Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Høykarbo, noen som har erfaring?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-11, 23:28   #26
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Det dagsmåltidet jeg presiserte? ja det blir over 3000 kalorier
de 4 første måltidene er 29xx tror jeg. Da regnte jeg med 15 dadler det ene måltidet.

Jeg grovregnet jeg - og kom til ca 2300 kalorier på menyen du la fram, og da har jeg tatt i litt på mengdene...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:33   #27
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Jeg fatter ikke hvorfor du tror vi er interessert i det her på dette forumet? LAVKARBOFORUM? Er du her for å frelse oss eller? Finn deg et høykarboforum eller noe sånt..... :/

Det blir som å gå inn i ei kristen kirke og få dem til å bli muslimer.. doh.

Vi som er her er mer enn fornøyde nok med våre valg, uten at duster som deg kommer og skal "redde" oss

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:44   #28
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Et ensidig kost vil gi mangelsykdommer uansett hvilken kostholdsretning du velger... håper du er under nær oppfølging av lege med blodprøver.

I tillegg blir menyen du la ut såvidt over 2000 kalorier (og da har jeg tatt i litt), så hvordan du klarer og trene hardt på den kosten forekommer meg som merkelig.

Brukt Cron-O-Meter så ser du at det jeg jeg foreskrev er 3000 kalorier.
Jeg spiser minst 3000 kalorier, noenganger 5000 om jeg trener masse. Varierer helt

http://spaz.ca/cronometer/

Kanon program, kan bruke det til deres kost også. Gratis og helt supert

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:45   #29
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg grovregnet jeg - og kom til ca 2300 kalorier på menyen du la fram, og da har jeg tatt i litt på mengdene...

http://spaz.ca/cronometer/

bruk det å regn så ser du

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:46   #30
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg fatter ikke hvorfor du tror vi er interessert i det her på dette forumet? LAVKARBOFORUM? Er du her for å frelse oss eller? Finn deg et høykarboforum eller noe sånt..... :/

Det blir som å gå inn i ei kristen kirke og få dem til å bli muslimer.. doh.

Vi som er her er mer enn fornøyde nok med våre valg, uten at duster som deg kommer og skal "redde" oss

Jeg var her lenge på dette forumet uten å være helt fornøyd. Jeg trengte mer hjelp. Jeg tror ytterst få her inne er kvitt alle problemene sine, jeg sier heller ikke at lavkarbo er dårlig eller noen skal slutte med det. Jeg vil bare at alle skal få en ny definisjon av høykarbo eller mye karbo. En annen enn den som blir malt av lavkarbo frontere.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:47   #31
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Og du tror ikke vi har evner nok til å google eller lete etter andre forum om det er noe vi lurer på altså??

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:47   #32
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Et ensidig kost vil gi mangelsykdommer uansett hvilken kostholdsretning du velger... håper du er under nær oppfølging av lege med blodprøver.

I tillegg blir menyen du la ut såvidt over 2000 kalorier (og da har jeg tatt i litt), så hvordan du klarer og trene hardt på den kosten forekommer meg som merkelig.

Jeg får mer vitaminer og næringsstoffer enn jeg noengang har fått. Brukt programmet jeg anbefalte så får du detaljer over alt. Jeg spiser masse grønnt i salaten som har det meste jeg ikke får av frukt. Spinat osv.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:50   #33
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Jeg får mer vitaminer og næringsstoffer enn jeg noengang har fått. Brukt programmet jeg anbefalte så får du detaljer over alt. Jeg spiser masse grønnt i salaten som har det meste jeg ikke får av frukt. Spinat osv.

Med mindre du spiser noe fett sammen med frukten din så får du ikke i deg så mye vitaminer og næringsstoffer som du tror da det meste av vitaminer i frukt og grønt er fettløselig.


Edit: Hvorfor gidder jeg egentlig? Håpløs sak.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:51   #34
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Kan du fortelle meg hva det er jeg går glipp av som ikke spiser loff, sukker, pasta og ris og sånt??

:>

Kan ikke skjønne at rent kjøtt og grønnsaker kan være så skadelig?

Kroppen min har aldri hatt det bedre enn nå. gått ned 30 kg. Alle leververdier og blodprøver er bedre, og huden min har det supert.

Eneste jeg har oppdaget er at jeg mister litt hår, og det er fordi jeg slanker meg, ikke fordi det er lavkarbo... Har aldri spist så mye grønnsaker som jeg spiser nå,

Jeg har null søtsug, jeg sover bedre, jeg er ikke oppblåst, jeg er kvitt hudsykdommer, jeg har ingen hodepine.. Need I say more? HVORFOR SKAL JEG BYTTE??

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:51   #35
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Med mindre du spiser noe fett sammen med frukten din så får du ikke i deg så mye vitaminer og næringsstoffer som du tror da det meste av vitaminer i frukt og grønt er fettløselig.


Edit: Hvorfor gidder jeg egentlig? Håpløs sak.

For all del. Dine synspunkter er basert på en annen enten lavkarbo eller annen boks syn. Jeg kan ikke svare for det, jeg vet at folk som har spist som dette i 5-35+ år og som har regelmessige blodprøver har supert på alt.
max 10% av kalorier fra fett. Det gir rom for noe, noe nøtter, avocado etc. Men ikke mer enn 10% av kaloriene til sammen med det andre


Sist redigert av dydde : 24-05-11 kl 23:59.
dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:55   #36
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Vennen din?? Ærlig talt..

Ikke snakk til meg som om jeg er en 3-åring da

Du vil opplyse? Du tror ikke vi som er her klarer å opplyse om ting og tang, eller at folk klarer å google seg til ting selv? Makan så evneveik du tror vi er her inne da..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:55   #37
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Kan du fortelle meg hva det er jeg går glipp av som ikke spiser loff, sukker, pasta og ris og sånt??

:>

Kan ikke skjønne at rent kjøtt og grønnsaker kan være så skadelig?

Kroppen min har aldri hatt det bedre enn nå. gått ned 30 kg. Alle leververdier og blodprøver er bedre, og huden min har det supert.

Eneste jeg har oppdaget er at jeg mister litt hår, og det er fordi jeg slanker meg, ikke fordi det er lavkarbo... Har aldri spist så mye grønnsaker som jeg spiser nå,

Jeg har null søtsug, jeg sover bedre, jeg er ikke oppblåst, jeg er kvitt hudsykdommer, jeg har ingen hodepine.. Need I say more? HVORFOR SKAL JEG BYTTE??


Først må du lese posten min pga jeg sier at du IKKE SKAL spise dette. Brun ris er bra ikke det andre. Fullkorns pasta er ok men ikke optimalt pga det er som regel aldri 100% fullkorn. Har jeg sagt at grønnsaker er dårlig? vær så snill å les hva jeg skriver før du spør spørsmål
VENNEN MIN, DU SKAL IKKE BYTTE DA. Hør på hva jeg sier, jeg vil ikke at noen skal bytte. Jeg vil bare opplyse og kanskej de som sliter på lavkarbo kan ha nytte av dette slik jeg gjorde.
Det synes jeg alle folk fortjener


Sist redigert av dydde : 25-05-11 kl 00:17.
dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:56   #38
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Vennen din?? Ærlig talt..

Ikke snakk til meg som om jeg er en 3-åring da

Du vil opplyse? Du tror ikke vi som er her klarer å opplyse om ting og tang, eller at folk klarer å google seg til ting selv? Makan så evneveik du tror vi er her inne da..

Ok, hvorfor kommer dette som er ULTRASJÅKK for alle da? himler med øynene og aldri hørt på maken til kosthold. Tydligvis ikke brukt google bra da.
Vel du svarer jo som en 3 åring når du ikke har fått med deg at jeg ikke vil noen skal bytte, spesilt de som trives og har det bra.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:58   #39
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Det du kommer med er jo ikke normalt i det hele tatt..... Da er det bedre å spise grete roede enn det der du kommer med..

Klart det er et sjokk det du kommer med, for du er jo riv ruskende gal jo

Og vi som er her inne, og er fornøyd trenger vel ikke google etter andre måter å spise på?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:01   #40
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg fatter ikke hvorfor du tror vi er interessert i det her på dette forumet? LAVKARBOFORUM? Er du her for å frelse oss eller? Finn deg et høykarboforum eller noe sånt..... :/

Det blir som å gå inn i ei kristen kirke og få dem til å bli muslimer.. doh.

Vi som er her er mer enn fornøyde nok med våre valg, uten at duster som deg kommer og skal "redde" oss

Kan du si at 100% av folka her inne er super fornøyde og ikke sliter med noe med tanke på lavkarbo? hvor lenge har de gått på lavkarbo?
Som sagt jeg var her inne en god stund og holdt på lavkarbo i 4 år, hadde det aldri bra men fortsatte pga det var alltid noe å sette fingern på fra forskjellige lavkarbo folk så jeg måtte prøve alt som skulle rette opp feilen. Tilslutt måtte jeg gi opp å søke helt på nytt.
Når jeg var her inne og gikk på lavkarbo visste jeg ikke om noen som hadde kurert diabetes, asthma, allergi, kreft osv. på høykarbo. Kanskje jeg levde i min egen lavkarbo boble, men kanskje gjør noen det her inne også da synes jeg de fortjener en sjangse å høre på dette så de slipper å møte veggen så mange ganger som jeg gjorde

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:04   #41
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

hvorfor holde på i 4 år med noe som du mener ikke funker? Jeg har vært på kurs med Kenn som du snakket om, og jeg er meget fornøyd i alle fall

Det er mange her inne som har holdt på lenger enn deg og som har det meget bra.

å legge om kosten er uansett vanskelig samme hvilken retning man velger. det å gå bort i fra det lette og enkle som man er vant til er et stort steg uansett. En kan ikke tro det er superlett å legge om kosten uansett hva man gjør. En må ville og orke å gjøre en innsats for å få det til!

Det er en grunn til at det er så mange overvektige der ute...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:05   #42
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Det du kommer med er jo ikke normalt i det hele tatt..... Da er det bedre å spise grete roede enn det der du kommer med..

Klart det er et sjokk det du kommer med, for du er jo riv ruskende gal jo

Og vi som er her inne, og er fornøyd trenger vel ikke google etter andre måter å spise på?

Vel det fynker som bare juling for meg og 1000 andre.
Har grete roede kurert kreft, diabetes, asthma, allergi osv. ? hvis ja, da synes jeg det er verdt å prøve.
Lavkarbo og kosthold generelt er ikke bare om vekt, det er om velvære å helse OG vekt. Det er en hel pakke. Finnes mange syke måter å gå ned i vekt på.
Nei ikke google etter andre måter å spise på om dere er fornøyde, det er det jeg sier. Men mange her inne sliter kanskje og i stedenfor å få svaret ok du må øke fløte mengden eller fett kilden osv. så kan det være godt å høre om andre ting.
Jeg nekter å tro at alle her inne har det perfekt. Dette er et forum for å hjelpe folk, folk som nettop har startet eller har lyst til å starte osv. Dette handler om sammarbeid.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:08   #43
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Det er et lavkarboforum, og ikke noe mer enn det

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:09   #44
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

hvorfor holde på i 4 år med noe som du mener ikke funker? Jeg har vært på kurs med Kenn som du snakket om, og jeg er meget fornøyd i alle fall

Det er mange her inne som har holdt på lenger enn deg og som har det meget bra.

å legge om kosten er uansett vanskelig samme hvilken retning man velger. det å gå bort i fra det lette og enkle som man er vant til er et stort steg uansett. En kan ikke tro det er superlett å legge om kosten uansett hva man gjør. En må ville og orke å gjøre en innsats for å få det til!

Det er en grunn til at det er så mange overvektige der ute...

Grunnen til jeg holdt på i 4 år var pga jeg hadde profisjonelle rundt meg og jeg leste vanvittig mye selv og spurte folk. Hele tiden dukket det opp nye ting som kunne være grunnen til mine symdromer osv. derfor tok det så lang tid. Det var så evig mye som måtte prøves osv. osv. for alltid sa den ene at dette er tingen du mangler osv.

Jeg vet om mange som har holdt på lenger enn meg som har det supert, men jeg vet om enda mer som har holdt på kortere og lengre som ikke hadde det bra.

Det krever veldig mye å endre kosten, men har du store problemer er du villig til å gjøre hva som helst. Har du kreft f.eks så gjør du hva som helst for å bli frisk, har du 5 kilo for mye og thats it så driter du i det. Som sagt alle er forskjellige.

Ja det er mange grunner til overvekt der ute, og jeg vedder livet midt på at det ikke skyldes for mye frukt, grønnsaker, ris og poteter

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:10   #45
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Så du mener kostholdet ditt kan kurere kreft? haha

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:11   #46
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Det er et lavkarboforum, og ikke noe mer enn det

Ok men da føler jeg at kan kan ta meg tid til å hjelpe noen eller strekke ut en hånd hvis noen her inne er usikre og sliter slik at de kan forstå hele bilde av høy karbo og lavkarbo. Ikke bare at høykarbo er masse snop, loff, sukker osv.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:14   #47
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Du tror ikke folk har prøvd mye rart før de kom hit?? For å være ærlig tror jeg nok du gjør ting verre enn bedre for de som er usikre..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:15   #48
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Så du mener kostholdet ditt kan kurere kreft? haha

Tror ingen diet kan kurere kreft, bare kroppen selv. Men gir du den det den trenger så har jeg full tro på at det går.
Det er mange som har kurert kreft med bare kosthold ja, trodde du hadde googlet dette? siden du visste alt

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:16   #49
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Du tror ikke folk har prøvd mye rart før de kom hit?? For å være ærlig tror jeg nok du gjør ting verre enn bedre for de som er usikre..

Tviler jeg på. God informasjon kan aldri skade noen
Jeg vet ikke hva folk har prøvd. Jeg gikk fra standard norsk kost rett inn til lavkarbo

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:20   #50
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Klarer ikke slutte å le. Håper latterkula går over snart, for jeg burde virkelig legge meg. Takk for underholdningen, Dydde.

Hæ hæ hæ hæææ....

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som skulle være på lavkarbo 17. mai som enda opp med høykarbo!? Smelia Lavkarbo generelt 9 19-05-11 15:14
Noen som har samme erfaring? helle50 Ketolysekuren 4 25-10-10 18:49
Noen som har erfaring med kortisonbehandling? Ullabulla Spørsmål og svar 3 06-02-09 18:43
Noen som har erfaring med wii fit? Håp_80 Trening 11 14-01-09 12:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no