
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

I så tilfelle skal jeg være snill og si at ja, du trenger jern, nei du trenger ikke sånn der krumkakerulle helt nødvendig:P

Er forøvrig ett sabla stress og tålmodighetsprøve å steke krumkaker og man bør nesten være alene første gangen man gjør det. Og man bør ha nok ingredienser til mer røre/deig siden man kommer til å ødelegge 80% av kakene :P


Høres ut som det blir bakern ja. Tror neppe jeg orker så mye pes for noen stakkars kaker

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 03:12   #40
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Fløtemangel!

Mamma lager verdens beste krumkaker. Jeg kan til og med avsløre hemmeligheten hennes. Hun tilsetter et par ss konjakk :-) Det blir nydelig (er ikke egentlig veldig begeistret for konjakk, men det er godt i krumkaker).

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 10:36   #41
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Krumkaker har aldri helt vært min greie... Mammas fløtestrull derimot.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 12:11   #42
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Er forøvrig ett sabla stress og tålmodighetsprøve å steke krumkaker og man bør nesten være alene første gangen man gjør det. Og man bør ha nok ingredienser til mer røre/deig siden man kommer til å ødelegge 80% av kakene :P

Vi synes det er veldig greit å være to, en som steker og en som ruller.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 12:27   #43
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Fløtemangel!

Jeg vil absolutt anbefale en sånn pinne MED klype til krumkaker. Bruk elektrisk jern og still med "smedfingre" så er det bare litt trening. Jeg ødelegger vel ca. en 2-3 hver gang og tror ikke det var så ille i begynnelsen heller.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 12:30   #44
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Jeg vil absolutt anbefale en sånn pinne MED klype til krumkaker. Bruk elektrisk jern og still med "smedfingre" så er det bare litt trening. Jeg ødelegger vel ca. en 2-3 hver gang og tror ikke det var så ille i begynnelsen heller.

Jeg bruker bomullshansker (apoteket) når jeg steker strull og kromkaker, så slipper jeg og svi henda

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 12:34   #45
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Eg hamstrar fløyte eg. Da bi det ihvertfall jul her i gården. 10 boksar i dag og kanskje 10 boksar til på mandag?

Nokon som vet om det er mogleg å frysa ned fløyte?

Det er sånt det blir fløtemangel av. Hvis alle hadde kjøpt bare det de hadde bruk for hadde det neppe vært noen mangel.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 12:37   #46
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er sånt det blir fløtemangel av. Hvis alle hadde kjøpt bare det de hadde bruk for hadde det neppe vært noen mangel.

Eg treng jo smør, og eg treng mange liter fløyte for å kinna smør...

  Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 12:49   #47
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Vi får fint tak i fløte, så det blir nok multekrem på oss i år også. Multekrem er den ultimate juledesserten synes jeg, bør helst være krumkaker til..

Enig! Myrgullet er jo liksom litt eksklusivt. Og det går fint an å lavkarbofisere den. Nå har nesten hele famen lagt om til lavkarbo, så jeg tror jeg skal være trygg for usukra multe i år!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 20:19   #48
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Enig! Myrgullet er jo liksom litt eksklusivt. Og det går fint an å lavkarbofisere den. Nå har nesten hele famen lagt om til lavkarbo, så jeg tror jeg skal være trygg for usukra multe i år!

Molter er nydelig! Moltekrem med krumkaket er snaddergodt. Vi er så heldig at vi har rettigheter på store flotte myrer så det blir fin fangst hvert år. Jeg fikk derfor hakeslipp da jeg så at de skulle ha ca 100 kr for to dl molter på Spar!

Apropos krem, kanskje trollkrem bør få sin lavkarboseanse?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 00:18   #49
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.


Apropos krem, kanskje trollkrem bør få sin lavkarboseanse?

Ah, ja det er så godt!!! Men jeg sliter med å finne søtning som er akseptabel for min gane.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 08:29   #50
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Fløtemangel!

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Jeg er kanskje litt sær, men jeg har aldri skjønt hvorfor man skal spise riskrem på julaften! Syns ikke det er noe festdessert, og etter en mektig middag er riskrem det siste jeg har lyst på. Jeg foretrekker heller litt fruktsalat eller sitronfromasj, sistnevnte er min favoritt-juledessert etter at jeg begynte på lavkarbo.

Vet ikke om Tine har litt for mye fløte de ønsker å bli kvitt, regner med at dagens melding får alle til å strømme til kjølediskene og tømme dem for fløte. Folk har en tendens til å få panikk (jfr den såkalte smørkrisa). Typisk media å velge k-overskrifter for å overdrive (f.eks. krig, krise, katastrofe), når det ikke er noe(n) som skal "slaktes" (hjelpe meg for et mediesamfunn vi lever i!).

Det handler om tradisjon. Jeg vokste opp med riskrem til dessert julaften og det har jeg fortsatt med som voksen. Dessuten synes jeg det er godt også.
Ingen julaften uten riskrem

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no