Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Vektnedgang …?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-06, 15:55   #1
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Question

Vektnedgang …?

Jeg snoker litt rundt her inne, også er jeg nyskjerrig...

Dere som bruker Lindbergs metode går dere mye ned i vekt? Og hvor lang tid har dere brukt?
Og hva spiser dere? Hvordan ser en typisk dag ut for dere?

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 16:19   #2
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Vektnedgang..?

Gode spørsmål!
Hvorfor har ingen svart? .....

Skal prøve ut Lindberg, jeg nå.

Må lete i forumet, da, om det er noen lignende tråder MED svar i...

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 23:38   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Vektnedgang..?

Det er nok lite svar fordi Lindbergerne her inne ikke er her om dagen ....
Eller iallefall veldig få.....

De jeg har hatt kontakt med (bl.a. i familien) har gått ned ca. 0.5 kg pr uke. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Jeg har satt både mor og stefar på Lindberg kost. (dvs. stefar er vel "lurt" til å tro at han fant på det selv, for han vet alltid best selv )

En typisk dag ? Mor sier hun bruker Lindberg kokeboka og "Kost i Balanse" boka si hele tiden og finner oppskrifter derfra. Etter at hun fikk låne "Fedons Metode" av meg er hun helt på styr. Der var det nemlig satt opp forslag til 4 ukemenyer. Nå har hun fått "ny giv" og er på vei ned igjen etter lengre stillstand og litt mye kake..... På grunn av copyright kan jeg ikke poste menyene her. Men kjøp boka !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 11:35   #4
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Vektnedgang..?

Er "fedons metode" den nyeste boka? og er det den som er mest utfyllende?
Hvilken bok anbefales er det vel egentlig jeg lurer på...

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:57   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Vektnedgang..?

Fedons Metode er en oppdatert versjon av Kost i Balanse.
Og den nye utgaven er etter min mening mye bedre enn den gamle ! Anbefales absolutt !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 15:31   #6
oysteinsor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 3
oysteinsor er på en erverdig vei

Sv: Vektnedgang..?

siden jeg begynte med Fedon i August har jeg gått ned ca. 9 kg. I de siste ukene har jeg gått ned ca 0.5 kilo i uken. Men jeg skal ikke gå så veldig mye mere ned.

Jeg bruker noen av oppskriftene i Fedonboken, men den er for begrenset for mitt bruk.( Mye oppskrifter med bønner etc. men barna mine er ikke spesielt begreistet for det ). Jeg bruker oppskrifter fra mangen bøker og tilpasser de til fedon sine prinsipper. Går greit for meg.

Ukeplanene har jeg aldri prøvd å følge.

Har også trent litt mer enn jeg gjorde før. Det er nok viktig å kombinere endring av kost med mer trening.

oysteinsor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 19:21   #7
Hilde3
Medlem
 
Hilde3 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Bærum
Alder: 65
Innlegg: 83
Hilde3 er ny på veien
Smile

Sv: Vektnedgang..?

Jeg starter på Fedonkurs på mandag og kan rapportere hvordan det går. Jeg håper på å gå ned 0,5 1 kg. i uken. Satser på at kneet holder slik at jeg får trent masse. Gleder meg....

Hilde3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:19   #8
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Vektnedgang..?

Jeg har nettopp begynt, men håper å kan rappoertere en god del nedgang etterhvert

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Linser, kikerter og bønner og sånt … luringen Dr Lindbergs 39 26-12-10 13:42
Rare ting som hindrer vektnedgang Nicpins Lavkarbo generelt 18 09-03-08 21:21
Østrogen og vektnedgang Photobscura Spørsmål og svar 17 28-02-07 19:12
Jeg bare begynner jeg … Karin Livets lyse side 21 24-12-06 15:06
Ustabil vektnedgang..? Feline Spørsmål og svar 2 02-03-06 14:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no