Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

På an igjen ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-11, 13:23   #1
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

På an igjen ...

Huff ja, det gikk jo så bra, og så ble man lei av å "være flink" hele tiden og trene masse og spise rett og så sprakk man jo så det sang, og da kom jo vekta fort på igjen, så da er det bare å begynne på ny frisk....Men vet nå i alle fall at det hjelper å leve lavkarbo, og vet også at jeg MÅ leve lavkarbo resten av livet for å holde vekta, så får man nå heller trene fordi man har lyst og ikke fordi man føler man MÅ så kanskje ting blir litt lettere..:-P På den lyse siden så har jeg IKKE gått opp så mye som jeg tok av sist, så jeg starter definitivt ikke på 0 ;-D Så får man bare brette opp armene da...Har kjøpt inn lavkarbomat og lavkarbo (atkins) sjokolader i dag :-) Lykke til til alle dere andre som holder på også!!

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 15:15   #2
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: På an igjen ...

Da er vi i samme båt. Det er spennende å se hvor langt det kan gå. Jeg er enig i at jeg må nok også leve lavkarbo etter vektnedgangen. Men først må jeg komme ned i en mer helsevennlig vekt.

Stå på videre! Du vet jo at du kan!!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
På `an igjen @prikos Ketolysekuren 0 10-01-08 10:20
Tilbake igjen (igjen)... Fisken Ketolysekuren 7 01-08-07 22:17
MCT, igjen MokkMokk Kosttilskudd 9 26-07-06 17:14
Atkins igjen... Usunt igjen... donjuanwannabe Lavkarbo generelt 10 06-09-04 07:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no