Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse for alltid???

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-11-08, 13:02   #1
ElinPelin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 15
ElinPelin er på en erverdig vei

Ketolyse for alltid???

Har gått på kuren siden 3 juli, er kommet i mål og er så fornøyd. MEN... sliter med å slutte på denne kuren. For det første er jeg så utrolig glad i den maten jeg spiser på denne kuren, og synes det er vanskelig å finne et alternativ. Og så er jeg så LIVREDD for å legge på meg igjen. Har Fedons bok, og prøver å finne en farbar vei. Men sliter altså fælt med dette. Om noen har lyst til å dele noen erfaringer så er jeg kjempetakknemlig.

ElinPelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 13:05   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse for alltid???

Jeg avslutta kuren i februar. Men har levd på samme maten etter det. Naturlig feit mat, kaller jeg det Kanskje mer grønnsaker enn på kuren, og noe mindre fett... Men har ikke tilført hverken potet, ris eller pasta i hverdagskosten... Kjente på samme følelsen som deg, men har funnet ut at jeg rett og slett fungerer best på rein og naturlig mat

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 13:56   #3
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse for alltid???

Jeg blir nok å fortsette ja, jeg er også veldig glad i denne maten, og sålenge jeg ikke savner ris, pasta, poteter etc ser jeg ingen grunn til å kutte det ut.

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 15:29   #4
Snuppa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 46
Innlegg: 16
Snuppa er ny på veien

Sv: Ketolyse for alltid???

Jeg må si , Gerd, at du er virkelig inspirerende! Har vært inne og lest noe i Journalen din. Kjempebra at du har klart å holde vekten!
Gleder meg til jeg kommer dit altså

__________________
Den store nedturen 2009
Fra 18 mai
Snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 15:32   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse for alltid???

Takk for det

Ja det er deilig at jeg for en gangs skyld klarer å holden vekten... Og jeg satser på å klare det videre. Men det er ikke noe lettere å holde vekta enn å slanke seg... Nesten vanskeligere Kroppen vil jobbe i mot en et par tre år før den skjønner/godtar vekta....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er alltid i ketose, går litt opp. Går det an å spise for lite karb? tonemor Ketolysekuren 7 01-10-08 16:48
Hva har dere ALLTID i kjøleskapet? mofe Generell ernæringsdebatt 48 30-03-07 16:24
Mennesket har alltid levd på karbohydrater, helt fra urtiden!!!! Iset Nyheter / media 8 05-07-06 19:43
Får ikke logget inn...alltid... cathrine Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 07-06-06 15:34
det er det jeg alltid har sagt :-) Aadi Trening 0 13-03-06 09:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no