Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-10-10, 02:19   #1
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Jeg har lært etterhvert at å ha noen her inne som "holder en litt i øra" hjelper ihvertfall meg med motivasjon!! Pr i dag går det veldig bra med både mat og trening...men jeg vet jo at de vanskelige dagene kommer

Synes det hadde vært bra om noen som har ca samme vekttaps mål som meg, ville hive seg på her. Det er ikke ment som noen konkuranse, men jeg ser virkelig verdien i å følge hverandre opp.

Jeg veier 97 kg nå, og ønsker meg ned til ca 80-82 kg. Altså ingen planer om å bli supertynn. Men jeg synes det er en passende vekt for meg. Er forøvrig 1,75 høy.

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 02:51   #2
SandraIngeborg
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Gransherad
Alder: 34
Innlegg: 5
SandraIngeborg er på en erverdig vei
Smile

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg-og vil "følge" meg på veien?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Jeg har lært etterhvert at å ha noen her inne som "holder en litt i øra" hjelper ihvertfall meg med motivasjon!! Pr i dag går det veldig bra med både mat og trening...men jeg vet jo at de vanskelige dagene kommer

Synes det hadde vært bra om noen som har ca samme vekttaps mål som meg, ville hive seg på her. Det er ikke ment som noen konkuranse, men jeg ser virkelig verdien i å følge hverandre opp.

Jeg veier 97 kg nå, og ønsker meg ned til ca 80-82 kg. Altså ingen planer om å bli supertynn. Men jeg synes det er en passende vekt for meg. Er forøvrig 1,75 høy.


--------------------------------------------------------------------

Hei Jeg skal ned ca. 22 kg til så hiver meg på.. hehe

__________________


SandraIngeborg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - sunt og godt Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 03:02   #3
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg-og vil "følge" meg på veien?

Supert
Da er vi 2!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 03:06   #4
SandraIngeborg
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Gransherad
Alder: 34
Innlegg: 5
SandraIngeborg er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg-og vil "følge" meg på veien?

Jepp.. Vi klarer det vi.. Stå på, så får vi høre hvordan det går etterhvert..

__________________


SandraIngeborg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - sunt og godt Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 07:03   #5
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Hvordan går det sålangt med deg? Jeg tenker ikke allerede sånn på vekta..men synes du det går greit med kosten? Evt trening?
Jeg synes jeg har vært veldig flink siden oppstart nå Maten går veldig bra, og i helga trente jeg masse. Denne uka er det mye jobb(er på nattevakt nå)så det blir ikke så mye trening som jeg hadde håpet på..men i dag, onsdag, skal jeg prøve å få lagt inn ei økt når jeg våkner...

Jeg sto i ro på vekta første ca 1,5 uke, men siden torsdag har jeg gått ned ca 1,2 kg. Så, jeg har altså pr i dag ca 16 kilo å gå ned hheheh

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:46   #6
SandraIngeborg
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Gransherad
Alder: 34
Innlegg: 5
SandraIngeborg er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Går bra her også Går bedre med maten enn med treningen, men men, det kommer seg etterhvert.. hehe. I begynnelsen så gikk jeg ned 1,5 - 2, 5 i uka, men etter ukene går så går jeg mindre ned, men det er normalt da, så gir ikke opp forde.. Skal ned til 65 kg.. Bra det gjeng bra med deg å da Du må stå på

__________________


SandraIngeborg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - sunt og godt Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:46   #7
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 34
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Hopper på her jeg og

Skal ned ca 19kg, fra 94.7 til 70kg. Er 173 cm høy

Jeg er kun på dag 9, men syns det går overraskende bra egentlig. Har jo vært på ketolyse 2 ganger tidligere, dog i kun 2 uker før sprekk, men da har det vært vanskelig fra starten, så tror det var mye av det som gjorde det. Er helt annerledes nå, men så har jeg en god motivasjon også. Står brud 4.desember, og vil ned så mye som mulig

Trener nå 6 ganger i uka, må jo holde søndager hellig! :P
Det går veldig bra. Føler faktisk jeg har mer energi nå, enn før jeg begynte, enda så mye jeg egentlig trener.

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:48   #8
sta
Juniormedlem
 
sta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 41
sta er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Jeg er også gjerne med.

Veier 86 kg og bør veie 70-ish, har ca 55 kg muskelmasse (fra Inbodytest x2).
Spiser lavkarbo a la Hexeberg/Dahlqvist, så jeg er ikke like streng på karbene som ketolyse. Er i første uka med veldig lave karber og relativt mye høyere fett nå, etter "Lettere liv"-forsøk på Sats som for meg resulterte i trøtt hode, dårlig humør og surmuling over kjedelige matforslag. Har lagt treningen på hylla et par uker for å legge av meg dårlig samvittighet og få kosten og rutinene på plass, tar igjen tung styrketrening og kose-spinning eller kose-aerobic igjen senere.

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 21:43   #9
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Så bra at flere hiver seg med her!! Dere er min motivasjon

Wahaj, vi er jo temmelig like i størrelse...du er litt lettere enn meg, og jeg er litt høyere enn deg..men ikke store forskjeller!! Jeg har..hvordan skal jeg forklare det...en stor "ramme"..er bred over skuldrene og brede hofter. Da jeg var på min laveste vekt, 79kg, fikk jeg kommentarer om at jeg var FOR TYNN..hehe..aldri hørt den før...men jeg var faktisk enig i det. Min kropp burde nok veie ca 82 kg mer eller mindre.. Omså 85...så jeg skal IHVERTFALL ned 10 kg til nå...

Godt vi kan støtte hverandre her inne!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 23:32   #10
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Vil bare heie på dere her inne. Har selv gått ned nøyaktig 17,3 kg på ett år. Du verden som det gjør en forskjell. Da jeg veide som mest gikk jeg alltid i tunikaer for å skjule spesielt magen og overvekten generelt. Nå kan jeg gå med ettersittende bluser og buksene lager ikke en muffinsform av magen lenger.

Stå på folkens, belønningen er fantastisk

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 23:42   #11
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 34
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Så bra at flere hiver seg med her!! Dere er min motivasjon

Wahaj, vi er jo temmelig like i størrelse...du er litt lettere enn meg, og jeg er litt høyere enn deg..men ikke store forskjeller!! Jeg har..hvordan skal jeg forklare det...en stor "ramme"..er bred over skuldrene og brede hofter. Da jeg var på min laveste vekt, 79kg, fikk jeg kommentarer om at jeg var FOR TYNN..hehe..aldri hørt den før...men jeg var faktisk enig i det. Min kropp burde nok veie ca 82 kg mer eller mindre.. Omså 85...så jeg skal IHVERTFALL ned 10 kg til nå...

Godt vi kan støtte hverandre her inne!!

Er også veldig bredskuldret, kraftig benbygning og hofter. Så har så lenge jeg kan huske veid mellom 70-80 egentlig. Håper på å ned til 70, men når jeg ser nå så er jeg ikke så stor, så lurer på hvor jeg skal få hele 19kg vekk fra. Men den tid den sorg :P

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 00:05   #12
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Hei..
Kan jeg slenge meg på?? Begynte på mandag. Inluderer sønnen min også i dette, så jeg er supermotivert. Har bakt brød til sønnen min siden jeg ikke teller karbene hans, men jeg spiser en del egg, bacon, majones, reker, fisk etc.. Veldig greit kosthold, men føler jeg flyr på do hele tida og har en vanvittig dårlig ånde..

Ikke helt bestemt på hvilket kosthold jeg skal følge, men larer fint å holde meg under 15 karber pr. dag, så mulig det blir ketolyse. Skal låne boka av ei venninne. Skulle få den i dag, men så fikk sønnen min spysjuka

Skal forresten ned ca 15 kg. Er 162 cm høy og veide på mandag ved start 72,8 kg, Håper å nå 58 kg, som jeg var veldig fornøyd med før jeg ble gravid..

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:29   #13
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Klart du kan være med misslinda
Jeg har nå gått ned 2 kilo på én uke...tror det er treningen som gjør utslag!! Jeg vet at når jeg trener, så går jeg ned....men pga latskap utsetter jeg alltid treningen til "imorgen". MEN, nå er jeg igang!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 22:34   #14
sta
Juniormedlem
 
sta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 41
sta er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

jeg har som nevnt lagt treninga på hylla i et par uker og er veldig spent på neste uke. da tenker jeg at maten er på plass og ikke tar unødig tid, og at jeg har skjønt når jeg blir sulten osv. logger maten min og ser at jeg ligger rundt 15-1600 kcal om dagen, det er inkludert real frokost og lunsj, middag og kvelds etter behov. behovet har jeg tydeligvis.
tenkte å ta det pent på mandag, men har egentlig lyst å kline til med vektløfteprogrammet mitt som jeg liker. hvordan kommer jeg til å ha det? hvordan har det vært for dere å trene etterhvert som kosten har vært lavkarbo i mer eller mindre grad?

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 23:53   #15
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Jeg har aldri hatt problemer med å trene når jeg har vært i ketose...har vel heller vært mangel på trening på grunn av latskap...

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 22:01   #16
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Hei jenter..

Ingen som er her på en lørdagskveld?? Jeg har da hatt en liiiten sprekk i dag.. :P Spiste 4 biter med smågodt og ble skikkelig uggen, så her er det lett å kutte det ut ja :P

Så nå blir lørdagssnacks her i huset baconcrisp, som jeg kjøpte i dag. mindre enn en karb i hele posen sto det på den En jeg fant på Europris. Husker ikke helt navnet i farten..

Spent på om jeg har gått ned i vekt. Har vært hjemme med sykt barn hele uken, så derfor ikke noen trening i det hele tatt :P

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 09:50   #17
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

God morgen

Da var første uke og helg overstått og vekta viste i dag 71.8, noe som betyr minus 1 kg Veldig nøgd iom at eg spiste litt snop i helga..

Sitte her med egg og bacon og kickstarte ei ny uka

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:30   #18
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 34
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Har egentlig veiedag i dag, men vi reiste plutselig på spontant biltur 57 mil nordover til min far og familien, så da veier jeg neste tirsdag. Hadde egentlig tenkt å ta pause fra både trening og ketolyse, så trente ikke 5k i går, og spiste både potetgull og rundstykker. Men så angrer jeg meg i dag, og får dårlig samvittighet, så da har jeg trent 5k i dag, og spist et halvt rundstykke, men så reiste vi på butikken å kjøpte både kylling og salat, så blir det nok egg osv fremover. Merkelig egentlig, bestemmer meg for å ta en pause mens vi er her, så ombestemmer jeg meg, for jeg vil ikke spise brød.
Kanskje like greit.

5k så slik ut i dag:
3 min. rask gange
4 min. jogging
3 min. rask gange
3 min. jogging
1 min. rask gange

4 min jogging er tungt altså! Men, jeg klarte det, og selvsagt timet jeg de siste 3 i en oppoverbakke, så de 2 siste min jogga jeg oppover, og HERREGUD (beklager språket) det var tungt!

I morgen tar jeg nok dag to på 5k, siden det er onsdag. Så blir jeg med min stemor på step-time på treningssenteret, hu leder timen

Tok hverken med tablettene, proteinshake eller treningsutstyr. Lite smart, men.

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:47   #19
RødLinse
Medlem
 
RødLinse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 75
RødLinse er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Jeg henger med her, da jeg skal ned 15 kg i første omgang.

__________________




Svømming 40/180 min
Zumba10/240 min
RødLinse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 12:34   #20
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Hvordan går det med dere??

Jeg har gått ned, men egentlig veiedag er i morra, så jeg venter til dess med å skrive her hva det ble

Har hatt meg en og annen sprekk, så det går sakte her, men nå har jeg endelig fått grønt lys fra både lege og fysioterapaut på at jeg kan begynne å trene litt igjen. Begynner med 2 dager i uken i en måned for å se hvordan det går. Etter å ha vært syk lenge, vil jeg ikke kjøre på for hardt å gå på en smell

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 12:55   #21
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Ahh...jeg var kommet så godt i gang..men så helt utav det blå, ble jeg dumpet av kjæresten min for 3 uker siden... Da ble plutselig ikke vekta så nøye
Jeg jobber med å komme meg tilbake på "rett kjør" igjen nå... Så jeg kommer nok sterkere tilbake her om ikke lenge... På toppen av det hele har jeg vært sengeliggende med influensa i over én uke nå...så trening og alt har bare gått rett vest

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 13:29   #22
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Ahh...jeg var kommet så godt i gang..men så helt utav det blå, ble jeg dumpet av kjæresten min for 3 uker siden... Da ble plutselig ikke vekta så nøye
Jeg jobber med å komme meg tilbake på "rett kjør" igjen nå... Så jeg kommer nok sterkere tilbake her om ikke lenge... På toppen av det hele har jeg vært sengeliggende med influensa i over én uke nå...så trening og alt har bare gått rett vest

Uff, så trist å høre Men du må ikke la han stoppe deg. Må tenke nå at du skal vise han at du kan bli flottere enn noensinne, så kan han angre på at han dumpa deg Hehe..

Men skjønner hvordan d har det. Du har all min sympati Håper du får rista av deg influensaen kjapt og kommet deg tilbake igjen på rett kjør

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 19:58   #23
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 34
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Jeg var på god vei, med -6.6kg totalt.
Men så klaffet det, og det gror en liten spire i magen min, så da ble det dårlig med ketolyse, prøver å holde meg til lavkarbo, men går dårlig det og. Men jeg skal ha som mål å ikke gå opp iallfall da, før mot slutten. Så jeg i realiteten går litt ned :P

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 20:09   #24
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Åj..så spennende!!! Gratulerer såååå mye

Jeg holder nå fortsatt på, men har ikke veid meg på en stund..

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 21:56   #25
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien?

Opprinnelig lagt inn av wahaj, her.

Jeg var på god vei, med -6.6kg totalt.
Men så klaffet det, og det gror en liten spire i magen min, så da ble det dårlig med ketolyse, prøver å holde meg til lavkarbo, men går dårlig det og. Men jeg skal ha som mål å ikke gå opp iallfall da, før mot slutten. Så jeg i realiteten går litt ned :P

Ååhhh.. gratulerer så masse med spiren i magen En kan spise lavkarbo selv om en er gravid, bare litt mer karber enn ketolyse Masse masse lykke til

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 12:34
Hva skal jeg følge? Dumsi Atkins kosthold 5 17-11-04 19:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no