Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-10, 17:26   #26
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Snakka akkurat med mamma. Ho ville veldig gjerne og snakka om at ho hadde hotelltilbud gjennom Coop. Men ho måtte sjekke med pappa først. For det kunne hende de hadde julebord den helga. Jeg krysser fingrer, armer, bein og øyne! Ser du har et lite dilemma viss du må bo på hostel. Jeg krysser alt for at du får plass hos svigerinne eller finner plass i herberget

Vi har også sånn der Coop-greier. Hadde vært deilig med ei helg på hotell. Jeg elsker å sove på hotell. Da kan jeg nemlig rote og så må noen andre rydde

Men vi får se, vi er ikke så rike, så selv om det er billig gjennom Coop så blir det fort dyrt for oss. Vi tenkte også å kjøre ned. Det er like dyrt/billig, spørs hvordan man ser det, som tog. Det er hakket gøyere å kjøre synes jeg da

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 17:43   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Hele Oslo?

Neida, det var bare det at var så innmarri mye bråk om kvelden og natta. Vi uskyldige jenter fra bibelbeltet på vestlandet vet du, vi er ikke vandt med slikt bråk på natta. Da har vi nemlig lært at vi skal sove
Det virka veldig som om mange av de jentene som stod utfor var horer, men altså, jeg var aldri nede å spurte så det kan jeg ikke si for sikkert at dem faktisk var.

Åh, hehe. Det er jo sånn der folk bor tett på hverandre . Man lærer å leve med det. Jeg er selv fra svarteste bygda, og har bodd i Oslo så lenge, at jeg fortsatt er amazed over hvor mørkt og stille det kan være her i verden.
Med mindre dere sov sør for Karl Johan, så tviler jeg på at det var horer.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 17:50   #28
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, hehe. Det er jo sånn der folk bor tett på hverandre . Man lærer å leve med det. Jeg er selv fra svarteste bygda, og har bodd i Oslo så lenge, at jeg fortsatt er amazed over hvor mørkt og stille det kan være her i verden.
Med mindre dere sov sør for Karl Johan, så tviler jeg på at det var horer.

Det var en liten dose av "tull" i svaret jeg gav deg altså..håper du skjønte det? Jeg er f.eks ikke oppdratt "kristent" til tross for hvor jeg kommer ifra

Vi sov sør for Karl Johan faktisk, men jeg tror nok ikke det var horer, det var bare folk som var ute på faenskap midt på natta. Hihi, jeg hadde ei venninne med meg til Oslo, hun var på backpacking. Amerikaner. Vi skulle bare ta en snarvei og endte midt oppi et slagsmål der borte hvor det deles ut sprøyter og slikt (aner ikke om det er flere steder i Oslo?) og stakkars jenta fikk jo helt panikk. Vi fikk ringt politiet og slik da(trodde seriøst de skulle drepe han fyren de banka..de hadde dratt han ut av rullestolen og greier) før vi tuslet avgårde mot Operaen..der ble hun vitne til noen narkomane som sov på en måte under brua da.

Hun er fra USA og reiste alene i over 3 måneder i Europa, 19 år gammel, men livredd for Oslo

Men dette var vel litt vel off topic eller hva?

...jeg skal tusle avgårde, slå av litt datamaskiner og låse biblioteket for i kveld, ha en fin tirsdag (det er jo Grey's på tv!)

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:10   #29
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Stor lavkarbo/lchf konferanse i oslo 13. Og 14. November

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Vi har også sånn der Coop-greier. Hadde vært deilig med ei helg på hotell. Jeg elsker å sove på hotell. Da kan jeg nemlig rote og så må noen andre rydde

Men vi får se, vi er ikke så rike, så selv om det er billig gjennom Coop så blir det fort dyrt for oss. Vi tenkte også å kjøre ned. Det er like dyrt/billig, spørs hvordan man ser det, som tog. Det er hakket gøyere å kjøre synes jeg da

Hihihi. Ja, det er vel det beste med å bo på hotell Syns det er luksus. Er ikke akkurat rik selv. Sånn er det å være student. Men det blir en koselig helg. Jeg håper virkelig ikke pappa skal ha julebord. Da må jeg jo dra alene. Det er skummelt Jeg får bare bli litt sånn her: så går det sikkert bra å møte mange nye forumfolk på julebord

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 23:25   #30
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Ånei! Ikke legg julebordet da også da Jeg har nettopp lovet meg bort som hundepasser den helga....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 02:32   #31
GoHealthy
Nytt Medlem
 
GoHealthy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 4
GoHealthy er på en erverdig vei

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Hva er aldersgrensen? er 93 model, jeg! ;(

GoHealthy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 13:46   #32
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ånei! Ikke legg julebordet da også da Jeg har nettopp lovet meg bort som hundepasser den helga....

Ta med bikkja


(Og jeg håper at julebordet blir da, hvis ikke kan ikke jeg være med)

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 13:47   #33
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Opprinnelig lagt inn av GoHealthy, her.

Hva er aldersgrensen? er 93 model, jeg! ;(

Det er vel ikke noen aldersgrense på det ene eller det andre? Ikke som jeg har fått med meg iallefall.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 11:24   #34
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg
Red face

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Dette skulle jeg gjerne vært med på, men skal på festival den helga. Hvis det er årlig lavkarbokonferanse på den tida blir det en evig konflikt, for jeg er alltid på festival den helga midt i november. Synd!

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 12:30   #35
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Mail er sendt til adressen oppgitt. Hurra.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 20:19   #36
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Nå er det også at bekreftet av biolog Iver Mysterud vil forelese på lørdag - han er kjempeflink på menneskets evolusjon! Mer informasjon kommer snart - mvh Jan

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 09:43   #37
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Gleder meg :-D

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 11:14   #38
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Nå er jeg og min mamma påmeldt! Gleder oss til en lavkarboweekend i Oslo! Blir det julebord, eller?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 19:51   #39
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Nå er jeg og min mamma påmeldt! Gleder oss til en lavkarboweekend i Oslo! Blir det julebord, eller?

Hadde vært morsomt iallefall.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 13:46   #40
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Dytter litt på denne, og ber dere som har etterlyst julebord om å ta en titt her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37623

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 13:26   #41
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Opprinnelig lagt inn av GoHealthy, her.

Hva er aldersgrensen? er 93 model, jeg! ;(

Det er ingen aldersgrense!

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 13:35   #42
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Da er programmet mer eller mindre helt klart

LØRDAG -

10-12: Annika Dahlqvist/Maria Höglund: Matlaging i praksis/helsefordeler med lavkarbo
13-14: Iver Mysterud, biolog: Mennesket og evolusjonen - hva er vi tilpasset å spise?
14-15: Siv Hauge, ernæringsterapeut - Ernæringsterapi i ditt hjem - hvordan jobbe i dybden med en hel familie.
16-17: LCHF i Sverige - hva er skjedd de siste årene? v/Annika Dahlqvist
17-18: Fedon Lindberg: Det mulige vs. det optimale - Hvorfor spise lavkarbo ved diabetes, behov for individualisert oppfølgning.

Søndag
10-12: Thuy Dalen: Kinesisk medisin og kosthold
13-14: 4M-Klinikken v/Kaja Askevold
14-15: Andreas Eenfeldt: Matrevolusjonen
16-17: Lars-Erik Litsfeldt: Medisinfri diabetiker i 7 år
17-18: Dag Viljen Poleszynski: Genetisk tilpasset lavkarbo

Påmelding til andreas@lillemaane.no - kr 600 for begge dager - kr 400 for én dag.

Kaffe og te er inkludert hele dagen.

Onsdag 10. november har vi også et mini arrangement på Tanum Bokhandel, Karl Johan kl 17.00 - Torsdag 11. november på Norli Sandvika Storsenter (nye delen) kl 17-18.


VELKOMMEN!!

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 00:16   #43
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Kan dere som drar på konferansen gi meg et sammendrag etterpå? Jeg får ikke råd til å dra allikevel

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 15:06   #44
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Vi skal lage en video som blir lagt ut på hjemmesiden vår. Beste hilsen Jan

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 16:01   #45
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Opprinnelig lagt inn av janmesi, her.

Vi skal lage en video som blir lagt ut på hjemmesiden vår. Beste hilsen Jan



(blir det foredrag neste år også? Da SKAL jeg iallefall delta...)

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 12:58   #46
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

EN LITEN OPPDATERING -

ARRANGEMENTET PÅ TANUM KARL JOHAN, ONSDAG KL. 17.00

PÅ NORLI NYE SANDVIKA STORSENTER, TORSDAG KL. 18.00



Velkommen! mvh Jan M

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:06   #47
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Dæven, jeg har glemt å melde meg på!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 18:09   #48
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Er det noen som skal på konferansen i helgen? Jeg tenkte jeg skulle prøve å ta turen innom på søndag.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 18:28   #49
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Er det noen som skal på konferansen i helgen? Jeg tenkte jeg skulle prøve å ta turen innom på søndag.

Jeg skal, både lørdag og søndag. Kommer kanskje litt senere på søndagen da

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 18:48   #50
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Så fint! Jeg kommer nok bort til deg for å hilse på.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
dahlqvist, kostholdsseminar, lavkarbo, lchf, lille måne


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
LCHF-konferanse i Stockholm 3. oktober Veggpryd Lavkarbo generelt 0 29-07-09 18:21
LCHF-konferanse i Stockholm Veggpryd Lavkarbo generelt 0 19-11-08 18:50
Inspirerende konferanse i Oslo grete Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 25-06-07 15:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no