Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Heia alle sammen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-02-05, 21:28   #1
lillemy
Medlem
 
lillemy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 98
lillemy er ny på veien

Heia alle sammen

Så bra at vi er så mange som er i begynnerfasen av ketolyse dietten. Om vi får oss en liten knekk så får vi hjelpe hverandre på beina igjen. Som jeg skrev i dagboken min, så gikk det veldig bra de to første ukene. Men den siste uken har jeg ikke gått så mye ned og vært litt mer sulten.

Men det som er bra er jo at jeg ikke har spist noe "ulovelig". Grunnen til jeg er så motivert er p.g.a at jeg ser det er så mange i samme situasjon.
Stå på alle sammen

__________________
lillemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 23:18   #2
studentberta
Medlem
 
studentberta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 297
studentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlys

Grunnen til jeg er så motivert er p.g.a at jeg ser det er så mange i samme situasjon.
Stå på alle sammen [/quote]

Det stemmer, vi blir bare fler og fler som følger Ketolyse her inne. Du skal ikke ta det så tungt at det går saktere nå, det er helt normalt. Angående at du er mer sulten: Spis rene proteinkilder, f.eks. kylling hvis du blir sulten, og drikk mer vann og Pepsi Max. Hadde jeg ikke hatt PepsiMax til trøst denne perioden hadde jeg ikke klart å gå ned så mye. Hvis du trener mer blir du mer tørst, og når du da drikker blir du mer mett......... Enkel filosofi, men effektiv
Stå på, dette klarer du, til sommeren venter bikinien på oss
Studentberta

__________________
Hilsen Studentberta

studentberta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 13:04   #3
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

ja jommen godt vi har hverandre her inne altså..helt normalt som studentberta sa....vekta går nok videre nedover snart vøttu....flott at du har klart å holde deg til det du har lov til..fortsett med det.....og det går nok litt opp og ned med sulten og,,,noen dager er jeg ikke sulten i hele tatt og andre dager sulten hele tia omtrent..men er veldig lurt å drikke masse vann,og kansje en grønn te som du liker godt......masse deilige teer å få kjøpt vøttu....lykke til.......stå på...

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei alle sammen ayliah Generell diskusjon 1 24-03-04 22:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no