Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Endelig!!!!!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-05, 18:23   #1
NettaMamma
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 42
Innlegg: 131
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Endelig!!!!!

Nå skal både jeg og mannen min begynne på atkins begge to Ikke det at han trenger det (kjekkasen) men han klager stadig over at han føler seg tung og oppblåst. Og vi skal melde oss inn på ProGym her i sandefjord, så vi skal forandre på hele livsstilen litt lettere når man er to om det i samme husstand Gleder meg, i morgen begynner vi

__________________
NettaMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Holder på med Induksjonen Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 19:41   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Så hyggelig. det er alltid godt å være minst to. Enklere og mer støttende. I tillegg behøver en ikke forklare, bortforklare og unnskylde hele tiden...


Lykke til begge to

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 19:56   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Kjempelflott !

Lykke til begge to !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 20:16   #4
Nirren
Medlem
 
Nirren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: I hedmark
Alder: 51
Innlegg: 236
Nirren er en juvelNirren er en juvelNirren er en juvel

Så heldig du er som har en som du kan støtte deg på!!! Lykke til!

__________________
Ny kamp mot kiloene
Nirren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 20:22   #5
NettaMamma
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 42
Innlegg: 131
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Jepp, i morgen den dag starter vi, og jeg er skikkelig gira, og mannen min er enda mer gira enn meg Har fått med meg ei venninne også, og vi skal trene på onsdager sammen Så dette blir bra. Blir godt å komme seg i bikini form før sommeren

__________________
NettaMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Holder på med Induksjonen Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 20:27   #6
siri74
Medlem
 
siri74 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 168
siri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snillsiri74 er virkelig snill

Ønsker dere lykke til! Så moro å være to sammen om det, matlagingen blir litt greiere da, også trenger dere jo ikke har noe "ulovlig" i skapene i det hele tatt! Dette kommer til å gå kjempefint!

siri74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 20:34   #7
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Ja lykke til

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 21:52   #8
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Så dette blir bra. Blir godt å komme seg i bikini form før sommeren


Det er mange av oss her inne som drømmer om det!!
Og vi skal klare det og!!

Lykke til,og håper dere finner støtte i hverandre!

Liker tickeren din,forresten.Kaker og vekt, to av mine besettelser.

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 22:08   #9
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Lykke til!!Er nok lettere om man er to,ja

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-03-05, 22:19   #10
Leena
Medlem
 
Leena sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 57
Innlegg: 90
Leena er på en erverdig vei

Lykke til !!!

Leena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet/Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 11:15   #11
NettaMamma
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 42
Innlegg: 131
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av siri

Ønsker dere lykke til! Så moro å være to sammen om det, matlagingen blir litt greiere da, også trenger dere jo ikke har noe "ulovlig" i skapene i det hele tatt! Dette kommer til å gå kjempefint!

Det var det da. Vi må nok ha litt poteter og slikt i skapene, for vi har ei datter på 20mnd, og hun må nesten få litt sånt til middag

__________________
NettaMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Holder på med Induksjonen Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 11:16   #12
NettaMamma
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 42
Innlegg: 131
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av boble



Liker tickeren din,forresten.Kaker og vekt, to av mine besettelser.

Haha, da har vi to ting felles

__________________
NettaMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Holder på med Induksjonen Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 11:21   #13
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Den lille dattern din trenger ikke poteter...hva som helst av grønnsaker, moste eller hele biter er vel så bra vet du


Uansett...Lykke til, nettamamma

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 11:44   #14
NettaMamma
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 42
Innlegg: 131
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Anne

Den lille dattern din trenger ikke poteter...hva som helst av grønnsaker, moste eller hele biter er vel så bra vet du


Uansett...Lykke til, nettamamma

Vi har fått beskjed av legen at hun må ha poteter, hun får nesten bare pupp og da må hun visst ha poteter...

__________________
NettaMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Holder på med Induksjonen Svar med sitat
Gammel 29-03-05, 15:54   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av NettaMamma

Vi har fått beskjed av legen at hun må ha poteter, hun får nesten bare pupp og da må hun visst ha poteter...

Hva næring er det i poteter som hun trenger spesielt da ?
Det har jeg aldri hørt før...... hm....... er det stivelsen kanskje ? Nei, dette var rart. Er det noen som har hørt om dette her før ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-03-05, 17:09   #16
NettaMamma
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 42
Innlegg: 131
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Nille

Hva næring er det i poteter som hun trenger spesielt da ?
Det har jeg aldri hørt før...... hm....... er det stivelsen kanskje ? Nei, dette var rart. Er det noen som har hørt om dette her før ??

Sikkert stivelsen. Hun kaster opp det meste hun får i seg. Men for all del NILLE, jeg kan godt legge ut journalen hennes her så du får se det er sant, for det virker ikke som du tror på meg

__________________
NettaMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Holder på med Induksjonen Svar med sitat
Gammel 30-03-05, 17:23   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av NettaMamma

Sikkert stivelsen. Hun kaster opp det meste hun får i seg. Men for all del NILLE, jeg kan godt legge ut journalen hennes her så du får se det er sant, for det virker ikke som du tror på meg

Ånei kjære vene, jeg sier ikke på noen måte at jeg ikke tror deg !!
Det må du ikke tro Stakkars liten som kaster opp alt da. Det kan ikke være greitt. Da er det jo aller viktigst at hun får i seg mat hun tåler, uansett hva det er !
Og når du har fått beskjed av lege at det er slik, så er det helt sikkert riktig.

Jeg var bare interessert fordi jeg aldri har hørt om det før ..... spurte bare om noen visste noe mer. Det var overhodet ikke meningen å fornærme deg.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-04-05, 09:52   #18
NettaMamma
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 42
Innlegg: 131
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Nille

Ånei kjære vene, jeg sier ikke på noen måte at jeg ikke tror deg !!
Det må du ikke tro Stakkars liten som kaster opp alt da. Det kan ikke være greitt. Da er det jo aller viktigst at hun får i seg mat hun tåler, uansett hva det er !
Og når du har fått beskjed av lege at det er slik, så er det helt sikkert riktig.

Jeg var bare interessert fordi jeg aldri har hørt om det før ..... spurte bare om noen visste noe mer. Det var overhodet ikke meningen å fornærme deg.

Beklager, men det er et litt sårt emne for meg det der... men hun blir bedre og bedre

__________________
NettaMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Holder på med Induksjonen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Åhhhh endelig!!! Nooria Barns kosthold 17 02-06-05 14:14
Endelig sucralose/splenda! Silvandar Generell ernæringsdebatt 8 22-10-04 09:53
Endelig! HP Informasjon 2 08-10-04 08:16
endelig slank eipa Dr Lindbergs 2 13-09-04 13:15
Endelig! HP Livets lyse side 12 27-08-04 10:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no