Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Back in style!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-11, 11:57   #126
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Jeg må bare trekke meg :/ Mannen har gitt seg igår, etter å ha gått ned over 6 kg, å han er syltynn fra før, begynte med dette for han fikk leddsmerter overalt, å har problemer med å legge på seg, nå vet han ikke om han klarer å komme seg opp de kiloene i vekt engang, han er nå blitt slapp, og syk i tillegg, å orket derfor ikke mer

Ikke så lett for meg å gjennom før et sånt kosthold alene, når min mann og 5 barn spiser mye annet i tillegg, så jeg får rett å slett gjøre så godt jeg kan å gå ned med det jeg kan av den maten deres, men klarer da ikke å holde meg til ketolyse

Fikk en brå slutt dette, men med den lille tiden, å nå en familie som ikke vil spise lavkarbo, så sliter jeg med å få det til alene.
Men jeg skal i mål Men må nok klare det på egenhånd.

Masse lykke til alle sammen, jeg er sikker på at dere greier det Skal snike i ulissene av og til, å se hvordan det går med dere

Lykket til du også
I min familie er det bare jeg som er på lavkarbo, jeg syntes det går utrolig fint, spiser det samme som familien men i stede for ris poteter ol. så spiser jeg ekstra med grønsaker eller salater, ellers har jeg mine egne knekkebrød og brød. dette er min tredje runde på lavkarbo, og det har blitt lettere for hver gang jeg har prøvd

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 17:52   #127
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Jeg er også den eneste i familien som er interessert i lavkarbo. Mannen min vil ikke høre om det engang, brød og karbiser er "livet" hans Hadde selvsagt vært enklere om han også spiste lavkarbo, men det har aldri vært en tanke her engang. Så man må jo gjøre så godt man kan rett og slett

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 20:45   #128
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Kjenner til det der. Her sitter mannen og spiser sjokolade rett foran meg, mens jeg sitter med mine kjipe knekkebrød. Har forresten brukt 2 dl solsikkefrø i knekkebrødene, men så nå at de inneholder 18 gram karbo per 100!! Taes alt opp fra frø, slik som annen mat? For da må jeg hive disse og lage en ny variant.

Jeg er litt irritert nå. I fjor gikk jeg ned 20 kg på 3 mnd og nå gå vekta så sinnsynkt sakte ned. Spiser så og si de samme tingene som da, så skjønner det ikke!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 21:28   #129
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Går nok litt saktere nå, fordi du har mindre å gå ned Elinee Kjipt ja, men prøv å ikke la det knekke deg. Tilslutt VIL de siste kiloene gi slipp.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 09:33   #130
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Ikke gjør det hope!
Jeg spiser min mat og mann og barna stapper i seg mye godt som jeg lager til dem. I går fikk de pannekaker og jeg lagde meg deilig wok. Nei, det er ikke feil å spise egen mat. det er værre å ha mamma som ikke orker noe (jeg blir full av energi på denne kostoldet). Du må ha deg selv i fokus
Når småtasser påpeker at mamma spiser ikke poteten og de vil da ikke ha, da får de tilbud om grønnsakene istedet. Det pleier ikke å være noen problem. Og joda, det tar mye tid og det er stress med middagene når vi må lage to forskjellige, men da er det matpakka i "boks" fordi jeg tar med meg rester fra middagen.
Lykke til hope og prøv å vurdere det en gang til

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 09:51   #131
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Offa da, er litt irritert her nå. Har vært en rar helg med tanke på mat.
Ingen faste måltider, egentlig kun småspising hele helga. Har vært i ketose alle dagene, men det har blitt spist litt mye sukkerfri sjokolade og drukket en del vin . Vet at begge disse setter en stopper for vektnedgangen.
Men nå har jeg våknet litt opp her, så nå er det tilbake til faste og gode sammensatte måltider.
Går jo ikke ned ellers, så da er valget ganske lett.
Har heldigvis to hele dager å "komme meg på" før veiing på tirsdag.
Nå er det full spiker før julefeiring. Har bestemt meg for at i jula skal jeg kose meg med alt jeg måtte ønske både på lille- og julaften.

En god søndag til alle her inne, nå skinner jo faktisk sola litt å

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 20:52   #132
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Søndag, og tallene er klare!

Av 7stk som har lagt inn veieresultatene denne uka:
Sum: -12,7 kg

Av 2stk som har lagt inn måleresultatene denne uka:
Sum: -52 cm

Veldig bra jobba folkens! Da er vi klar for neste etappe

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 20:57   #133
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Huff er ikke noe lett og være den eneste som er lavkarber i familien, jeg sliter med det at mannfolket er av den typen så elsker fastfood, sjokolade og annet høykarbo-søppel, så han sitter rett med siden av meg og stapper i seg alt.. Men men, tenker for meg selv at dette må være god trening på å unngå fristelser!

Jeg har forresten ikke skeia ut hele helga!! Så fornøyd! Tror ikke dette har skjedd på aldri så lenge, har aldri klart å holdt meg unna godteriskapet når jeg ligger fyllesjuk å hungrer etter chips og cola.. MEn idag har jeg klart meg!
Merker jeg gleder meg til å veie meg imorgen, håper vekta viser nedgang!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 08:12   #134
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Det er nå litt dårlig gjort av han å sitte å stappe seg med alt du ikke kan spise da, han kunne vel prøvd å støtte deg litt mer.... Men du er jo kjempesterk som klarer å si nei! Imponerende

Akkurat nå sitter jeg å vurderer om jeg skal veie å måle... Har jobbet mye i det siste, drukket vin i helga, fått mensen, og jeg føler meg hoven og pløsete i kroppen.... Jeg tenker at hvis jeg veier meg nå, vil det ikke være realistiske tall, men samtidig så er det jo ikke verdens undergang...

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 09:35   #135
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Var på vekta idag og den vist at jeg hadde gått ned 1,2 kg den siste uka, ble kjempeglad Vekta har stått stille lenge og jeg gjorde litt endring den siste uka i hva jeg spiste, det vil si jeg endret ikke maten men mengden, jeg prøvde å lytte mere til kroppen, og stoppet å sise når jeg kjente meg mett, så jeg har nok spist mindre denne uka en jeg har gjor før, det er jo vanskelig å begrense seg når matn er så god jeg skal prøve å gjøre det samme denne uka og se om det viser resultater

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 09:47   #136
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Virkelig en overraskelse på vekten i dag. -1,1 kg!! Var nok absolutt mensen og slikt som gjorde oppgangen sist uke. Og tar jo selvsagt gladelig i mot all nedgang her nå!! Men må innrømme at det er med blandede følelser... Er såklart kjempeglad, men jeg har ikke vært noe fokusflink. Spist alt for mye godteri og snacks i helgen. Ja generelt ikke holdt meg til retningsreglene jeg selv har satt meg. Skuffende slik. Kjenner at jeg er på "orker ikke" og "klarer ikke" for tiden. Veldig tungt...

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 09:48   #137
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Hei, jeg fant soya flakes i coop butikken. er 3karb i de. jeg trenger ikke å spise mye for å bli mett. godt med litt fløte og bitte litt vann. da begrenser jeg karbene(tenker på melk) og slipper massevis fløte godt det og litt søt på en måte og deilig å ha noe å tygge på...
Helgen gikk fint. spiste en atkins oppe på fjeltoppen men da var det både kos og lunch. er ikke stopper hos meg

Ønsker alle en fin uke. keep going

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 11:47   #138
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Jeg tok meg i nakken, og gikk opp på badet å veide å målte... Har gått opp 1 kg siden forige uke, men jeg vet det er endel vann i kroppen nå (mensen, håven og pløsete..) Men alt i alt er jeg fortsatt i minus fra jeg startet, så det er greit Har mistet 5cm denne uka, så det tyder jo på at det går rett vei! Jeg anbefaler alle å måle i tillegg! Jeg har mistet 44 cm på 3 uker! Høres mye bedre ut enn å si at jeg har gått ned 2,5 kg

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:50   #139
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Det er nå litt dårlig gjort av han å sitte å stappe seg med alt du ikke kan spise da, han kunne vel prøvd å støtte deg litt mer.... Men du er jo kjempesterk som klarer å si nei! Imponerende

Akkurat nå sitter jeg å vurderer om jeg skal veie å måle... Har jobbet mye i det siste, drukket vin i helga, fått mensen, og jeg føler meg hoven og pløsete i kroppen.... Jeg tenker at hvis jeg veier meg nå, vil det ikke være realistiske tall, men samtidig så er det jo ikke verdens undergang...

Var denne til meg? :P Jaja, svarer bare jeg :P
Joda, er jo fristende til tider, men jeg føler ikke jeg kan klage så på han. Er enten snop eller ingenting for han sin del, så liten matlyst for tiden stakkars :/

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:51   #140
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Må bare juble litt for meg selv her! en uke uten utskeielser, til og med idag når jeg har gått rundt med kvalme og hatt såååå lyst på salte kjeks.. Å idag kom premien! 2,6 kg ned på en uke! Så fornøyd!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 20:47   #141
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Må bare juble litt for meg selv her! en uke uten utskeielser, til og med idag når jeg har gått rundt med kvalme og hatt såååå lyst på salte kjeks.. Å idag kom premien! 2,6 kg ned på en uke! Så fornøyd!

du har all grun til å juble, Imponerende

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:27   #142
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Tutta112, her.

du har all grun til å juble, Imponerende

Hihi

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 08:31   #143
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Veiedag i dag. Egentlig veldig skuffet, ned 300 gram.
Hadde egentlig ventet et litt større tall siden nedgangen i forrige uke bare var på 100 gram
Men hva kan man gjøre, det er vel bare å brette opp armene å fortsette!!

Gratulere til dere andre med supre tall, kommer etter jeg også

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 20:01   #144
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

må medle -o,7 siden fredag

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 08:28   #145
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Jeg tok meg i nakken, og gikk opp på badet å veide å målte... Har gått opp 1 kg siden forige uke, men jeg vet det er endel vann i kroppen nå (mensen, håven og pløsete..) Men alt i alt er jeg fortsatt i minus fra jeg startet, så det er greit Har mistet 5cm denne uka, så det tyder jo på at det går rett vei! Jeg anbefaler alle å måle i tillegg! Jeg har mistet 44 cm på 3 uker! Høres mye bedre ut enn å si at jeg har gått ned 2,5 kg

Nå har jeg rettet opp vekta. Jeg hadde mye vann i kroppen på mandag, nå har jeg gått ned 1,5kg siden da, og 4kg tilsammen lettet....

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 08:31   #146
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Må bare juble litt for meg selv her! en uke uten utskeielser, til og med idag når jeg har gått rundt med kvalme og hatt såååå lyst på salte kjeks.. Å idag kom premien! 2,6 kg ned på en uke! Så fornøyd!

Legg inn resultatet ditt på måle/veie-tråden, så noterer jeg deg med i racet!

Veldig bra jobba!!!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:07   #147
hallgeirg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 38
hallgeirg er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

jeg er med..

__________________
www.pappasblogg.no/lavkarbo
hallgeirg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:50   #148
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av hallgeirg, her.

jeg er med..

Velkommen

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 11:13   #149
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Måtte smugveie meg litt i dag og, for følte meg så tynn, haha! Og vet dere va?? Vekta viste 69,9!!! Det vil si at på en uke og noen dager har jeg gått ned 4,1 kg! Dette kan da umulig stemme?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 11:29   #150
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Legg inn resultatet ditt på måle/veie-tråden, så noterer jeg deg med i racet!

Veldig bra jobba!!!

Will do Men, nå veier jeg meg jo bare da :P Burde kanskje begynne og måle også..? Hmm..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Chili Texas style Photobscura Middag 194 16-01-20 20:56
Farmors pølsegryte – Lavkarbo style! Trulten Middag 4 19-10-10 18:01
I'm back leyla73 Lavkarbo generelt 0 25-08-09 10:44
Fylte paprika Skaldeman/lavkarbo-style magan Middag 10 21-06-09 21:27
New York Style cheesecake paprika Kake/dessert og snacks 2 23-04-06 17:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no