Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Våre ED-dager!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-08, 10:31   #476
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Sitat:

Er det vanlig å fortsette å gå ned i fase 3 også? Eller går man ikke over i fase 3 før man er ferdig med vekttapet vanligvis?

Dere blir vel lei av å høre dette fra meg nå, men jeg startet rett i fase 3 - og har da gått ned 7 kg fett på ca 2 måneder (eller mer, husker ikke, tidsmessig altså - vektnedgang husker jeg....til sammen har jeg gått ned 15kg!). tror kanskje det går litt tregere? Men jeg er helt avhengig av å trene minst to ganger i uka for å gå ned, da. Og i tillegg så går jeg mye på tur med wowsen.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 10:37   #477
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Ikke lei av å høre det nei :-)))

Det er det jeg tenker på også - at for å greie å trene slik som jeg ønsker så må jeg kort og godt ha mer mat. Går helt fint å trene med ketogen kost - faktisk bedre enn vanlig - men ikke med 4 ed måltider per dag.

Det gir meg rundt 600 kalorier, og jeg brenner av 8-900 kaliroer på en sykkeltur til vanlig. Har ikke sjans til det med så lite innabords jeg...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:06   #478
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Det er en ekkel følelse, når man får for lite energi i kroppen.
men jeg har mer enn nok energi på fase 3! (eller helt i starten i fase 3a, så var jeg litt slapp)
Etterpå skal jeg svømme
Er avhengig av å få trene, ellers får jeg så vondt i kroppen

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 23:29   #479
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

ååååhhhhhh da er det på tide å begynne å rapportere igjen!
Fokus nå... måltider hver 3. time... så jeg ikke kommer ut av det

- Metthetsbar
- pannekake
- 2 egg og to skinke
- soyanøtter
- sjokokjeks.... tror de blir favoritt jeg!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 08:36   #480
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Sånn ja, distrea, sånn skal det være

Jeg følger på med maten min jeg også.

Søndag:
Husker ikke akkurat hva det ble, men det var ihvertfall 4 ed måltider...
Mandag:
3 ed måltider og et lite stykke ørret til middag med stekt sopp og grønnsaker. Det var deeeeilig :-)

Tirsdag:
2 egg til frokost
ørret, stekt sopp og grønnsaker til lunsj
ed omelett med stekt sopp til middag
sjokopudding med vaniljesaus til kvelds.

Onsdagens planlagte mat:
sjokofrokost
eple kanel bar til lunsj

og deretter er det legen, så får vi se hva jeg skal spise etter det....

Merker at kroppen er fnisende glad over å ha fått mat igjen...

Jo - også var vekta nede med en halv kilo i morges også

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 19:40   #481
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

I og med at legen ba meg spise mer, så ble gårsdagen fulgt opp med to karbonader (hjemmelaget av karbonadedeig og egg), grønnsaker og en halv avocado knust med hvitløk. DET VAR GODT

I dag har jeg spist:
sjokofrokost
en pose nøtter
en metthetsbar
(glemte å ta med mat på jobben så lunsjen ble nødrasjonene i hanskerommet)
Middag ble to egg og tre skiver spekeskinke, stekt sopp og grønnsaker
Kvelds ble to bollerundstykker fra oppskriftsforumet her inne med noen bringebær på. De var sykt gode, men jeg ble litt sulten av dem så jeg skal være forsiktig med dem foreløpig tror jeg. Tok ikke sjansen på å spise flere enn to som et måltid...)

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 08:27   #482
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Så hadde det gått noen dager igjen ja... Skal vi se hva det er jeg har spist for noe...

Fredag:
Sjokofrokost
Noe Ed til lunsj - husker ikke helt hva
Karbonader og salat
Eple og kanel bar
Sjokopudding og vanlijesaus



Lørdag:
sjokofrokost
1 egg, fire kyllingvinger, ca 50g røkelaks
Baconcrisp
Salat med grillet kylling på McDonalds (det var mye gulrøtter å pelle ut og liiite kylling...
Kjeks

Søndag:
Sjokofrokost
Kakao med kald melk
2 egg og fire skiver salami og salat
Brownie
Kotelett, sopp og grønnsaker
Eple og kanelbar
Soyanøtter


Hm... Jeg føler egentlig at jeg har hatt full fest og spist og spist i helga... Har hatt den månedlige spiseorgien... Men det ser faktisk ikke fullt så ille ut som jeg trodde. Er nok at jeg har drukket et par glass pepsi max hver dag som har gitt mesteparten av partyfølelsen.

Nå er etagildet heldigvis over for denne måneden

For i dag er det planlagt:
Sjokofrokost
Kotelett med sopp og grønnsaker
Brownie
Ett stykke laks med brokkoli
Sjokopudding eller metthetsbar eller kjeks til kvelds.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 08:30   #483
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Jeg har vært på høykarbotur med 50-60 åringer. Der kom jeg til konklusjonen at i slike "lag" må jeg enten droppe å være med, eller ta pause fra mitt "vanlige" kosthold. sånn er det bare... syns et blr alt for stressete og masete.

Men i dag skal jeg spise heeeeeelt rett!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 23:10   #484
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

lurer på hvordan går det med dere som har gått på ED et år eller to,,har dere holdt vekta

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
1 kg ned på 3 dager, dette lover godt stinemarie Ketolysekuren 10 17-06-07 14:48
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39
Her kan du sjekke været for neste 5 dager! (Innland + utland) mofe Generell diskusjon 1 03-06-06 16:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no