Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Kalkun/kyllingprodukter

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-10-06, 00:51   #1
nathalie
Juniormedlem
 
nathalie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: stavanger
Innlegg: 15
nathalie er på en erverdig vei

Kalkun/kyllingprodukter

Hva med alle kalkun/kyllingproduktene som finnes? Er de ok å spise eller?
Tenker på kalkunservelat,kalkun pølser,kalkun hamburgere,falukorv av kalkun og kylling kjøttdeig. Er dette noe som er lov å spise når man går på ketolyse?

__________________
nathalie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavcarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 01:14   #2
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Kalkun/kyllingprodukter

En god regel er alltid å se på innholdsfortegnelsen når du handler. Har ikke hele oversikten, men vet at pølsene har litt mindre KH enn Gilde sine. Jeg kjøper dem aldri, for jeg synes de har for mye likevel.
Kjøttdeigen burde være OK!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 14:44   #3
Jeanett
Medlem
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Alder: 36
Innlegg: 253
Jeanett er ny på veien

Sv: Kalkun/kyllingprodukter

Hei. For de som er i ketose er det greit å spise kylling og kalkun produkter, MEN med måte.. Jeg spiser falukorv, kylling pålegg, servelat, kalkunpølser. Husk å telle. Jeg synes det er veldig lett å ta bare èn pølse til..

__________________
Startvekt 76 kg, målet er 60 kg
Jeanett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 00:22   #4
lilletrine
Medlem
 
lilletrine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 212
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg
Question

Sv: Kalkun/kyllingprodukter

Stusser over en ting...på salatkjøttet (kylling) står det sukker men 0 karbs...det MÅ jo være feil. Har sett det på flere av prior sine produkter. 0 karbohydrater men sukker i ingredienser....

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 01:02   #5
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Kalkun/kyllingprodukter

Opprinnelig lagt inn av lilletrine, her.

Stusser over en ting...på salatkjøttet (kylling) står det sukker men 0 karbs...det MÅ jo være feil. Har sett det på flere av prior sine produkter. 0 karbohydrater men sukker i ingredienser....

Det er nok riktig likevel. Grunnen er at om en matvare har mindre enn 1 g KH pr 100g er det helt lovlig å skrive 0 g! Regn derfor alltid litt KH selv om det står 0 g.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 01:08   #6
lilletrine
Medlem
 
lilletrine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 212
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kalkun/kyllingprodukter

Ok. Når du sier det så har jeg hørt du alltid skal 1 hvis det står 0.
Men trodde sukkeret utgjorde mer enn det.
Men du har nok rett.
Takker for svar

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no