Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Dyrt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-08, 13:30   #1
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei
Question

Dyrt?

hei dere, jeg er ny her og ny på dette (skal presentere meg ja)
og lurer på om det ikke blir fryktelig dyrt å legge om til lavkarbo kosthold vs. vanlig kost ?
Vi har ikke akkurat overskudd av penger nemlig.
Baker sjelden men ser jo nå at det nok blir nødvendig å bake litt fremover og det er masse ting som må kjøpes inn osv. huff, må skrive en liste tror jeg for jeg har ikke noe i skapene fra før omtrent. Likedan å lage middager fra bunnen, er ikke noe flinke der nei. (tenker på suppe feks tomatsuppe, posesuppe går jo i en fei og koster 10 kr liksom)

Tar gjerne i mot tips om hvilke butikker som har rimelige ting som er lurt å ha i skapet, har de feks noe i det hele tatt som er verdt å kjøpe på europris ?

Ja det var det akkurat nå

Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 13:44   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Dyrt?

Om det blir dyrere eller ikke kommer litt an på hvordan du har spist før, og hvordan du velger å spise. Dersom du har spist mye snop og brus og boller/kaker før, og velger å ikke erstatte dette med lightbrus og sukkerfrie sjokolader ol. Så vil det gjerne gå opp i opp. Men om du har levd på toro tomatsuppe med kneip og smør til og ikke noe godteri, så kan det bli dyrere. Men et godt tips er å hive seg rundt når det er tilbud på feks. koteletter, og velge grønnsaker som er sesongens, for de er de billigste.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 13:58   #3
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Om det blir dyrere eller ikke kommer litt an på hvordan du har spist før, og hvordan du velger å spise. Dersom du har spist mye snop og brus og boller/kaker før, og velger å ikke erstatte dette med lightbrus og sukkerfrie sjokolader ol. Så vil det gjerne gå opp i opp. Men om du har levd på toro tomatsuppe med kneip og smør til og ikke noe godteri, så kan det bli dyrere. Men et godt tips er å hive seg rundt når det er tilbud på feks. koteletter, og velge grønnsaker som er sesongens, for de er de billigste.

Ikke levd på toro nei, vi har vel hatt et helt standard kosthold.
Problemet er vel at jeg ikke kan omvente gubbe og barn sånn helt så da vil det jo bli dobbelt opp av endel ting.

Kottiser etc på tilbud kjøper vi nå også.
Har foreløbig byttet ut colaen med lettbrus men målet er å trappe ned veldig på brusen iallefall. (desverre smaker vannet her vi bor bare 'såder' så jeg må ev. kjøpe vann om jeg skal orke å drikke mye av det og det er jo nesten like dyrt som brus )

Vil forøvrig handle litt i sverige så tar gjerne i mot tips der på ting som er kurt å kjøpe inn. I Charlottenberg handler vi da.

Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 14:15   #4
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Jollers, her.

Vil forøvrig handle litt i sverige så tar gjerne i mot tips der på ting som er kurt å kjøpe inn. I Charlottenberg handler vi da.

Bor en time fra Sverige selv, så det blir noen harryturer. Det første jeg kommer på som er mye billigere, er bacon. Jeg har en venn som er slakter, og han mener at det svenske baconet (Tulip etc.) er minst like bra som det norske.

Osten er billig, anbefaler Herrgårdsost - skikkelig god gul ost.

Danske hamburgere med stor kjøttprosent.

Scampi kan være billig.

Kjøttdeig får du ofte på tilbud i Norge, så der er ikke forskjellen så stor. Pålegg som skinke er billigere. Steker er også billigere, ofte halv pris. Renskav og kebabkjøtt. Biff som er importert fra Argentina eller Brasil ligger ca 20-30% under den norske prisen.

I tillegg så får du valutagevinsten. Betal med Visa og ikke norsk bankkort slik at kursen går mot dollar. Hvis du bruker bankkort så er det fortsatt en god gevinst: 100 SEK = 84,27 NOK (22. februar)

Få med deg noe billig vin mens du er der også

__________________


Sist redigert av Ignite : 23-02-08 kl 14:28.
Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 14:23   #5
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Bor en time fra Sverige selv, så det blir noen harryturer. Det første jeg kommer på som er mye billigere, er bacon. Jeg har en venn som er slakter, og han mener at det svenske baconet (Tulip etc.) er minst like bra som det norske.

Osten er billig, anbefaler Herrgårdsost - skikkelig god gul ost.

Danske hamburgere med stor kjøttprosent.

Scampi kan være billig.

Kjøttdeig får du ofte på tilbud i Norge, så der er ikke forskjellen så stor. Pålegg som skinke er billigere. Steker er også billigere, ofte halv pris. Renskav og kebabkjøtt er også billig. Biff som er importert fra Argentina eller Brasil ligger ca 20-30% under den norske prisen.

Få med deg noe billig vin mens du er der også

Takk takk kopierer listen din jeg (driver å skriver 'langsiktig' innkjøpsliste)

og ja, vin må man ha med hjem

Hva med slike baketing ? Er det lett å finne i Norge eller sverige ? tenker på bakemix, Johannesbrødkjernemel og slike ting...

Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 14:37   #6
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Dyrt?

Baking er litt utenfor mitt kompetanseområde, så der må noen andre hjelpe deg

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 15:57   #7
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Baking er litt utenfor mitt kompetanseområde, så der må noen andre hjelpe deg


Kremt....minnes en tråd for litt siden ja....spør Ignite om mye, men ikke spør om matlaging! Huff nå mobber jeg fælt....skal aldri mer gjøre det!

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 16:48   #8
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dyrt?

Egg er ofte også en del billigere, og bedre kvalitet (interessant nok). Jeg pleier å ta med meg fem-seks brett i slengen, så jeg har til ca en mnds forbruk.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 17:28   #9
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Egg er ofte også en del billigere, og bedre kvalitet (interessant nok). Jeg pleier å ta med meg fem-seks brett i slengen, så jeg har til ca en mnds forbruk.

Tror ikke jeg har plass til å oppbevare flere brett med egg, hvordan oppbevarer du de ?

Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 18:31   #10
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Jollers, her.

Tror ikke jeg har plass til å oppbevare flere brett med egg, hvordan oppbevarer du de ?

I kjøleskapet?

  Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 18:32   #11
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

I kjøleskapet?

hm, ser ikke for meg at det er plass til mange brett i kjøleskapet vårt, hvor mange egg er det på et brett da ?

Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 18:33   #12
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Jollers, her.

hm, ser ikke for meg at det er plass til mange brett i kjøleskapet vårt, hvor mange egg er det på et brett da ?

24, trur jeg.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 18:41   #13
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

24, trur jeg.

ok, da går det vel å stappe inn noen. Er det åpne brett eller kartonger med lokk du mener ? Jeg tenkte vel i grunn på slike åpne som sikkert tar 36 egg eller kanskje enda mer.

men ja, skriver egg på lista mi, jeg trenger jo ikke hamstre heller. (tror kanskje gubben vil synes det er litt sært å kjøpe 5 x 24 egg i slengen )

Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:15   #14
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Dyrt?

Det var en tråd her for litt siden om Sverigeshopping.

Jeg synes det går mye raskere å lage lavkarbomat enn vanlig mat. Kanskje på sin plass å tilføye at jeg ikke aner hvordan man bruker en grytebasispose fra Toro...

Tomatsuppe av kraft (buljong+vann) hakkete hermetiske tomater og krydder kommer på under 10 kr og inneholder ikke så mye tull du ikke vet hva er.

martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 00:08   #15
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Dyrt?

Helt enig i at lavkarbomat tar mindre tid! Det er fordi jeg slipper å vente på risen eller potetene som skal koke så leeeeenge! Men dette blir vel ikke helt tilfelle hvis man har en hel familie som ikke spiser lavkarbo. Lavkarbo har forøvrig blitt en ganske dyr affære for meg, for jeg spiste ikke så mye godteri og denslags før uansett, men det er absolutt verdt det!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 00:17   #16
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Helt enig i at lavkarbomat tar mindre tid! Det er fordi jeg slipper å vente på risen eller potetene som skal koke så leeeeenge! Men dette blir vel ikke helt tilfelle hvis man har en hel familie som ikke spiser lavkarbo. Lavkarbo har forøvrig blitt en ganske dyr affære for meg, for jeg spiste ikke så mye godteri og denslags før uansett, men det er absolutt verdt det!

Bare meg på lavkarb her ja, får ikke gubben til å kutte ut potetene og storegutten til å kutte ut pastaen. Jenta mi kunne forsåvidt spist lavkarbo men hun er glad i ris og pasta og potet hun og og han på 17 mnd er stort sett veggis blitt.
jadda, fin familie

Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 09:10   #17
Zenia
Juniormedlem
 
Zenia sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 43
Innlegg: 42
Zenia har en fantastisk aura rundt segZenia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dyrt?

Sitat:

Likedan å lage middager fra bunnen, er ikke noe flinke der nei.

Øvelse gjør mester! Det er viktig å huske på og godta at man må bruke litt lenger tid på et lavkarbokosthold (ALT maten trenger man jo ikke å lage selv da ), men se på det som en investering av tid i helse og velvære - det er SÅ verdt det! Det samme gleder pengene Lykke til!

__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det handler bare om å ta de riktige valgene
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forvirret Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 10:16   #18
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av MissMot, her.

Øvelse gjør mester! Det er viktig å huske på og godta at man må bruke litt lenger tid på et lavkarbokosthold (ALT maten trenger man jo ikke å lage selv da ), men se på det som en investering av tid i helse og velvære - det er SÅ verdt det! Det samme gleder pengene Lykke til!

Jeg har tiden så det er ikke det, men med baby å sånn blir det ofte stress, forte seg å hive sammen noe til sultne storesøsken og gubbe som skal forte seg på jobb.. Men nå er babyen () rundet 17 mnd så jeg har i grunn ingen unnskyldning lenger heller.
Også er det vår og da ser jeg lysere på livet.

Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 10:31   #19
mum
Juniormedlem
 
mum sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 62
Innlegg: 40
mum har en fantastisk aura rundt segmum har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dyrt?

så det var snakk om egg her.Hvis du pleier å handle i Charlottenberg, så bør du kjøpe eggene på Balkan Boden.Du finner den tvers ovenfor det nye kjøpesenteret. Der kjøper jeg egg i lange baner,går jo mye av det. Ett brett er 30 egg og koster 34,- svenske.
Bakemix og Johannesbrødkjernemel har jeg ikke sett i noen butikker der.
Jeg selv bor 5 km. fra grensa og bruker stort sett butikkene i Charlottenberg som min nærbutikk ,jeg er heldig sånn :-))

__________________






mum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 10:45   #20
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Kremt....minnes en tråd for litt siden ja....spør Ignite om mye, men ikke spør om matlaging! Huff nå mobber jeg fælt....skal aldri mer gjøre det!

Ler godt her Din frekkas

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 10:47   #21
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av mum, her.

så det var snakk om egg her.Hvis du pleier å handle i Charlottenberg, så bør du kjøpe eggene på Balkan Boden.Du finner den tvers ovenfor det nye kjøpesenteret. Der kjøper jeg egg i lange baner,går jo mye av det. Ett brett er 30 egg og koster 34,- svenske.
Bakemix og Johannesbrødkjernemel har jeg ikke sett i noen butikker der.
Jeg selv bor 5 km. fra grensa og bruker stort sett butikkene i Charlottenberg som min nærbutikk ,jeg er heldig sånn :-))

heldig du da med 5 km til grensa. vi har litt mer men planen er å ta en skikkelig handletur på hver lønningsdag sånn ca.
Egg er skikkelig godt, jeg er eggoman og veldig glad for at det er lov å spise (nesten) så mye man vil av det.
Takk for tips om innkjøpssted.

Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 14:27   #22
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dyrt?

Jeg pleier å bake lollypop-brød. Ligger oppskrift inne på oppskrifter her, tror det står "det perfekte ketolysebrødet" på tråden. Det er kjempegodt, og du trenger ikke å kjøpe dyr bakemix o.l. Alle ingrediensene fåes kjøpt i vanlige butikker. En skive metter veldig og både kruskakli og frø holder jo til mange brød. Har et til steking nå
Ellers så bruker jeg litt johannesebrødkjernemel f.eks til vafler, fløtegratinert blomkål o.l. Den er veldig drøy i bruk og jeg har fremdeles et halvt glass igjen av det jeg kjøpte for snart 2 mnd siden. Mye drøyere i bruk enn maizenna o.l.
Jeg bor nært sverige, så jeg hamstrer kjøtt der. Men det som har gjort at jeg bruker mindre penger på mat nå enn før er vel at både brus og snop er kuttet ut, samt at jeg lager ukemeny. Handler en gang i uka ( ca ). Og det er veldig økonomisk.Og mye mindre stress!
når det gjelder vannet som du nvente hadde vond smak så kjøpte jeg for en tid tilbake noe på helsekosten som rensa vannet og ga det en veldig god "vannsmak". Var noen sånne små poser som du slapp oppi vannmugga. Husker ikke hva det heter, men kan jo være verdt å sjekke ut .
Lykke til

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 14:41   #23
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Petronella, her.

Jeg pleier å bake lollypop-brød. Ligger oppskrift inne på oppskrifter her, tror det står "det perfekte ketolysebrødet" på tråden. Det er kjempegodt, og du trenger ikke å kjøpe dyr bakemix o.l. Alle ingrediensene fåes kjøpt i vanlige butikker. En skive metter veldig og både kruskakli og frø holder jo til mange brød. Har et til steking nå
Ellers så bruker jeg litt johannesebrødkjernemel f.eks til vafler, fløtegratinert blomkål o.l. Den er veldig drøy i bruk og jeg har fremdeles et halvt glass igjen av det jeg kjøpte for snart 2 mnd siden. Mye drøyere i bruk enn maizenna o.l.
Jeg bor nært sverige, så jeg hamstrer kjøtt der. Men det som har gjort at jeg bruker mindre penger på mat nå enn før er vel at både brus og snop er kuttet ut, samt at jeg lager ukemeny. Handler en gang i uka ( ca ). Og det er veldig økonomisk.Og mye mindre stress!
når det gjelder vannet som du nvente hadde vond smak så kjøpte jeg for en tid tilbake noe på helsekosten som rensa vannet og ga det en veldig god "vannsmak". Var noen sånne små poser som du slapp oppi vannmugga. Husker ikke hva det heter, men kan jo være verdt å sjekke ut .
Lykke til

Takk for tips om det med vannet, skal sjekke det.
Vi skla flytte og jeg håper det er bedre vann der (her er det brønn) men inntil da må jeg ha i meg vann uansett. Jeg er egentlig hard på vannet men har knappt drukket noe etter vi flyttet hit i høst. usj.
Det hjelper å koke det da, men det krever jo at jeg husker å koke og ikke minst avkjøle det slik at jeg har drikkeklart vann.

skal sjekke det lollypopbrødet, men er det hele korn i det eller finmaler du frøene ? for jeg har aversjon mot hele frø...klarer ikke spise da.

mitt største problem nå er at mannen er sykemeldt, for når han jobber så lager jeg de fleste middager men nå vil han ha et ord med i laget gitt.

__________________
skulle hatt en signatur
Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi Ziggy Optimal Ernæring 408 29-06-07 11:56
Er det fryktelig dyrt med ... MorStine Ketolysekuren 16 23-05-07 10:11
Dyrt med lavkarbo sa dere ?? Nille Livets lyse side 2 14-08-05 16:00
vill så gjerne bjynne på mandag.... m@nisha Induksjonen 7 24-10-04 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no