Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Ertestuing-erstatning

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-05, 19:37   #1
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Ertestuing-erstatning

Denne bare må jeg legge inn

Totalt karbohydratinnhold 12 gr, 2-3 posjoner,Alt ettersom hvor glupsk du er.

250 gram kokt broccoli
150 gram kokt sellerirot
50 gram smør
salt og pepper
synes den er god uten ekstra salt jeg da,for det er jo salt i smøret.

Mos de nykokte varme grønnsakene og smeltet smør med en stavmixer,smak til med salt og pepper.
Stuingen passer fint til lutefisk,pinnekjøtt,kjøttkaker og dansk hakkebiff.

Jeg synes den var utmerket til ytrefilet sammen med sopp og bernaise også jeg da.

Nammenam

PS: Ikke kok mer enn 10 minutter da for denne skal være litt grumsete,dessuten beholder en mer av vitaminene om en ikke koker for lenge.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 28-02-05, 20:57   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Denne ligger i en av de amerikanske lavkarbo bøkene mine også. Der er det 2 ss fløte i også !! Kjempegodt

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 19:57   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

Denne ligger i en av de amerikanske lavkarbo bøkene mine også. Der er det 2 ss fløte i også !! Kjempegodt

Jasså ja,den kjære Torkil har rappa den(og jeg som trodde han var en utmerket kokk)

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ertestuing guro Middag 0 10-01-05 12:24
Erstatning for delfiafett? Ulex Kake/dessert og snacks 7 21-12-04 07:23
Erstatning for meierismør?? elian Atkins kosthold 0 29-07-04 12:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no