Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-07-09, 10:13   #26
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Jeg har vært hos naprapat, forresten. Og det var genialt -enn om dette er litt på siden.
Jeg ble født med et bein som var tre cm lengre enn det andre og som pekte litt innover, og gikk til fysioterapeut fra jeg var liten for å "provosere" fram mer vekst på det korte beinet, så forskjellen er ikke dramatisk lenger, men nok tydeligvis til at bekkenet mitt var forskjøvet litt ut på siden, for ikke å snakke om elleve cm forover !
Det var knekken sin det! Poppa så det sang i ørene! Det gikk noen dager før jeg innså at jeg kunne stå rett opp og ned, og ikka bare på den måten at jeg faktisk måtte la vekta være på det ene beinet Jeg går ikke til naprapat lenger, for jeg har ikke råd, men selv nå, to år etterpå så har jeg overhodet ingen smerter i korsryggen om jeg står i mer enn en halvtime, noe jeg alltid fikk før (jobba i bar, og da kjenner man det).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 18:47   #27
martina
Medlem
 
martina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 113
martina er på en erverdig vei

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Det er mange gode forslag her om diverse behandlinger. Selv har jeg prøvd det meste som er å prøve av ulike muskel/skjelettbehandlinger uten særlig hell.

Nå har behandlern min funnet ut (av seg selv) at jeg har cadidia og fibromyalgi. Denne kombinasjonen gjør at jeg ikke responderer på behandlinger. Han har nå mer eller mindre tvunget meg over på syre/base kosthold og er helt overbevist om at jeg vil bli kvitt alle låsninger og muskelsmerter innen tre måneder. I tillegg til basisk kosthold skal jeg drikke supergreens med ph-dråper, det skal vistnok framsynde helingsprosessen.

Kanskje verd å forsøke? Jeg er litt tvilende, men forsøker etter beste evne å leve basisk, så får vi se om det hjelper

__________________




Martina
martina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo i retninng Fedon Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 18:52   #28
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Opprinnelig lagt inn av martina, her.

Det er mange gode forslag her om diverse behandlinger. Selv har jeg prøvd det meste som er å prøve av ulike muskel/skjelettbehandlinger uten særlig hell.

Nå har behandlern min funnet ut (av seg selv) at jeg har cadidia og fibromyalgi. Denne kombinasjonen gjør at jeg ikke responderer på behandlinger. Han har nå mer eller mindre tvunget meg over på syre/base kosthold og er helt overbevist om at jeg vil bli kvitt alle låsninger og muskelsmerter innen tre måneder. I tillegg til basisk kosthold skal jeg drikke supergreens med ph-dråper, det skal vistnok framsynde helingsprosessen.

Kanskje verd å forsøke? Jeg er litt tvilende, men forsøker etter beste evne å leve basisk, så får vi se om det hjelper

Jeg hadde sjekka den diagnosen hos en annen, fortrinnsvis utdannet fagperson. Du responderer ikke på behandling fordi du har to veldig diffuse og lite kjente sykdommer? Jeg hadde blitt mistenksom, men det er kanskje bare meg...

  Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 19:13   #29
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Apropos kroppsholdning; jeg fant igjen noen veldig opplysende artikler (litt tungt til å begynne med, men mye praktisk info utover i serien) om emnet.

http://www.tmuscle.com/free_online_a...no_more_part_i

http://www.tmuscle.com/free_online_a...o_more_part_ii

http://www.tmuscle.com/free_online_a...al_no_more_iii

http://www.tmuscle.com/free_online_a...o_more_part_iv

http://www.tmuscle.com/free_online_a...no_more_part_v

Nok å lese på

  Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 20:44   #30
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Opprinnelig lagt inn av martina, her.

Det er mange gode forslag her om diverse behandlinger. Selv har jeg prøvd det meste som er å prøve av ulike muskel/skjelettbehandlinger uten særlig hell.

Nå har behandlern min funnet ut (av seg selv) at jeg har cadidia og fibromyalgi. Denne kombinasjonen gjør at jeg ikke responderer på behandlinger. Han har nå mer eller mindre tvunget meg over på syre/base kosthold og er helt overbevist om at jeg vil bli kvitt alle låsninger og muskelsmerter innen tre måneder. I tillegg til basisk kosthold skal jeg drikke supergreens med ph-dråper, det skal vistnok framsynde helingsprosessen.

Kanskje verd å forsøke? Jeg er litt tvilende, men forsøker etter beste evne å leve basisk, så får vi se om det hjelper

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Jeg hadde sjekka den diagnosen hos en annen, fortrinnsvis utdannet fagperson. Du responderer ikke på behandling fordi du har to veldig diffuse og lite kjente sykdommer? Jeg hadde blitt mistenksom, men det er kanskje bare meg...

Nå er fibromyalgi hverken diffus eller lite kjent, men en så pass lettvint løsning finnes i hvert fall ikke for den sykdommen!

Som Bulldog sier, få sjekket ut dette hos en lege. Du burde be legen din om henvisning til reumatiker for å få stadfestet en diagnose som fibromyalgi.
Fibromyalgi- pasienter responderer dårlig på blant annet fysikalsk behandling, det er sant!

Candida er vel pr definisjon ingen sykdom!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 21:27   #31
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Nå er fibromyalgi hverken diffus eller lite kjent, men en så pass lettvint løsning finnes i hvert fall ikke for den sykdommen!

Riktignok fra Wikipedia, men dog:

"Fibromyalgi er blitt kalt en symptomdiagnose. Bakgrunnen for dette er at legene ikke kan stadfeste sykdommen gjennom patologiske prøver som nevnt over. Dette er også hovedgrunnen for at FM er kalt et syndrom i stedet for en sykdom. Enkelte leger og forskere er heller ikke overbevist om at noen ”bare” har fibromyalgi. De mistenker at andre sykdommer som for eksempel Lyme borreliose (også kalt Lymes sykdom), eller ryggproblemer forblir udiagnostisert og feilaktig diagnostisert som fibromyalgi eller andre syndromer som Kronisk tretthetssyndrom (også kalt "ME") og Myofascial syndrom. Man mistenker at andre sykdommer ikke blir oppdaget og i stedet blir gitt merkelappen fibromyalgi.

Pasientene føler seg ofte mistrodde og lite respektert, og mange leger rangerer lidelsen nederst i det medisinske statushierarki."


En sykdom som ikke kan stadfestes gjennom patologiske prøver vil jeg kalle "diffus", jo.
"Lite kjent" var bare dårlig ordvalg. "Lite forsket på", evt "lite kunnskap om" er kanskje bedre.

  Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 21:57   #32
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Fra Fibromyalgiforeningens sider:


Funksjonshemmingen


Fibromyalgi hører inn under muskel-, skjelett- og bindevevs- sykdommer. Sykdommen er kronisk, og hovedsymptomet er smerter i muskulatur og ledd, i såkalte "tenderpoints" (ømme punkter).

I tillegg opptrer ofte symptomer som muskelstivhet, utpreget tretthet, søvnforstyrrelser, kraftløshet, hovenfornemmelse, svimmelhet, hodepine og magebesvær. Man vet i dag lite om årsaksammenhengen ved fibromyalgi.
Følgende vet vi om Fibromyalgi:

  • at Fibromyalgi kan best forståes som en biosykososial lidelse der både biologiske, psykologiske og sosiale forhold kan bidra til å utløse og opprettholde den.
  • at Fibromyalgi kan være genetisk.
  • at Fibromyalgi ikke vises på røntgen eller blodprøver, men hjerne-scanning (SPECT)kan vise aktivitetsmønster forenlig med forandringer ved påvist Fibromyalgi.
  • at Smerten er reell og at den har både perifere og sentrale komponenter.
  • at Fibromyalgi-pasienter har 2-3 ganger høyere Substans P i ryggmargsvæsken enn normalt.
    Dette medfører en generell forsterkning av smerteimpulser.
  • at Fibromyalgi-pasienter har lavere Serotonin-konsentrasjon i ryggmargsvæsken enn normalt, og også lavere døgnutskilling i urinen. Serotonin bidrar til å regulere stemningsleiet.
  • at Fibromyalgi-pasienter frarøves den dypeste søvnfasen der kroppens anabole kapasitet er høyest, som sikrer kroppen restaureringsevne og følelsen av å være uthvilt.
  • at Fibromyalgi-pasienter har avvikende stresshormonproduksjon samt for lavt veksthormonkonsentrasjon. Veksthormon er viktig for kroppens reparasjonsevne.
  • at Fibromyalgi-pasienter skårer høyere på kronisk stress og belastning enn andre smertepasienter, og stress regnes som en av de utløsende faktorer.
Det er en klar overvekt av kvinner i denne pasientgruppen, men også menn og barn rammes av sykdommen.
Norges Fibromyalgi Forbund antar at det i Norge finnes mer enn 150.000 fibromyalgirammede.
Tiltak og muligheter

Det finnes i dag ikke tilfredstillende behandling for denne pasientgruppen. Behandlingen som blir gitt er symptomrettet og kan i beste fall lindre smerte og redusere andre symptomer.


-----------------------
I stede for en symptomdiagnose, kan man kalle det en utelukkelsesdiagnose.
Etter år med utredning uten patologiske funn får man diagnosen fibromyalgi av en reumatolog.
Ikke noe lettvint løsning, mao.



Og det er både forsket på og finnes mye kunnskap om fibromyalgi!


Ikke det at jeg er litt hårsår på dette temaet, altså!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 22:35   #33
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Oj, det var jo nesten som å lese om meg det ... Men de symptomene der er jo ikke akkurat så uvanlige heller vil jeg tro.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 23:12   #34
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Oj, det var jo nesten som å lese om meg det ... Men de symptomene der er jo ikke akkurat så uvanlige heller vil jeg tro.

Kanskje ikke så uvanlige, nei!
Men sett i sammen heng over år, så kan det jo muligens være verdt å få sjekket ut.

Om du i tillegg har gått fra behandling til behandling uten å bli bedre, kanske heller verre, så kan det jo være noe sånt som egentlig plager deg!

Ikke at det er stor hjelp i å få en diagnose som fibromyalgi, ingen goder å hente, så er det noe med å få satt et navn på det som feiler en og ikke minst prosessen med å akseptere at sånn har nå en gang livet blitt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 23:16   #35
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

rett og slett ; jeg er ofte stål , vondt i hodet , migrene m.m. etter en biltur eller lignende..

jeg har kjøpt en Shakti-matte, som jeg altids tar en 5-10 minutter stille liggende på. det hjelper , tro meg!

den nesten " tvinger" deg til og slappe heeelt av..

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 09:32   #36
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

jeg har kjøpt en Shakti-matte, som jeg altids tar en 5-10 minutter stille liggende på. det hjelper , tro meg!

den nesten " tvinger" deg til og slappe heeelt av..

Så det funker? Jeg har ønsket meg en lenge men sambo mener jeg bare er kettlurt offer for reklamestunts...

Man Cyan, hvordan går det nå? Fikk du testet Valhall?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 23:27   #37
martina
Medlem
 
martina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 113
martina er på en erverdig vei

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kanskje ikke så uvanlige, nei!
Men sett i sammen heng over år, så kan det jo muligens være verdt å få sjekket ut.

Om du i tillegg har gått fra behandling til behandling uten å bli bedre, kanske heller verre, så kan det jo være noe sånt som egentlig plager deg!

Ikke at det er stor hjelp i å få en diagnose som fibromyalgi, ingen goder å hente, så er det noe med å få satt et navn på det som feiler en og ikke minst prosessen med å akseptere at sånn har nå en gang livet blitt!

Legen min har egentlig antydet at jeg har fibromyalgi, da ingen ting har vistes på blodprøver, røntgen eller MR. Han gir meg respeter på smertestillende og holder hver gang et lite foredrag om fysisk aktivitet og psykisk helse uten at jeg blir noe bedre av det.
Håper en kombinasjon av endret kosthold og lett trening kan hjelpe på sikt.

__________________




Martina
martina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo i retninng Fedon Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 00:09   #38
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Opprinnelig lagt inn av martina, her.

Legen min har egentlig antydet at jeg har fibromyalgi, da ingen ting har vistes på blodprøver, røntgen eller MR. Han gir meg respeter på smertestillende og holder hver gang et lite foredrag om fysisk aktivitet og psykisk helse uten at jeg blir noe bedre av det.
Håper en kombinasjon av endret kosthold og lett trening kan hjelpe på sikt.

Man kan da ikke bare antyde slikt uten å skrive ut en henvisning til reumatolog?
Vanlig smertestillende hjelper fint lite mot fibro- smerter, da!

Mange har blitt bedre med nytt kosthold og moderat trening er bra for fm- pasienter.

Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 07:59   #39
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Sitat:

Man Cyan, hvordan går det nå? Fikk du testet Valhall?

Det går bedre. Har ikke testet Valhall enda, men har hatt en del timer hos fysioterapauten min som har gått særdeles grundig til verks. Vi snakker torrturtimer med påfølgende blåmerker og en følelse av å ha brukt timesvis på treningssenteret. Jeg har blitt flinkere til å gjøre øvelsene og har også blitt flinkere til å ta meg noen kvalitetpauser på jobben i stedet for å bare ta en tur til kaffemaskinen. Og til uka skal jeg begynne med styrketrening igjen. Jeg har ikke slått fra meg planene om å oppsøke naprapat eller manuellterapi, for jeg har fremdeles ganske store plager, men det er utrolig hva man lærer å leve med når man går med det over så mange år . Men jeg må bare ta den telefonen og det er tydeligvis ganske vanskelig for meg

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 08:01   #40
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Og så vil jeg takke for alle gode råd

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 02:14   #41
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Nå vil ikke jeg være noen "besserwisser" men jeg kan bare snakke av egen erfaring.
Vær skeptisk hvis legen din sier "hold deg i ro" eller tilsvarende. Uansett hvilken sykdom eller diagnose du enn har så tror jeg det verste du kan gjøre er å sitte stille.
Kjør heller på med gåturer, sykkelturer eller så hard trim/trening du orker (og da mener jeg ikke hardtrening, men det DU orker) så er jeg sikker på at ting bedrer seg. Du merker det helt sikkert hvis du kjører for hardt.

PS: Dette er ikke rettet mot noen av dere som har skrevet i tråden men bare ment som et råd. Det har hvertfall fungert for meg....

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 09:22   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Opprinnelig lagt inn av Homer Simpson, her.

Det har hvertfall fungert for meg....

Jeg merker også at nakke og skuldre er mye bedre når jeg får musklene ordentlig varme med jevne mellomrom. Bare jeg ikke svømmer...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 10:25   #43
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Sitat:

Vær skeptisk hvis legen din sier "hold deg i ro" eller tilsvarende

Bare for å presisere: Legen har ikke bedt meg holde meg i ro. hun har bedt meg ta det rolig, ikke trene styrke men gå turer. Og ja, aktivitet funker

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 04:35   #44
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Bare for å presisere: Legen har ikke bedt meg holde meg i ro. hun har bedt meg ta det rolig, ikke trene styrke men gå turer. Og ja, aktivitet funker

OK, da er vi enig

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Betennelse og vondt i ryggen (samt bruk av voltaren) 01jun07 Ketolysekuren 9 01-11-07 19:06
veldig stiv og øm nakke Siljevanilje Fysisk og mental helse 10 04-04-06 13:35
Betennelse i foten.. Tips? Amica Fysisk og mental helse 9 13-07-05 14:13
Stiv nakke- og ryggtråd mofe Trening 12 29-12-04 14:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no