Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Fryd å spise ute på LCHF!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-11, 13:47   #1
Mortil1
Medlem
 
Mortil1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 96
Mortil1 er på en erverdig vei
Talking

Fryd å spise ute på LCHF!

Må bare dele gleden jeg hadde i går!
Etter flere år på lavkaloridiett er det alltid så vanskelig når man skal spise ute. "Nei takk, ingen saus på meg, bare dette kjipe tørre kjøttet og noen kokte gulerøtter". Men med LCHF blir det jammen meg noe annet!

Var på Big Horn; bestilte entrecote. Der fulgte det med bernaise saus og valgfrie poteter. Jeg spurte pent om jeg kunne få noe annet istede for poteter; og de disket opp med gratinert spinat og stekte brekkbønner/rødløk/chaminjong. Også finn jeg ekstra hvitløkssmør
Nyyydelig måltid- med masse fett, smak og nytelse! Dette er en diett jeg kan leve med!

__________________
Mor til 1
Min blogg


Mortil1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 14:16   #2
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Naaaais!

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 14:19   #3
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Supert.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 11:50   #4
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

nam ....

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 11:57   #5
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Så utrolig bra. Tipper resturanter blir mer oppmerksom på at det er utrolig små forandringer som skal til før dem kan servere herlige lavkarboretter fra menyen dem allerede har. Hihi

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 22:19   #6
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Me like

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 22:23   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Jeg har forøvrig lagt merke til at jo dyrere restauranten er jo mer lavkarbo er som regel maten. Ofte selleriritmos i stedet for potetmos o.l.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 22:30   #8
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Ordentlige råvarer koster litt ekstra ja. Men absolutt verdt det. Hehe

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 22:33   #9
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Jeg skal snart to uker til Bulgaria, så tre dager hjemme og to uker på Malloraca. Folk er litt beskymra og lurer på åsssen jeg kan klare dietten NÅ. For meg er det jo mye lettere På lavkcalori kunne jeg jo ikke spise noe. Nå er det masse digg å velge mellom

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 23:34   #10
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Hadde også den erfaringen faktisk, på en helt vanlig handlesenterkafe... fikk masse grønnsaker og ekstra kryddersmør til biffen min istedenfor bakt potet

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 22:32   #11
Trolltika
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 47
Innlegg: 192
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Så flott at verden endrer seg.

Jeg ble kjempeoverrasket i dag da vi var på Sortland -et heller lite sted i landets målestokk. Inne på det ene kjøpesenteret der er en spiseplass i sånn gatekjøkkenstil. Hamburgere, biffsnadder, pølser, chips -ja, dere skjønner tegninga .

Der fant vi ut at vi skulle spise middag, og til min store glede hadde de faktisk fire -4- lavkarboretter på menyen. Nå bestilte jeg ingen av dem, så jeg vet ikke hvordan de er. Likevel må jeg skryte litt av dem, for jeg synes det var veldig kjekt at de har andre tilbud enn de vanlige.

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 09:21   #12
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Godt å høre!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har forøvrig lagt merke til at jo dyrere restauranten er jo mer lavkarbo er som regel maten. Ofte selleriritmos i stedet for potetmos o.l.

Det har jeg også lagt merke til! Kan godt spise en femretters hvor ingen av rettene innholder spesielt mye kh

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 14:10   #13
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Fryd å spise ute på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har forøvrig lagt merke til at jo dyrere restauranten er jo mer lavkarbo er som regel maten. Ofte selleriritmos i stedet for potetmos o.l.

Ja, det har jeg også sett. Ikke uventet akkurat.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor ofte skal jeg spise med lchf? sillygoldie Spørsmål og svar 8 09-06-11 00:46
Lchf Connie_88_ Spørsmål og svar 9 28-04-11 09:10
Fransk Fryd mettogglad Middag 0 16-01-10 20:36
BØR jeg spise/eller la være å spise skinnet på den grillede kyllingen? Tette80 Ketolysekuren 2 27-04-07 10:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no